سرپرست باشگاه استقلال کلیه پاداش‌های مربوط به اعضای هیات مدیره باشگاه را لغو کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حجت کریمی لیست بازیکنان مدنظر جواد نکونام را منتشر کرد
حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی با حضور در کتابخانه یادگار امام شهر «اسکردو» مرکز ایالت بلتستان پاکستان، بر پرهیز از حرکات احساسی توسط مسلمانان و حفظ وحدت تأکید کرد. / جماران
با حکم نیما نکیسا؛ حجت الاسلام محمد مالمیر به عنوان مشاور فرهنگی باشگاه ذوب‌آهن انتخاب شد.
پس از این مراسم که با قرائت دعای عرفه توسط حجت الاسلام حاج حسین انصاریان در حسینیه هدایت در میدان قیام تهران برگزار شد، برخی شهروندان به صورت بی واسطه به گفت‌وگو با محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی پرداختند.
پس از این مراسم که با قرائت دعای عرفه توسط حجت الاسلام حاج حسین انصاریان در حسینیه هدایت در میدان قیام تهران برگزار شد، برخی شهروندان به صورت بی واسطه به گفت‌وگو با محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی پرداختند.
لحظه اعطای کتاب خاطرات رهبرانقلاب به مادورو توسط حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور کشورمان در سفر به ونزوئلا را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
جام ملت های اروپا 2024 از 14 ژوئن سال آینده به مدت یک سال در آلمان برگزار خواهد شد.
پس از استقبال رسمی نیکلاس مادورو از حجت الاسلام رئیسی، گروه نوازندگان ونزوئلایی موسیقی سرود «ای ایران ای مرز پرگهر» را زنده اجرا کردند.
محافظان همراه حجت‌الاسلام سید حسن خمینی با ضرب و شتم خبرنگار ایلنا مانع از انجام وظیفه خبری وی برای پوشش خبری مراسم سالگرد حجت الاسلام دعایی شدند.
تصاویری از حضور حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور در حرم مطهر حضرت زینب(ع) را مشاهده می‌کنید.
نشریه معروف اسپانیایی هم به روند رایج این‌روزهای رسانه‌ها در استفاده از هوش مصنوعی برای سوژه‌های فوتبالی پیوست.
الکساندر چفرین، رئیس یوفا، از موافقت باشگاه‌ها با اعلام سقف دستمزد از طرف این نهاد صحبت کرد و رئیس اتحادیه فوتبالیست‌های حرفه‌ای می‌گوید بازیکنان از این خبر خشمگین هستند.
سرپرست باشگاه استقلال همه حکم‌های صادر شده توسط علی فتح‌الله‌زاده برای مشاوران باشگاه را لغو کرد.
سرپرست باشگاه استقلال همه حکم‌های صادر شده توسط علی فتح‌الله‌زاده برای مشاوران باشگاه را لغو کرد.
وصیت‌نامه قابل تامل زندانی محکوم به اعدامی که توسط حجت الاسلام اژه ای رئیس قوه قضاییه قرائت شد و محفل قاریان بین‌المللی قرآن را تحت تاثیر خود قرار داد.
حجت الاسلام اژه‌ای رئیس قوه‌قضائیه گفت: مقرر شده نیروهای پلیس ناهنجاری‌های اجتماعی را با سیستم هوشمند شناسایی کرده و با ارسال پیامک به افراد تذکر دهند.
جعفر شربیانی، عضو شورای شهر تهران نسبت به اتفاقات رخ داده در باشگاه استقلال واکنش نشان داد.
هاشم بیگ‌زا‌ده، مذاکره مسئولان فدراسیون فوتبال با امیر قلعه‌نویی را تایید کرد.
تصاویر استقبال رسمی رئیس‌جمهور چین از حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور کشورمان در کنگره ملی این کشور را مشاهده می‌‍کنید.
در میان امیدواری هواداران پرسپولیس به بازگشت لوکادیا، روزنامه اسپورت این مهاجم را یکی از گزینه های زمستانی بارسلونا معرفی کرده است.
حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور گفت:به طور متوسط هر ده روز یک زن به وسیله پلیس آمریکا کشته می‌شوند؛ کشوری که رکورد دار زندانی زن در دنیا است می‌خواهد مدعی زندگی زن در دنیا باشد.
مصادیق عمده و کلان حقوق عامه در خصوص مقابله با ترک فعل مدیران و کارمندان دستگاه‌های دولتی تدوین و بخشنامه اجرای آن توسط حجت الاسلام والمسلمین منتظری به دادستان‌های سراسر کشور ابلاغ شد.
حجت الاسلام خطیب وزیر اطلاعات گفت: شب گذشته نیروهای امنیتی توانستند عامل دوم حادثه تروریستی شاهچراغ شیراز را دستگیر کنند.
مراسم تشییع پیکر «حجت الاسلام دعایی» صبح امروز در حالی برگزار شد که به نظر می رسد نماز میت ابتدا توسط آیت الله خامنه ای در بیت رهبری خوانده شد و نماز دوم مقابل دفتر روزنامه اطلاعات اقامه شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ