در دیدار با سیدابراهیم رئیسی، شماره ۱۲ تیم ملی توسط مهدی تاج به رئیس جمهور اهدا شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس فدراسیون فوتبال تاکید به اجرای قانون جدید نقل و انتقالات و سقف بودجه باشگاه‌ها دارد.
رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا می‌گوید از بخشش کارت قرمز وینیسیوس در بازی مقابل والنسیا توسط یکی از کمیته‌های این فدراسیون متعجب شده است.
یکی از مهم‌ترین اخباری که رئیس فدراسیون فوتبال صبح امروز به زبان آورد، افزایش سهمیه خرید بازیکنان خارجی توسط تیم‌های لیگ برتری بود.
مهدی تاج از احتمال محرومیت شهاب‌ عزیزی‌خادم توسط کمیته اخلاق کنفدراسیون فوتبال آسیا خبر داد.
مسیر نزولی فوتبال ایران پس از جام جهانی ۲۰۰۶ و برکناری محمد دادکان توسط دولت وقت محمود احمدی‌نژاد باعث شد احمدی‌نژاد از تصمیمش پشیمان شود و با گرفتن استعفای علی کفاشیان، رئیس وقت فدراسیون فوتبال به دنبال بازگرداندن محمد دادکان برود. با این حال اتفاقاتی در این مسیر رخ داد که مانع از این کار شد. در ادامه روایت صادق درودگر از این ماجرا را به عنوان فردی که قرار بود جلسه آشتی‌کنان محمد علی‌آبادی، رئیس وقت کمیته ملی المپیک و محمد دادکان را هماهنگ کند می‌بینید:
این روز‌ها از امیر قلعه نویی و رئیس فدراسیون فوتبال عکس‌های جالبی توسط عکاسان رسانه‌های ورزرشی شکار می‌شود.
مجمع فدراسیون فوتبال چند ماده از اساسنامه این فدراسیون را اصلاح کرد که یکی از این اصلاحات منتفی شدن عزل رئیس توسط اعضای هیات رئیسه است. این اختیار با شرایط خاص به اعضای مجمع واگذار شد.
عضو سابق هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال از برداشت پول از حساب این سازمان توسط فدراسیون فوتبال انتقاد کرد و گفت: متاسفانه تاراج اموال فوتسال بعد از گرفتن دو واحد آپارتمانی هنوز ادامه دارد.
توضیحات قنبرزاده نایب رئیس فدراسیون فوتبال را در خصوص پرداخت هزینه VAR توسط دولت در این فیلم مشاهده می‌کنید.
رئیس فدراسیون فوتبال مذاکره با گزینه‌ مطرح شده در رسانه‌ها برای نیمکت تیم ملی را تکذیب کرد.
نوئل لوگرائه، رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه، امروز توسط کمیته اجرایی این فدراسیون از سمت خود تعلیق شد تا نایب‌رئیس او به عنوان رئیس موقت هدایت این نهاد را به عهده بگیرد.
جانی اینفانتینو، رئیس فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) توسط دادستانی سوئیس مورد بازجوبی قرار گرفت.
معاون اسبق باشگاه استقلال به عنوان مشاور عالی رئیس فدراسیون فوتبال انتخاب شد.
با اعلام رئیس فدراسیون فوتبال، دو باشگاه استقلال و پرسپولیس توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا رفع تعلیق شدند.
رییس فدراسیون فوتبال روسیه می‌گوید احتمال حضور این تیم در مسابقات برگزار شده توسط ای اف سی وجود دارد.
اعضای کاروان تیم ملی با سیدابراهیم رئیسی در نهاد ریاست جمهوری، شماره ۱۲ تیم ملی به وی توسط رئیس فدراسیون فوتبال اهدا شد.
در دیدار با سیدابراهیم رئیسی، شماره ۱۲ تیم ملی توسط مهدی تاج به رئیس جمهور اهدا شد.
مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال فوتبال درنامه‌ای سرگشاده به رئیس صدا وسیما در خصوص روند برگزاری انتخابات و برنامه‌های تولیدی توسط صدا و سیما، به نکاتی اشاره کرد.
انتخابات فدراسیون فوتبال بعداز لغو شبانه ازسوی دبیرکل و سپس وتو توسط هیات رییسه مبنی بر برگزاری! از ساعت ۹ صبح امروز در سالن همایش‌های صداوسیما آغاز می‌شود. اسامی کاندیداها و اعضای مجمع ...
انتخابات فدراسیون فوتبال بعداز لغو شبانه ازسوی دبیرکل و سپس وتو توسط هیات رییسه مبنی بر برگزاری! از ساعت ۹ صبح امروز در سالن همایش‌های صداوسیما آغاز می‌شود. اسامی کاندیداها و اعضای مجمع ...
امروز سه شنبه ۳ خرداد ۱۴۰۱ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ شکایت از مادر به اتهام ربودن فرزندانش/ طلاق بخاطر رفتار‌های ناشایست و پرخاشگری‌های همسر/ ماجرای قتل دو برادر به خاطر زمین/ محکوم به قصاص به زندگی برگشت/ قتل به خاطر مزاحمت برای همسر/ دستگیری عاملان توزیع مشروبات الکلی در بم/ پایان ۱۹ سال بلاتکلیفی قاتل مادر و خواهر
سه مدیر ورزش کشور شامل حمید سجادی وزیر، صالحی‌امیری رئیس کمیته ملی المپیک و میرشاد ماجدی سرپرست موقت فدراسیون فوتبال، امروز در ملاقاتی حضوری پیراهن تیم ملی را به حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه اهدا کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ