وکلای کارول می‌گویند با استناد به اظهارات جدید ترامپ آنها باید اجازه داشته باشند شکایت قبلی خود را اصلاح کنند و درخواست غرامت خود را به ۱۰ میلیون دلار افزایش دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی فوتبال نابینایان کشورمان با پیروزی مهم برابر مراکش در آستانه صعود به مرحله بعدی مسابقات جهانی بیرمنگام قرار گرفت.
ایلان ماسک در توییت جدیدی اذعان کرده است که طبق پیش‌بینی بسیاری از تحلیلگران، ایکس یا توییتر سابق شاید واقعاً شکست بخورد.
ایران، هنگ‌کنگ را زیر ۱۶ در سه ست برد
ارومیه - کاپیتان تیم ملی والیبال ژاپن گفت: ایران یکی از بهترین و قدرتمندترین‌هاست و در دوره گذشته قهرمان شده است. امیدوارم در فینال با این تیم روبرو شویم.
با توجه به اختلاف ایجاد در روز نخست، به نظر می رسد ایران فاصله چندانی تا قهرمانی در مسابقات کشتی فرنگی جوانان جهان ندارد.
رئیس جمهور با بیان اینکه ایران به‌رغم تحریم‌های گسترده پیشرفت‌های چشمگیری در زمینه علمی، فناوری و صنعتی داشته است، گفت: ایران به عنوان کشوری فناور آماده تبادل دستاوردهای خود با کلمبیاست.
رئیس جمهور گفت: سوابق روابط ایران و پرو حاکی از آن است که دو کشور همواره علاقمند به گسترش همکاری‌های فیمابین بوده‌اند.
معاون وزیر بهداشت با بیان اینکه ایران در ۱۰ سال گذشته در تولید علم از رتبه ۲۶ به رتبه ۱۵ جهان رسیده است، گفت: در زمینه پژوهش‌های فناوری هم از رتبه ۱۲۰ جهان به رتبه ۵۳ صعود کرده ایم.
دولت بایدن به علت تغییر در موقعیتش از جمله موضوع رقابت‌های انتخاباتی و مسئله پیش‌آمده برای رابرت مالی، آمادگی خود را برای ورود محتوایی به مذاکرات احیای برجام هر روز بیشتر از دست داده است؛ ما فاصله بسیار زیادی تا رفع تحریم‌ها داریم؛ بنابراین شرایط محیط همیشه ثابت نیست و اینطور نیست که هرگاه ما اراده به رفع مشکل کنیم اجابت شود؛ فرصت‌سوزی نباید کرد.
ارومیه - سرمربی تیم ملی والیبال قطر گفت: پیش بینی من این است که تیم‌های ملی ژاپن و ایران را در فینال ببینم چون این دو تیم، یک سر و گردن از سایر تیم‌ها بالاتر هستند.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: عملیات اجرایی نیروگاه کارون آغاز شده و ساخت اجزا و قطعات آن در صنایع کشور در حال امضای قرار داد است.
سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال اعلام کرد سرمربی این تیم از بین دو گزینه ایرانی انتخاب خواهد شد.
خوان رامون لوپز کارو به غیر از حضور در فوتبال خاورمیانه با فوتبال ایران هم تا حدودی آشنایی دارد. او با تیم عمان در تهران و مقابل تیم ملی ایران به نتیجه مساوی رسیده است.
بر اساس اطلاعیه شرکت فرابورس ایران، پذیره نویسی اوراق مرابحه شرکت هواپیمایی کارون آغاز خواهد شد. قبل از اعلام جزییات این پذیره نویسی اوراق مرابحه، به این مطلب می‌پردازیم که اوراق مرابحه چیست؟ و قبل از خرید اوراق مرابحه توجه به چه نکاتی ضروری است؟
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، در آستانه دیدار با منچسترسیتی در لیگ قهرمانان گفت به تیمش ایمان دارد و معتقد است رئال به فینال تورنمنت راه خواهد یافت.
رابی کین به کادر فنی سم آلاردایس در لیدز اضافه خواهد شد. مربی ایرلندی که 58 بار برای لیدز بازی کرده، همراه کارل رابینسون، دو دستیار آلاردایس خواهند بود.
خجسته مهر گفت: جمع آوری و جلوگیری از سوزانده شدن ۵۰۰ میلیون فوت مکعب روزانه گازهای همراه میادین غرب کارون از مهم ترین اهدف اجرای طرح ان جی ال ۳۲۰۰ است.
اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: نیروگاه اتمی کارون را کشور فرانسه قبل از انقلاب آغاز کرده و ایران در صنعت هسته‌ای فرانسه سهام داشته است.
کبرای خزری، بومی آسیای مرکزی است؛ در سال ۱۸۳۱ توسط کارل آیشوالد کشف شد و برای سال‌ها به عنوان زیرگونه‌ای از مار کبرا هندی در نظر گرفته می‌شد تا اینکه تجزیه و تحلیل ژنتیکی آن را به عنوان گونه‌ای متمایز نشان داد.
عملیات احداث نیروگاه ۳۰۰ مگاواتی «کارون» با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران در دارخوین از توابع شهرستان شادگان اهواز آغاز شد.
«ای ژان کارول» ۷۸ ساله که ستون‌نویس سابق مجله مُد ال در فرانسه است، در دو شکایت جداگانه ترامپ را به تجاوز و افترا متهم کرده است.
مهاجم اسبق لیورپول و تیم ملی انگیس پیشنهاد قرمزهای تبریز برای حضور در فوتبال ایران را رد کرده است.
بهار هزار و چهارصد، هفت روزه شد و امیدها رو به فزونی است که با عدم سفر و تداوم این خانه نشینی موثر، شاهد کنترل کامل بحران کرونا در ایران در ماه‌های پیش رو باشیم و آهسته آهسته شرایط به حالت عادی بازگردد.
در روزهای اخیر یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی مطلبی را در مورد خودرو جدید شرکت زامیاد مطرح کرده است که توضیحات زیر در پاسخ به اظهارات ایشان و تنویر افکار عمومی به استحضار هموطنان عزیز می رسد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ