دروازه‌بان سرخپوشان می‌گوید این فصل آنها با بازیسازی از عقب به حریفان ضربه می‌زنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران بعد از قبول شکست برابر ژاپن گفت:هیچ چیز برای ایران تمام نشده است و ژاپن هم یک بازی متوسط را به نمایش گذاشت.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به اتفاقات پس از قهرمانی این تیم در بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر گفت: هنوز فصل فوتبالی ادامه دارد و به دنبال کسب دومین جام برای پرسپولیس هستیم.
مس کرمان به خوبی بر حساسیت بازی آخر آگاه است اما در تمرینات خود با حفظ روحیه و آرامش تمرین می‌کند.
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد که هنوز هیچ چیز برای قهرمانی این تیم در لیگ برتر مشخص نیست.
مرحوم پوراحمد در فیلم "پرونده باز است" سی درصد شریک است. نقدینگی فیلم محدود بود. همان زمان گفت یکی از دوستانش آمادگی دارد که سرمایه‌گذاری کند، ولی بعد از چهل و پنج روز با وجود پیگیری‌های مکرر ایشان اتفاقی نیفتاد و حتی تعدادی از همکاران گفتند سرمایه گذار پیدا می‌کنند یا خودشان شریک می‌شوند اما متاسفانه همه این‌ها صحبت ها جز وعده‌های توخالی هیچ چیز دیگری نبود. پوراحمد کاملا تنها بود. البته به ایشان گفتم که این مسئله، مشکل من به عنوان تهیه‌کننده است و هرطور شده فیلم را تمام می‌کنیم که این اتفاق هم افتاد.
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان می‌گوید تمامی بازی‌های باقی مانده تیمش مهم و حیاتی هستند.
مارتین اودگارد، کاپیتان آرسنال، بعد از تساوی 2-2 تیمش مقابل وستهم گفت با اینکه آرسنالی‌ها از این تساوی ناراحت هستند ولی هیچ چیز تمام نشده و سرنوشت این تیم در دستهای خودش است.
توماس توخل نسبت به جبران شکست 3-0 بازی رفت برابر سیتی ناامید نیست و گفت که حاضرند جانشان را بدهند تا صعود کنند.
بعد از باخت تلخ در اصفهان مقابل سپاهان، وعده داده بود کورس قهرمانی برای استقلال اینجا تمام نخواهد شد.
مارکو وراتی، ستاره پی‌اس‌جی، که به همراه سرمربی این تیم در کنفرانس خبری پیش از دیدار با بایرن شرکت کرده بود گفت همه بازیکنان این تیم آماده بازی بزرگ با بایرن و کاملا امیدوار به صعود هستند.
میلاد کر، مدافع تراکتور، درباره مصدومیت شدیدی که در بازی با هوادار برایش رخ داد، صحبت کرد.
سردار شریف گفت: ما مصمم به دفاع از منافع ملی خود و امنیت مردم هستیم ‌و تمام ابزارهای لازم برای انجام این کار را داریم و قبل از هر چیز ما اراده کافی برای دفاع از کشور خود را داریم. ما هیچ هراسی از دشمن نداریم.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، بعد از شکست 1-0 از مایورکا گفت امیدهای رئال برای قهرمانی در لالیگا تمام نشده و آنها تا لحظه آخر خواهند جنگید.
آنچه که به عنوان آیین نامه مولدسازی مصوب شده است، به طور کاملا آشکار و گسترده تمام نظام حقوقی و قانونی کشور را نادیده گرفته است و یک متن استثنایی است که در هیچ کجای دنیا و تاریح حقوق ایران با مشابه آن مواجه نخواهید شد
سیدمحمد حسینی مدافع تراکتور در مورد برخورد شدیدی که با مدافع ذوب آهن داشت و لحظات نگران‌کننده در بیمارستان صحبت می‌کند.
به ادعای مسوولان، حالا دیگر پلاسکو ساختمانی استاندارد و ایمن است. کسبه، اما می‌گویند این ساختمان دیگر رونق قبل را ندارد. شاید سید راست می‌گفت، پلاسکو بعد از آن آتش و آوار دیگر پلاسکوی قبل نشد. انگار آه و فریاد تمام آن آدم‌ها که سه ساعت به تماشای سوختن برج نشستند و سوختن زندگی‌های‌شان را دیدند، برای همیشه در این برج ته نشین شده. انگار بعد از پلاسکو هیچ چیز دیگر مثل قبل نشد.
رئیس دیوان عالی کشور مردم را سرمایه‎های این کشور خواند و اضافه کرد: با وجود فشار اقتصادی و مشکلات موجود، مردم ۴۳ سال است که پای انقلاب هستند، باید برای حفظ این سرمایه تلاش کنیم، چون در صورت حفظ این سرمایه مملکت برای همیشه بیمه خواهد شد، هر دستگاه به سهم خود باید جدی برای رفاه، سلامت و کرامت مردم برنامه‎ریزی کند.
رئیس دیوان عالی کشور مردم را سرمایه‎های این کشور خواند و اضافه کرد: با وجود فشار اقتصادی و مشکلات موجود، مردم 43 سال است که پای انقلاب هستند، باید برای حفظ این سرمایه تلاش کنیم چراکه در صورت حفظ این سرمایه مملکت برای همیشه بیمه خواهد شد، هر دستگاه به سهم خود باید به صورت جدی برای رفاه، سلامت و کرامت مردم برنامه‎ریزی کند.
سنگربان تیم فوتبال مس رفسنجان برای دومین مرتبه در لیگ سیزدهم فرصت بازی پیدا کرد و این مسابقه را هم مانند قبلی با کلین شیت تمام کرد.
شعارنویسی‌های این روز‌ها تنها نتیجه یک انحراف یا تهییج هیجان نیست، بلکه می‌توان از آن به عنوان آینه تمام نمای احوالات این روز‌های کشور یاد کرد. این روز‌ها هیچ چیز عادی نیست؛ حتی دیوارها! دیوار‌های این شهر، پر از دیوارنگاره‌هایی نامعمول هستند که به جای خلق یک تصویر هنری و زیبا، یکی بر آن شعار نوشته و یکی آن را مخدوش کرده است. آشفتگی بر دیوار‌های این شهر جولان می‌دهد؛ همانند آن‌چه در جامعه در جریان است
دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، از پیروزی تیمش برابر اتریش ابراز خوشحالی کرد.
تاد بولی، مالک چلسی، که از ناراحتی پی‌یر امریک اوبامیانگ به خاطر اخراج توماس توخل مطلع بود، با ستاره گابنی تماس گرفته و به او گفته است که جایگاهش در تیم با گراهام پاتر(مربی جدید) تغییر نخواهد کرد.
سرمربی تیم ملی والیبال زنان ایران تاکید کرد که هنوز هیچ چیز تمام نشده و ملی‌پوشان برای رسیدن به هدف خود‌ می‌جنگند.
سخنگوی جوزپ بورل گفت: گفتگو‌ها اکنون تمام شده و دیگر چیز قابل مذاکره‌ای وجود ندارد و همه چیز در متن نهایی که روز دوشنبه به مشارکت‌کنندگان در مذاکرات وین تقدیم شد، مشخص شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ