وزیر ورزش و جوانان حکم مدیرعاملی علی فتح‌الله‌زاده را به او اهدا کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر پیشین ورزش با تاکید بر اینکه عملکردش در دوره تصدی وزارتخانه باید توسط جامعه ورزش قضاوت شد، انتخاب کیومرث هاشمی را به جا و نوید بخش عنوان کرد.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با بدرقه وزیر خارجه کویت این کشور را ترک کرد و راهی امارات، چهارمین مقصد سفرش به حاشیه خلیج فارس شد.
طالبان در ترکیب دولت خود که فراگیر نیست و مخالفان زیادی دارد، هنوز وزیر یا مسئولی برای ورزش انتخاب نکرده است! طالب ها با ورزش بیگانه اند و مشخص نیست فدراسیون فوتبال این کشور چگونه فعالیت می‌کند
مشهد ـ حکم محمدرضا قلندر شریف، شهردار مشهد از سوی وزیر کشور صادر و وی رسماً به عنوان شهردار مشهدالرضا (علیه‌السلام) معرفی شد.
وزیر ورزش و جوانان در حاشیه جلسه هیات دولت گفت: قبلا صحبت از احتمال ریزش سکوها بود، اما در آخرین آزمایش که توسط وزارت راه صورت گرفت گزارش مهندسان فنی این بود که حتی یک میلی‌متر امکان جابه‌جایی وجود ندارد.
سرپرست باشگاه استقلال گفت: نامه‌ای توسط وزیر ورزش و وزیر اقتصاد برای بانک شهر تهیه شد تا وام ۲.۵میلیون یورویی برای هر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس جهت پرداخت مطالبات خارجی در نظر گرفته شود.
اهواز- با مساعدت وزیر ورزش و جوانان هزینه‌های اسکان تیم استقلال ملاثانی در جام آزادگان توسط این وزارتخانه پرداخت می‌شود.
جنجالی‌ترین‌ تصمیم فوتبال ایران در جایی به جز وزارت ورزش گرفته شده است؛ سازمانی به نام وزارت اقتصاد و دارایی.
امضای حکم ۱۰رییس فدراسیون توسط وزیر؛ همه جز یکنفر!
اولگ ماتیتسین، وزیر ورزش روسیه با حضور در کمپ تیم‌های ملی، بازدید ویژه‌ای از مناطق مختلف آن داشت.
روسای فدراسیون‌های ورزشی در جریان نشست خود و در محکومیت تحریم سید حمید سجادی توسط اتحادیه اروپا ایستادند و وزیر ورزش را تشویق کردند.
روسای فدراسیون‌های ورزشی در جریان نشست خود و در محکومیت تحریم سید حمید سجادی توسط اتحادیه اروپا ایستادند و وزیر ورزش را تشویق کردند.
وزیر بهداشت در پاسخ به پرسشی درباره انجام سونوگرافی زنان توسط پزشکان مرد توضیح داد: در بیمارستان‌های دولتی بیمارستان‌ها موظف شده‌اند که قانون انطباق رعایت شود و خدمات خانم‌ها تا جای ممکن توسط خانم‌ها ارایه شود.
آجرلو مدیرعامل سابق باشگاه استقلال گفت: یک روز آقای پولادگر به دفتر من آمد و گفت این تصمیم گرفته شده است.
نخست وزیر انگلیس به دلیل نبستن کمربند ایمنی در هنگام رانندگی توسط پلیس جریمه شد.
وزیر ورزش و جوانان با محکوم کردن تحریف نام خلیج فارس در مسابقات کشورهای عربی و استفاده از عنوانی جعلی توسط رییس فیفا، خواستار رسیدگی جدی این موضوع شد.
سخنگوی وزارت امور خارجه، هتک حرمت مسجد الاقصی توسط وزیر کابینه رژیم نامشروع و نژادپرست اسرائیل را به شدت محکوم کرد.
معاون ارزیابی خدمات گردشگری با تصحیح اشتباه وزیر اقتصاد در ارتباط با اعلام صدور اولین مجوز گردشگری به‌طور خودکار از سوی درگاه ملی گفت: سامانه‌های گردشگری به درگاه ملی مجوزها متصل هستند.
وزیر کشور شرایط امنیتی شهرهای غربی کشور را آرام توصیف کرد و گفت که در این شهرها مراقبت از سوی دستگاه‌های مسئول انجام می‌شود.
وزیر ورزش و جوانان درپیامی کسب عنوان قهرمانی مسابقات جام جهانی کشتی آذربایجان توسط دلاورمردان فرنگی‌کار ایران را تبریک گفت.
وزیر ورزش و جوانان درپیامی کسب عنوان قهرمانی مسابقات جام جهانی کشتی آذربایجان توسط دلاورمردان فرنگی‌کار ایران را تبریک گفت.
مجمع کمیته ملی المپیک با وجود مشکلات ایجاد شده در رابطه با اعضای المپیکی و غیرالمپیکی می‌تواند در موعد مقرر برگزار شود اگر وزیر ورزش و رئیس این کمیته از رای دادن انصراف دهند!
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ شکایت از مادر به اتهام ربودن فرزندانش/ طلاق بخاطر رفتار‌های ناشایست و پرخاشگری‌های همسر/ ماجرای قتل دو برادر به خاطر زمین/ محکوم به قصاص به زندگی برگشت/ قتل به خاطر مزاحمت برای همسر/ دستگیری عاملان توزیع مشروبات الکلی در بم/ پایان ۱۹ سال بلاتکلیفی قاتل مادر و خواهر
سه مدیر ورزش کشور شامل حمید سجادی وزیر، صالحی‌امیری رئیس کمیته ملی المپیک و میرشاد ماجدی سرپرست موقت فدراسیون فوتبال، امروز در ملاقاتی حضوری پیراهن تیم ملی را به حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه اهدا کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ