به نظر می‌رسد که خریدهای زمستانی باشگاه چلسی هنوز به پایان نرسیده و آنها قصد دارند انزو فرناندز، ستاره آرژانتینی، را هم به خدمت بگیرند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در حالی که برای افراد مشهور و شخصیت های ورزشی معمول است که هنگام سفر به صورت خصوصی پرواز کنند، نیمار جونیور ستاره فوتبال برزیل دیروز با یک بوئینگ ۷۴۷ خصوصی از اروپا به خاورمیانه پرواز کرد.
نیمار ستاره برزیلی با پرواز شخصی راهی ریاض شد تا به تیم جدیدش الهلال عربستان ملحق شود.
رسانه‌های مالزی اعلام کردند در پی سقوط یک جت شخصی در غرب این کشور، تمام سرنشینان آن کشته شدند.
هواپیمای X-۵۹ می‌تواند مسیر‌های سریع‌تر جدیدی را در سراسر ایالات متحده و حتی دنیا ایجاد کند. گرچه این که چه افرادی خواهند توانست از عهده هزینه‌های آن بربیایند یک مسأله جدا خواهد بود.
تصاوری از باقیمانده هواپیمای سقوط کرده نیروی هوایی هند را مشاهده می‌کنید.
جورجینا رودریگس به عنوان نامزد مشهورترین شخصیت فوتبالی جهان، کریستیانو رونالدو، معمولاً مجبور نیست از طریق فرودگاه های عمومی سفر کند. در عوض، این مدل معروف جت شخصی خود را به عنوان وسیله حمل و نقل دارد.
در موتور‌های ترنت رولز رویس، نظیر آنچه در ایرباس A۳۵۰ وجود دارد، یک توربین فشار متوسط بین توربین‌های فشار قوی و کم فشار وجود دارد. در این صورت، دو توربین اول باعث می‌شوند تا کمپرسور کار کند و توربین آخری، به پره‌های بزرگ جلو فن نیرو می‌دهند.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: جت یاسین‌می تواند به عنوان هواپیمای پشتیبانی‌نزدیک‌نیزاستفاده شود.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: جت یاسین‌می تواند به عنوان هواپیمای پشتیبانی‌نزدیک‌نیزاستفاده شود.
المانیتور مدعی شد که به عقیده تحلیلگران برنامه ایران برای دریافت حدود ۲۰ عدد جت جنگنده سوخو-۳۵ و احتمالا سیستم‌های دفاع هوایی اس-۴۰۰ از روسیه می‌تواند بازدارندگی نظامی اسرائیل و آمریکا نسبت به غنی‌‌‌سازی هسته‌‌‌ای ایران را پیچیده کند.
ناچو فرناندز روز گذشته به خاطر تولد فرزندش و با جت شخصی فلورتنینو پرز به پایتخت اسپانیا برگشت.
جنگنده مافوق صوت KF-۲۱ کره جنوبی پرواز آزمایشی خود را با موفقیت انجام داد.
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، با جت شخصی لوکسی به ارزش 60 میلیون پوند به عربستان سفر کرد.
بسیاری از هواداران او در ورزشگاه روساریو جمع شده بودند تا با او عکس بگیرند و پس از اینکه مدتی را در کنار آنها سپری کرد و پیراهن‌های بسیاری را امضا کرد، با جت شخصی به همراه همسر و فرزندانش راهی پاریس شد.
کریستیانو رونالدو تصمیم دارد جت شخصی‌اش که ۲۰ میلیون پوند ارزش دارد را به این دلیل که کوچک است بفروشد و بعد از آن یک جت جدید بخرد.
رونالدو، کاپیتان تیم ملی پرتغال به همراه اعضای خانواده و با جت شخصی خود محل برگزاری رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ را ترک کرد.
کاپیتان تیم ملی پرتغال به همراه اعضای خانواده و با جت شخصی خود محل برگزاری رقابت‌های جام جهانی 2022 را ترک کرد.
از مجموع ۲ فروند هواپیمای شخصی و تشریفاتی محمدرضا شاه، یک فروند بویینگ ۷۲۷ (به جز جت شخصی اشرف پهلوی) از حدود سال ۱۳۷۲ در نمایشگاه و موزه هوایی تهران، نگهداری می‌شود. بویینگ ۷۲۷ با نام «شهباز» و ۳ موتور جت در واقع دومین هواپیمای شخصی و تشریفاتی خاندان شاه پهلوی دوم بوده که بعد از تبدیل به «وی‌آی‌پی» سلطنتی، به سیستم «اختلال فرکانس» با هدف عدم ردیابی و شناسایی و اجرای شگرد‌های امنیتی، مجهز شد.
تعدد سفرهای لیونل مسی، ستاره آرژانتینی پاری سن ژرمن، با جت شخصی‌اش در فرانسه جنجال ساز شد.
بر اساس اسنادی از لندن که به دست روزنامه پولتیکو رسیده، به سران کشور‌ها توصیه شده که با جت یا بالگرد‌های شخصی خود در مراسم تدفین ملکه الیزابت حاضر نشوند.
اظهارات کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن، درباره سفر بازیکنان با جت شخصی، خنده‌های شدید و طولانی کیلیان امباپه را به همراه داشت.
اظهارات کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن، درباره سفر بازیکنان با جت شخصی، خنده‌های شدید و طولانی کیلیان امباپه را به همراه داشت.
تبعات جدایی جرارد پیکه، مدافع باتجربه بارسلونا، از شکیرا همچنان ادامه دارد.
شکیرا و پیکه حاضر نیستند که این جت شخصی را به راحتی از دست بدهند و به همین خاطر وکلای این دو در حال بحث و مذاکره هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ