باشگاه پرسپولیس به دنبال این است تا با رعایت قوانین کمیته مصارف با مشکل باشگاه استقلال مواجه نشود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس دفتر دولت دوازدهم می‌گوید: در حال حاضر فضای انتخابات فضای داغی نیست کما اینکه در میان مردم بحث جدی درباره انتخابات وجود ندارد چرا که در حال حاضر مشکلات اقتصادی و مسائل معیشتی ذهن آنها را درگیر کرده است.
به نظرم اشتباه محاسباتی نیست، آن‌ها یک استفاده سریع مقطعی را به یک استفاده طولانی‌تر ترجیح دادند، چون متوجه بودند این قضیه روابط آن‌ها با این کشور‌ها انتهای خیلی روشنی ندارد و آن‌ها هم متوجه هستند روابط چین با عربستان فقط تا جایی که آمریکایی‌ها او را قبول داشته باشند پیش می‌رود؛ آن‌ها این را کاملاً می‌فهمند که دولت عربستان توان این را ندارد که در برابر خواست آمریکا بایستد و در کوتاه مدت آمریکایی‌ها می‌خواهند نیاز روسیه در اتکایش به ایران کاهش پیدا کند و با این موضع گیری‌ها ایران دلخور شود،
ظریف وزیر خارجه پیشین کشورمان گفت: دروغی در کشور پخش شده است مبنی بر اینکه رهبری مخالف سرمایه‌گذاری آمریکا در ایران بودند. نه، ایشان با اینکه ما کالا‌های اساسی‌مان را از آمریکا بخریم، مخالف بودند که به نظر من اشتباه هم نبود. اینکه ما نباید برای کالای استراتژیک‌مان به آمریکا وابسته باشیم از نظر استراتژیک دیدگاهی درست بود. اگر آمریکا می‌خواست در حوزه‌های نفت، گاز، فن‌آوری و… سرمایه‌گذاری کند کسی مخالفت نمی‌کرد؛ اما چرا این اتفاق رخ نداد؟ به خاطر فشار عظیمی که سرمایه‌گذاران یهودی و نیز سعودی بر شرکت‌های آمریکایی و حتی اروپایی وارد می‌کردند. سعودی‌ها و به‌ویژه اماراتی‌ها به این شرکت‌ها می‌گفتند باید بین ما و ایران یکی را انتخاب کنید. خوب حتما آن‌ها حاضر نبودند
سپاهانی‌ها اصلا دوست ندارند اتفاقات سال‌های گذشته برای آنها تکرار شود.
گرانیت ژاکا به هواداران آرسنال گفت، همسرش نقشی در رفتن او از باشگاه ندارد. شایعه شده که همسر ژاکا دوست دارد آنها به آلمان برگردند.
سرمربی استقلال گفت که پیروزی برابر نساجی با چهار گل یک نتیجه منصفانه بوده و آنها با دومین حضور در یک فینال، عملکرد فوق العاده ای داشته اند.
لوییس انریکه در جام جهانی به گروهی از ستاره‌ها اعتماد کرد که به نظر او دست‌نیافتنی بودند. اما گروهی از آنها اکنون در باشگاه‌هایشان فراموش شده‌اند.
اهواز - اهواز به عنوان مرکز استان خوزستان با چالش‌هایی بی شماری در بخش‌های مختلف مواجه است که انتظار می‌رود در سفر این هفته هیئت دولت به استان برای رفع برخی از آنها چاره اندیشی کرد.
کارلو آنچلوتی، مربی رئال، پس از صعود تیمش به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان گفت که دوست ندارد در این مرحله به میلان برخورد کنند.
حسین قربانزاده، رئیس سازمان خصوصی‌سازی توضیح داد: برای اینکه ماجرا شفاف و مشخص باشد که منابع حاصل از املاک مازاد صرف هزینه‌های جاری نمی‌شود، در سامانه پروژه‌هایی که قرار است منابع در آنجا هزینه شود نیز مشخص شده است. مدارس خیرساز نیز در لیست این پروژه‌ها قرار گرفته و قرار است با این منبع تکمیل شوند؛ بنابراین این مدارس مازاد نیستند و خیرین به اشتباه گمان کردند مازاد هستند.
براندازان «پرویز ثابتی» رئیس ساواک تهران را تطهیر می‌کنند، گویا شکنجه‌­گر بودن او نه تنها برایشان اهمیتی ندارد بلکه از آن دفاع می­‌کنند و به نظر می‌رسد چشم بستن بر ویژگی آنها تبدیل شده است.
سرمربی اسپانیایی تیم تراکتور می‌گوید آنها باید مالکیت توپ را داشته باشند تا به پیروزی برسند.
مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک تاکید کرد اشتباه فاحش داوری منجر به از دست رفتن پیروزی آنها مقابل تیم هوادار شد.
سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: افزایش ۴۰ درصدی تورم با افزایش ۲۰ درصدی حقوق و دستمزد برای کارکنان دولت غیرمنصفانه است و مشکلات آنها را حل نخواهد کرد.
باقری گفت: مجلس به وزرا اعتماد کرد و آنها مشغول کار شدند، اما آن انتظاری که از دولت می‌رفت به دست نیامد. نمی‌توان مردم را ناراضی نگه داشت و نباید رییس جمهور این موضوع را به تاخیر بیندازد زیرا بسیار خطرناک است، مجلس در این موضوع تعارف ندارد و اگر دولت بخواهد به این رویه ادامه بدهد استیضاح ادامه خواهد داشت و این به صلاح نظام نیست، از ما هم می‌خواهند این کار را نکنیم، اما ما که نمی‌توانیم بر سر منافع مردم تعارف کنیم.قوی‌تر است.
شهردار تهران گفت: آنهایی که حواشی درست کردند درباره آرزوهایی صحبت کردند که عرضه انجام آن را نداشتند و جز خنده حرف‌های آنها برای ما چیزی ندارد.
شهردار تهران گفت: آنهایی که حواشی درست کردند درباره آرزوهایی صحبت کردند که عرضه انجام آن را نداشتند و جز خنده حرف‌های آنها برای ما هیچی ندارد.
رحیم ابوالحسنی عضو هیئت علمی دانشگاه تهران: وقتی آقای رئیسی وزرا را معرفی کرد، متوجه شدم که نه سعید جلیلی و نه مجموعه اصول‌گرایان دولت در سایه وجود نداشتند و برنامه آنها چیزی جز یکسری شعار و گزاره‌های غیرقابل استناد نبود. دولت در سایه‌ای که این جریان می‌گوید اصولا دولت در سایه نیست.
بیشتر از همه جنس‌های خوب و بنجل چینی که در این سال‌ها روانه ایران شد، این درس‌شان به کار ما می‌آید. همین که رسماً، علناً و عملاً به ما تعلیم کردند که به باور آن‌ها، «دوست و دشمن دائمی وجود ندارد. »
دیدیه دشان در نشست خبری بازی با لهستان از نقش مهم کیلیان امباپه و روبرت لواندوفسکی گفت ولی حاضر نشد آنها را باهم مقایسه کند.
مسئولین فکر می کنند نفوذی های داخل سیستم که گاها ضربات حاصل از همکاری آنها با دشمن را تجربه کرده ایم چه کسانی هستند و چگونه همکار دشمن می شوند؟باید تاکید کرد که اصراری بر جلو گیری از تحصیل فرزندان و زندگی خانواده آنها در خارج نیست ولی باید اصراری هم بر دادن پست مدیریتی به این قبیل افراد نباشد.
برخی از کودکان واقعا در اوکراین یتیم یا رها شده بودند و زندگی در روسیه را ترجیح می‌دهند. نوجوانی از ماریوپل می‌گوید که هیچ خانواده‌ای در اوکراین ندارد. خانواده روسی که از او نگهداری می‌کنند، دوستش دارند و او نیز آنان را دوست دارند. اما بعضی مانند آنیا آرزوی بازگشت به اوکراین را دارند.
فرمانده سپاه گفت: شما جوانان فرزندان این مملکت هستید و ما وقتی از کشور دفاع می‌کنیم، برای همه دفاع می‌کنیم، حتی برای آن‌ها که به دلیل فریب و اغوای دشمن، ما را دوست ندارند، ولی ما آن‌ها را دوست داریم.
نماینده تبریز در مجلس گفت: اینها هر کسی را که می‌خواهند از میدان به در کنند یک انگی به او می‌چسبانند تا او را حذف کنند بعد حرف خودشان را بزنند و کار خودشان را کنند. این روشی است که متأسفانه تا حالا توانسته‌اند جلو بیایند و همه کانون‌های مجلس، دولت و قوه قضاییه را به قول خودشان یکدست کردند اما واقعیت‌های اجتماعی این اجازه را به آنها نمی‌دهد. به هر حال اعتصابات و اعتراضات شکل خواهد گرفت. نهایتاً امکان ادامه به این شکل وجود ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ