در میان امیدواری هواداران پرسپولیس به بازگشت لوکادیا، روزنامه اسپورت این مهاجم را یکی از گزینه های زمستانی بارسلونا معرفی کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عبدی گفت: سیستم ارشاد در حوزه رسانه‌ها شفاف و درست عمل نمی‌کند. اینکه توسط قرارگاه ثارالله ده‌ها و صد‌ها شکایت علیه رسانه‌ها انجام می‌گیرد و مسوولان ارشاد هم از این شکایات حمایت می‌کنند، اشتباه است. به نظر می‌رسد برخی تصور می‌کنند، مطبوعات هم مانند صدا و سیما، رسانه زیرمجموعه آن‌ها هستند و باید هرچه آن‌ها دوست دارند، منعکس کنند.
کارگاه آموزشی قوانین و مسئولیت‌های رسانه‌ای فوتبال توسط روابط عمومی فدراسیون فوتبال برگزار می‌شود.
امروز یک نامه ای از سوی وزارت امر بالمعروف و نهی از منکر گروه طالبان در رسانه ها به نشر رسیده که در آن رهبر گروه طالبان فرمان بستن همه ای آرایشگاه های زنانه را صادر کرده است.
یک رسانه از توقف ارسال جنگنده «اف-۳۵» به یونان از سوی آمریکا تا بعد از نشست ناتو خبر داد و دلیل آن را به‌خطر افتادن تأیید عضویت سوئد در ناتو توسط آنکارا بیان کرد.
وحیدی به تحرکات حقوقی دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: مباحث حقوقی با عناوینی، چون کمیته حقیقت یاب در کنار جنگ شناختی و رسانه ای، یک جنگ جدی است. آن‌ها به دنبال واقعیت نیستند و برای فشار بر جمهوری اسلامی، این اصطلاحات را طراحی کرده اند.
خبرگزاری شفق مدعی شده گردشگران عراقی از کلاهبرداری و سرقت توسط ایرانیان که اغلب اصالتا عرب هستند یا به زبان عربی صحبت می‌کنند، شکایت دارند.
دفتر رسانه وزارت صمت، خبر منتشر شده در برخی رسانه‌ها مبنی بر توقف شماره گذاری خودروهای کشنده را تکذیب کرد.
اهواز- مسئول بسیج رسانه خوزستان با اشاره به حضور رئیس جمهور و جمعی از اعضای هیأت دولت سیزدهم در استان گفت: بیش از یکصد رسانه استانی و محلی این سفر را پوشش خبری و تصویری می‌دهند.
مدیرعامل NPR پس از چندین هفته سکوت و عدم انتشار هیچ محتوایی در حساب کاربری رسمی این رسانه، اعلام کرده است که اجازه نمی‌دهد محتوای تولیدشده توسط رادیو عمومی ملی در پلتفرمی قرار می‌گیرد که به دنبال زیر سؤال بردن اعتبار آن‌هاست.
در سالی که گذشت خبرگزاری مهر درباره هشدارهای ضد سفر در سایت وزارت خانه‌های خارجی گزارشی منتشر کرد. در این گزارش آمده بود که یکی از اهداف رسانه های غربی انزوای گردشگری ایران است.
سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان در جریان سخنرانی به مناسبت بزرگداشت فرماندهان شهید گفت: رسانه های غربی ـ عربی راهپیمایی‌های میلیونی در ایران را سانسور کردند
رسانه ها از کشته شدن ۱۲ جنگجوی جنبش طالبان پاکستان توسط اسلام آباد با یورش به مخفیگاه آن ها خبر می دهند.
رسانه های آمریکا هم اکنون از آغاز تفتیش منزل مسکونی «جو بایدن» در ایالت دلاور توسط مأموران «اِف‌بی‌آی» خبر دادند.
خشم شدید فرهاد مجیدی در نشست خبری پس از دیدار برابر البطائح، به سوژه رسانه های اماراتی تبدیل شد.
پس از قرار گرفتن نام سپاه در بین گروه‌های تروریستی توسط پارلمان اروپا، مجریان تلویزیون در حمایت از سپاه با لباس فرم این نهاد روی آنتن زنده رسانه ملی حاضر شدند.
یک رسانه پرتغالی به تمجید از توانایی‌های مهدی طارمی مهاجم ایرانی باشگاه پورتو پرداخت و تاکید کرد که موفقیت تیم برای طارمی نسبت به موفقیت فردی در اولویت قرار دارد
یک نهاد حقوقی فلسطینی اعلام کرد که رژیم صهیونیستی در سال گذشته میلادی بیش از ۷۰۰ بار حقوق خبرنگاران و رسانه های فلسطین را نقض کرده است.
مرکز رسانه قوه قضائیه اعلام کرد؛ لیلا حسین زاده با مجوز قضائی برای معاینه دوره‌ای از زندان خارج و توسط سه پزشک متخصص مورد معاینه قرار گرفته است.
در پی انتشار جزواتی با عنوان «بولتن تهیه شده توسط یک رسانه برای فرمانده کل سپاه در فضای مجازی»، یک منبع مطلع در سپاه به این خبرگزاری گفت: این ادعا که فرمانده کل سپاه برخی اخبار را از طریق بولتن تهیه شده توسط یکی از مسئولان یک رسانه دریافت می‌کند غیرواقعی و کذب است.
موافقت خاندوزی با تغییر مدیرعامل بانک مسکن؛ خبری بود که در آخرین روز تابستان، رسانه ای شد. اما این موافقت وزیر اقتصاد در شرایطی بود که رئیس جمهور طی چندین نامه، خواستار ادامه مدیرعاملی شایان در بانک مسکن بود. از سوی دیگر سخنگوی اقتصادی دولت از عملکرد شایان تقدیر کرد!
هزار موزه تا ۱۴۰۴، واکنش ضرغامی به تحریمش توسط کانادا، انتصاب یک مدیر رسانه ای در کاخ نیاوران و بیابان لوت در فهرست ژئوپارکهای جهان خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
وبسایت کالچو مرکاتو ادعا کرد که موضوع حذف ایران از جام جهانی فردا توسط فیفا بررسی خواهد شد.
بعد از اینکه این شکایت ها توسط دستگاه قضا علیه رسانه ها بررسی می گردد آخرالامر منتهی به رای برائت شده و آن رسانه تبرئه می گردد اما آنچه در این میان رخ می دهد در اصل «قتل نفس خبر» بوده که سوالهای مطرح شده توسط رسانه بدون پاسخ می ماند
اخبار رسیده حاکی است با وجود انتشار برخی خبر‌های جعلی از سوی رسانه‌های خارجی و همچنین گمانه‌زنی‌های بی‌پایه که در داخل توسط افراد و رسانه‌های غیر مسئول طرح می‌شود، هنوز روند کارشناسی ادامه داشته و هیچ تصمیم سلبی یا ایجابی درباره ایده‌های طرح شده از سوی هماهنگ‌کننده اتحادیه اروپایی اتخاذ نشده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ