الکساندر چفرین، رئیس یوفا، از موافقت باشگاه‌ها با اعلام سقف دستمزد از طرف این نهاد صحبت کرد و رئیس اتحادیه فوتبالیست‌های حرفه‌ای می‌گوید بازیکنان از این خبر خشمگین هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تقدیم برنامه هفتم توسعه توسط رئیس جمهور به مجلس
رئیس مرکز وکلا،گفت: ۱۲۰۰ خدمات معاضدتی توسط کارشناسان رسمی و مشاوران قوه قضاییه به مردم ارائه شد.
مهدی تاج از احتمال محرومیت شهاب‌ عزیزی‌خادم توسط کمیته اخلاق کنفدراسیون فوتبال آسیا خبر داد.
اهواز- مسئول بسیج رسانه خوزستان با اشاره به حضور رئیس جمهور و جمعی از اعضای هیأت دولت سیزدهم در استان گفت: بیش از یکصد رسانه استانی و محلی این سفر را پوشش خبری و تصویری می‌دهند.
در نخستین جلسه کارگروه حقوق بشر اسکودا در سال ۱۴۰۲، کمیته حقوق کودک در اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران با حضور رئیس اسکودا آغاز به کار کرد.
رشد اقتصادی در سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ طبق محاسبات رئیس جمهور، طبق برخی از امار‌ها ۵ و خورده‌ای بوده؛ طبق برخی از امار‌ها ۴.۴ درصد؛ اما ابراهیم رئیسی برای گرفتن میانگین میان این دو عدد، فرمول جدیدی را مورد استفاده قرار داد. منبع: ایرنا
رئیس قوه قضاییه گفت: اگر امروز در حکمرانی و زندگی فردی خود، ضعف‌هایی داریم و شاهد برخی ناهنجاری‌ها هستیم، دلیل این امر کم‌توجهی به آموزه‌های قرآنی و دینی است.
حسین قربان زاده رئیس سازمان خصوصی سازی در یک برنامه زنده تلویزیونی در رابطه با اسناد مالی باشگاه استقلال افشاگری کرد.
رئیس قوه قضاییه گفت: اگر امروز در حکمرانی و زندگی فردی خود، ضعف‌هایی داریم و شاهد برخی ناهنجاری‌ها هستیم، دلیل این امر کم‌توجهی به آموزه‌های قرآنی و دینی است.
مجمع فدراسیون فوتبال چند ماده از اساسنامه این فدراسیون را اصلاح کرد که یکی از این اصلاحات منتفی شدن عزل رئیس توسط اعضای هیات رئیسه است. این اختیار با شرایط خاص به اعضای مجمع واگذار شد.
محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز دوشنبه ۱۵ اسفند همزمان با روز درختکاری یک اصله نهال مثمر در محوطه مجلس غرس کرد.
آیت‌الله رئیسی صبح امروز با حضور در باغ گیاه‌شناسی، به مناسبت روز درختکاری و آغاز هفته منابع طبیعی یک اصله نهال غرس کرد.
بهارستان- رئیس کل دادگستری کل استان تهران با بیان این که سرکوب داعش توسط سپاه سبب ایجاد امنیت در جهان شد، اقدام اتحادیه اروپا در تروریست خواندن سپاه را سخیف و مذبوحانه دانست.
اصفهان- رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان از آغاز خرید مرغ گوشتی مازاد توسط اتحادیه مرغداران استان اصفهان از تاریخ جمعه ۲ دی ۱۴۰۱ خبر داد.
تصاویری از مراسم اهدای مدال به بازیکنان کرواسی توسط اینفانتینو رئیس فیفا را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
ویدیو جالب از فرود هواپیما شی جین پینگ رئیس جمهور چین در فرودگاه ریاض عربستان که از یکی از هواپیماهای تهاجمی سبک نیروی هوایی سلطنتی عربستان گرفته شده است.
در دیدار با سیدابراهیم رئیسی، شماره ۱۲ تیم ملی توسط مهدی تاج به رئیس جمهور اهدا شد.
در دیدار با سیدابراهیم رئیسی، شماره ۱۲ تیم ملی توسط مهدی تاج به رئیس جمهور اهدا شد.
رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح گفت: بعضی از باتوم‌هایی که در این فیلم در دست افراد به‌ظاهر پلیس قرار دارد، متفاوت از باتوم‌های نیروی انتظامی است و افراد نمایش داده شده در فیلم از ماموران نیروی انتظامی نیستند.
رسیدگی به این پرونده از اواخر اسفند سال ۱۳۹۰ با گزارش قتل مرد میانسالی که رئیس اتحادیه تجار ایرانی گرجستان بود، آغاز شد. پلیس پس از بررسی اولیه پی برد که مقتول مرد ۵۵ ساله‌ای به نام وحید است و توسط یک جوان ایرانی به نام شهرام با ضربات متعدد جسم برنده به قتل رسیده و متهم پس از جنایت از دفتر کار او سرقت هم کرده است.
مصوبات اولین جلسه شورای عالی جهاد سازندگی، امور عشایر و توسعه روستایی توسط رئیس جمهور ابلاغ شد.
هکرهای ایرانی تلفن دیوید بارنیا، رئیس موساد را هک کردند و اطلاعات آن را بدست آوردند.
رئیس هیات اتحادیه اروپا در افغانستان امروز از اخراج خود از کابل توسط دولت موقت طالبان خبرداد.
ساداتی نژاد، وزیر جهاد کشاورزی گفت: دستور کاشت یک میلیارد درخت توسط رئیس جمهور صادر شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ