نشریه معروف اسپانیایی هم به روند رایج این‌روزهای رسانه‌ها در استفاده از هوش مصنوعی برای سوژه‌های فوتبالی پیوست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تصاویر جالب بازسازی شده از استاد شجریان و عادل فردوسی پور که توسط هوش مصنوعی طراحی شده را ببینید.
فاصله بال‌های پهپاد والکری که توسط هوش مصنوعی کنترل شده است، برابر 6.7 متر است و حداکثر سرعت آن به 1,050 کیلومتر بر ساعت می‌رسد. این پهپاد می‌تواند تا 8 جنگ‌افزار ازجمله بمب‌های کوچک با خود حمله کند و برد حرکتی بالاتر از پنج هزار کیلومتر دارد.
هوش مصنوعی صندلی چرخدار معلولین را چگونه می‌بیند!
هوش مصنوعی به تازگی تصاویری از خانه‌های ایرانی را ترسیم کرده است که در آن را خواهید دید.
در اینجا تصاویر تولید شده توسط هوش مصنوعی را می‌بینید که صحنه‌هایی از نبرد آخرالزمان را نشان می‌دهند.
از هوش مصنوعی درخواست کردیم تا چهره کوروش هخامنشی را براساس تعاریف موجود در متون تاریخی طراحی کند.
هوش مصنوعی مد کنونی است که تقریباً همه ابعاد زندگی را تحت تأثیر قرار می‌دهد و اینکه چگونه می توان از آن برای انجام هوشمندانه کارها استفاده کرد، تعیین کننده میزان بهره وری فرد است.
در این مطلب، تصاویر تولید شده توسط هوش مصنوعی از کودکان کشور‌های مختلف از جمله ایالات متحده، هند، انگلستان، ژاپن، مکزیک، کانادا، امارات متحده عربی (امارات متحده عربی)، برزیل، کنیا و پاکستان را خواهید دید.
چهره سلبریتی‌ها اگر جنسیتشان فرق می‌کرد را ببینیم.
رئیس مرکز توسعه هوش مصنوعی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات جزئیات پروژه تخمین سطح زیرکشت محصولات کشاورزی استراتژیک توسط هوش مصنوعی را بیان کرد.
اعتماد آنلاین نوشت: تصویری از بوعلی سینا با کمک هوش مصنوعی بازسازی و در فضای مجازی منتشر شده است.
شاهکار لئوناردو داوینچی که شاید بتوان عنوان مشهورترین نقاشی جهان را به آن داد،‌ حالا سوژه جدیدی برای نمایش توانایی‌های هوش مصنوعی شده است. منبع: خبرفوری
هوش مصنوعی روز به روز ما را شگفت‌زده می‌کند. از تصاویر تا فیلم‌هایی که می‌سازد، همگی می‌تواند دنیای ما را دگرگون کند. با این همه هنوز این فناوری می‌تواند سرگرم کننده باشد. اخیرا نیز هوش مصنوعی طراحی برج آزادی به شکل مدرن را به تصویر کشیده است.
مدیران ارشد اجرایی شرکت های هوش مصنوعی، کارشناسان و اساتید درباره خطر هوش مصنوعی برای جامعه هشدار دادند و آن را به اندازه خطر پاندمی یا جنگ هسته ای دانسته اند.
بعد از معرفی ربات چت گفتگو توسط شرکت اپن‌ای‌آی و توجه کاربران زیادی به آن، شرکت‌های مختلف تلاش کردند تا از این مسابقه عقب نمانند در همین راستا گوگل اعلام کرد که ربات گفت و گوی هوش مصنوعی خود با نام بارد را به‌روزرسانی می‌کند تا به کاربر کمک کند کدی را برای توسعه نرم‌افزار بنویسند.
پیشگام هوش مصنوعی می‌گوید تهدید این فناوری برای جهان ممکن است «فوری‌تر و خطرناک‌تر» از تغییرات آب و هوایی باشد.
مدل‌های هوش مصنوعی مولد عکس در اینترنت بسیار محبوب شده‌اند و حتی برخی از عکس‌های تولیدشده توسط آن‌ها برترین جوایز در حوزه عکاسی را هم دریافت کرده‌اند. برای ایجاد تصاویری زیبا با این مدل‌ها لازم نیست هنرمند یا عکاسی بااستعداد باشید. اگر قبلاً از چت بات‌های هوش مصنوعی مثل ChatGPT یا بینگ استفاده کرده باشید، از ابزار‌هایی که در ادامه معرفی خواهیم کرد نیز می‌توانید به‌راحتی استفاده کنید تا تصاویری خارق‌العاده بسازید.
برنامه‌های ایلان ماسک برای شرکت جدیدش تحت عنوان X. AI مشخص نیست و هنوز چیزی درباره اینکه آیا او به دنبال ساخت یک بات هوش مصنوعی رقیب برای ChatGPT است یا خیر، منتشر نشده است.
تصاویری با عنوان «تهرانِ ۵۰ سال بعد» توسط هوش مصنوعی منتشر شده است. تهرانی که احتمالا درگیر یک زلزله و یا خشکسالی خواهد بود. منبع: خبرفوری
تصاویری که DALL-E ۲ می‌سازد بسیار جالب‌تر از متن‌هایی هستند که چت بات‌های مبتنی بر هوش مصنوعی می‌سازند.
مایکروسافت در ابتدا به سرعت ابزار چت هوش مصنوعی بینگ را محدود کرد تا از تنظیم پاسخ‌های نامناسب توسط آن جلوگیری کند، اما پس از چند روز تصمیم خود را تغییر داد.
ChatGPT که توسط هوش مصنوعی باز در سان‌فرانسیسکو توسعه یافته، از زمانی که در ماه نوامبر به‌صورت عمومی مورد استفاده قرار گرفته، سروصدای زیادی به راه انداخته و در طول دو ماه، حالا تعداد کاربرانش از مرز ۱۰۰ میلیون نفر عبور کرده است.
اثر هنری تولید شده توسط هوش مصنوعی Midjourney اخیرا توانسته مقام اول هنر‌های دیجیتال را در مسابقه هنر‌های زیبای نمایشگاه ایالت کلرادو کسب کند.
ثبت‌نام حضور در بوتکمپ «پایتون و هوش مصنوعی» که توسط آکادمی همراه اول و برای انتقال تجارب واقعی متخصصان تراز اول جهانی در حوزه هوش مصنوعی برگزار می‌شود، آغاز شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ