جعفر شربیانی، عضو شورای شهر تهران نسبت به اتفاقات رخ داده در باشگاه استقلال واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این عضو شورای شهر تهران درباره دخالت پدر حسین حیدری، داماد زاکانی در شهرداری نیز تاکید کرد: «این موضوعاتی است که ما شنیدیم و می‌گویند که پدر دامادش در یک طبقه از سازمان فرهنگی و هنری نشسته و در بسیاری از اقداماتی که در این سازمان – مالی و غیرمالی - امر و نهی می‌کند.» اولین سوال که توسط نرجس سلیمانی با موضوع «حمل و نقل عمومی» مطرح شده بود که هنوز در جریان است.
کمک داور بازنشسته فوتبال می‌گوید عضو فدراسیون او را تهدید کرده که اگر از کمیته داوران انتقاد کند، کاری می‌کند که او کلا از فوتبال پاک شود.
عضو شورای شهر اول تهران، برخی از مسائل پشت‌پرده این شورای اصلاح‌طلب را که منجر به انحلال آن توسط دولت خاتمی شد، بازگو کرد.
امانی عضو شورای شهر تهران گفت که اخبار مربوط به فساد ۲۰ هزار میلیاردی که در رسانه‌ها مطرح می‌شود مربوط به ادوار گذشته است و نه دوره ششم مدیریت شهری.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: امروز هشدارهایی توسط دلسوزان داده شده، اما نمی‌دانم تا چه اندازه این هشدارها توسط نهادهای حاکمیتی شنیده می‌شود.
عضو شورای شهر تهران با اشاره به استفاده از سلاح سرد توسط معتادان در زمانیکه از ورود آن‌ها به بوستان‌ها جلوگیری می‌شود، گفت: پیمانکاران بخاطر ترس از تجمع معتادان، جمع‌آوری پسماند در این محله را به ساعت ۴:۳۰ صبح تغییر دادند و لکه‌های بزرگ سیاه را در معابر شاهد بودیم که بار‌ها رنگ آمیزی می‌شدند، اما مجددا این لکه‌ها ایجاد شده است.
عضو شورای شهر تهران گفت: پیمانکاران از افراد زیر ۱۵ سال به عنوان کارگر استفاده می‌کنند و در محله درکه نیز دیدیم که پیمانکاران از کودکان استفاده می‌کنند.
کرمانشاه- عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه حمایت از کشاورزان باید اولویت مسئولان باشد، گفت: نرخ خرید تضمینی گندم باید توسط شورای قیمت گذاری محصولات کشاورزی مشخص شود.
سه عضو اتحادیه اروپا در سال گذشته میلادی از ایران نفت خام یا فرآورده نفتی وارد کرده اند. این کشور‌ها عبارتند از رومانی، لهستان و بلغارستان.
ناصر مهداوی، عضو دیگر شورای شهر اهواز می‌گوید، علاوه بر شرکت آب و فاضلاب، شهرداری اهواز نیز در آسیب‌های مالی و جانی به مردم به‌دلیل نامناسب بودن آسفالت معابر و نوار‌های حفاری دخیل است. مهداوی دراین‌باره می‌گوید: «شهرداری اهواز هم سهل‌انگاری می‌کند. مدیریت شهری برای اصلاح این نوار‌های حفاری، به‌درستی انجام نمی‌شود و مصوبات شورا در این زمینه توسط شهرداری پیگیری نمی‌شود. نوار‌های حفاری رهاشده آبفا به معضل جدی برای مردم اهواز تبدیل شده است.»
فابیان مولینا، عضو شورای ملی سوئیس از حزب سوسیال دموکرات گفت که برای اکثریت کمیسیون قابل درک نیست که سوئیس از تمام تحریم‌های اعمال‌شده توسط اتحادیه اروپا پیروی نکرده است.
محمدعلی الحوثی عضو شورای عالی سیاسی یمن به پرواز بالون چینی بر فراز آمریکا که در نهایت توسط ارتش این کشور ساقط گردید، واکنش نشان داد.
عضو شورای شهر تهران گفت: صبح امروز من ۲ نیروی خدمات شهری را دیدم که سن کمتر از ۱۵ سال داشتند و این کار هم خلاف قانون و هم خلاف شرع و غیر انسانی است.
نایب رئیس کمیسیون عمران و حمل‌و نقل شورای شهر تهران گفت: شهرداری تهران هیچ کودکی را استخدام نمی‌کند؛ اکیدا به پیمانکاران تذکر داده شده تا از هیچ کودکی استفاده نکنند اگر هم توسط پیمانکاران بکارگیری شده اند کار اشتباهی بوده است.
عضو شورای شهر تهران گفت: حمل و نقل عمومی باید توسعه پیدا کند. اتوبوس، تاکسی و ون شاید ۲ درصد در آلودگی هوا تأثیر داشته باشند و بیش از ۶۰ درصد آلودگی هوا توسط وسایل شخصی ایجاد می‌شود.
عضو شورای شهر تهران گفت:کارخانه سیمان تهران هیچ کاری نمانده است که علیه مردم شهر ری انجام نداده باشد.
عضو شورای شهر تهران گفت: زمین‌های مستعد توسط شهرداری تهران برای توسعه پارکینگ عمومی شامل اراضی با کاربری تثیبت‌ شده باید مشخص شود.
عضو شورای شهر تهران گفت: از معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری انتظار می‌رود تا نمایشگاه‌های معنوی در محلات ایجاد کند.
عماد افروغ، عضو شورای فرهنگ عمومی کشور و استاد جامعه‌شناسی دانشگاه تربیت مدرس امروز سوم آبان در آیین افتتاحیه یازدهمین دوره مسابقات ملی «مناظره دانشجویان ایران» که توسط سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی برگزار شد، دربارۀ ناآرامی‌های اخیر کشور صحبت کرد.
عضو شورای شهر تهران گفت: شورای شهر بصورت قطع با فروش متری زمین توسط شهرداری تهران مخالف است.
عضو شورای شهر تهران گفت: پیمانکاران شهرداری تهران از کودکان سو استفاده کرده و آنها را برای جمع آوری زباله به کار می‌گیرند.
عضو شورای شهر تهران گفت :در طول چند شب گذشته اقدامات خوبی در جهت برقراری امنیت در شهر تهران توسط همکارانم در آتش نشانی صورت گرفت.
عضو شورای شهر تهران گفت :در طول چند شب گذشته اقدامات خوبی در جهت برقراری امنیت در شهر تهران توسط همکارانم در آتش نشانی صورت گرفت.
عضو شورای شهر تهران گفت: از شهرداری درخواست دارم هر چه سریع‌تر نسبت به تعیین تکلیف وضعیت پهنه رودکی مطابق قانون اقدامات لازم را به عمل آورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ