علی احسانی می‌گوید شایعه 3-0 شدن بازی ذوب آهن با پرسپولیس و تراکتور برای تحت الشعاع قرار دادن ماجرا سینا اسدبیگی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه فیورنتینا اعلام کرد هیچ پیشنهادی از منچستریونایتد برای جذب سفیان امرابط، ستاره مراکشی خود، دریافت نکرده است.
این منبع آگاه تاکید کرد: در تحقیقات ‌اولیه مشخص شد که این افراد بدون استناد و داشتن مدارک قانونی ‌و صرفا با هدف ایجاد التهاب و آشوب در استان سیستان وبلوچستان دست به انتشار این شایعه زده بودند که پرونده قضایی برای آنها تشکیل شده است.
چمران گفت: خوشبختانه آقای شربیانی در صحن شورا حاضر شدند و شایعاتی که در خصوص ایشان در فضای مجازی منتشر شده بود نشان داد که دروغ است. متاسفانه زمانی که جمعی در حال کار کردن هستند هجمه‌ها به سمت آن‌ها روانه می‌شود؛ لذا امیدوارم که در کار خودشان موفق باشند.
چمران گفت: خوشبختانه آقای شربیانی در صحن شورا حاضر شدند و شایعاتی که در خصوص ایشان در فضای مجازی منتشر شده بود نشان داد که دروغ است. متاسفانه زمانی که جمعی در حال کار کردن هستند هجمه‌ها به سمت آن‌ها روانه می‌شود؛ لذا امیدوارم که در کار خودشان موفق باشند.
گرانیت ژاکا به هواداران آرسنال گفت، همسرش نقشی در رفتن او از باشگاه ندارد. شایعه شده که همسر ژاکا دوست دارد آنها به آلمان برگردند.
امیر آشتیانی در واکنش به شایعه تولید مشترک ناو با روسیه گفت: ما خودمان تولید کننده جنگنده و ناوشکن هستیم، اما ممکن است از دانش آن‌ها برای برخی مشکلاتی که در روند تحقیقات باشد، استفاده کنیم.
با وجود مباحث و شایعه‌هایی که این روز‌ها درباره مهدی طارمی رواج پیدا کرده، نباید فراموش کرد که این اولین تابستانی نیست که این بازیکن ایرانی یکی از مهره‌های جذاب بازار می‌شود؛ پیش‌تر شایعه حضور احتمالی‌اش در میلان، آرسنال و یکی، دو تیم اسپانیایی هم به گوش رسید که نهایتا هیچ‌کدام از آن‌ها عملی نشد. آیا این تابستان قرار است برای مهدی طارمی به گونه‌ای دیگر پیش برود؟
در روز‌های اخیر شایعه وجود جیوه قرمز در چرخ خیاطی قدیمی موجب افزایش قیمت آن‌ها تا میلیارد تومان هم شده در حالیکه این موضوع از اساس کذب است. و دو سال پیش نیز چنین شایعه‌ای در عربستان رواج پیدا کرده بود.
احمدی نژاد و روحانی می‌گفتند ما مخالفیم و حمایت نمی‌کنیم، آن‌ها بین مردم شایعه کردند که پول شما را در عراق و سوریه خرج می‌کنند، آن‌ها جلوی یاری شدن بیداری اسلامی را گرفتند و دشمنان نیز با جریان داعش، بیداری اسلامی را سرکوب کردند، داعش می‌خواست ایران را از بین ببرد؛ اما این سیاست ندانان این را نمی‌خواستند بفهمند.
پنایان گفت: احمدی نژاد و روحانی می‌گفتند ما مخالفیم و حمایت نمی‌کنیم، آن‌ها بین مردم شایعه کردند که پول شما را در عراق و سوریه خرج می‌کنند، آن‌ها جلوی یاری شدن بیداری اسلامی را گرفتند و دشمنان نیز با جریان داعش، بیداری اسلامی را سرکوب کردند، داعش می‌خواست ایران را از بین ببرد؛ اما این سیاست ندانان این را نمی‌خواستند بفهمند.
متهم گفت: مقتول با حرف‌هایش من را آزار می‌داد و من هم به او هشدار داده بودم. ماجرای اختلاف ما برمی‌گردد به زمانی که من افغانستان بودم. آنجا به من تهمت زده و گفته بودند چند نفر را آزار و اذیت کرده‌ام. این شایعه به گوش او رسیده بود و به من می‌گفت، چون تو چند نفر را آزار و اذیت کردی، من هم یک شب در غذای تو قرص خواب ریختم و تو را مورد آزار و اذیت قرار داده‌ام.
مناطق زلزله‌زده خوی این روزها بعد از وقوع زلزله حال و هوای متفاوتی دارد و یک ایران اینجا جمع‌اند، شایعات بیش‌تر از پس‌لرزه‌ها دل مردم را می‌لرزاند و آنها می پرسند کِی به خانه برمی‌گردیم؟
احمد وحیدی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اینکه عده‌ای در غرب بخواهند کاری خارج از قواعد بین‌الملل انجام بدهند و یک نیروی رسمی را تروریسم بنامند، نشان‌دهنده ضعف فکری، اخلاقی و سیاسی‌شان است. آنها فکر می‌کنند می‌توانند سپاه را که در دل مردم جا دارد و به مردم خدمت می کند، تضعیف کنند.
مجیدی در مورد چرخش السودانی به سمت کشور‌های غربی و شایعه نفوذ آن‌ها بر دولت جدید عراق توضیح داد: من جزو کسانی بودم که همان ابتدای تشکیل دولت از سوی السودانی هشدار می‌دادم که خیلی خوش‌خیال نباشیم و دولت السودانی آن تصور ذهنی برخی دوستان ما در مقاومت نخواهد بود. با این حال، با این ایده که دولت السودانی محملی برای فشار به تهران خواهد بود مخالفم.
وجود کیف مشکوکی در منطقه برج گالاتا در استانبول، باعث وحشت مردم شد و آنها به تصور اینکه کیف حاوی بمب است شروع به فرار کردند؛با حضور نیروهای امنیتی مشخص شد در آن چیپس و دستمال کاغذی است.
تصویر عجیب و ترسناک پیکره‌هایی در ساحل، چون بیگانگانی که انگار از دریا بیرون آمده‌اند، موجی از ترس و شایعه در فضای مجازی به راه انداخت. اما این تصاویر ترسناک ربطی به هیولا یا بیگانگان فضایی نداشت. آن‌ها چند بوته آلوئه ورا هستند که به عمد وارونه در ساحل قرار داده شده‌اند.
یکی، دو روز گذشته شایعات تأییدنشده‌ای به راه افتاده مبنی بر اینکه از بازیکنان تیم ملی خواسته شده سرود ایران را حتما بخوانند و از آن‌ها تعهدی در این زمینه گرفته شده است. همان‌طور که عنوان شد این موضوع در حد شایعه است
دایی آرتین در رابطه با انتشار خبری مبنی بر به فرزندخواندگی در آمدن آرتین توسط پدر و مادر شوهر خواهرش، این خبر را تکذیب کرد و گفت: این یک شایعه است. حتی برخی هنرمندان اعلام کرده‌اند می‌خواهند فرزندخواندگی آرتین را قبول کنند؛ قدردان همه مردم ایران و به ویژه کسانی که قصد دارند به هر طریقی به ما کمک کنند هستیم، آن‌ها به ما لطف دارند.
تبریز- امام جمعه تبریز گفت: حادثه در حرم شاه چراغ(ع) توسط آن عنصر خبیث اتفاق افتاد و هدف نشانه گیری وحدت شیعه و سنی بود چراکه آنها در تلاش هستند مردم شیعه را به برادران اهل سنت بدبین کنند.
نویسنده کتاب مخاطرات سفر و بیماری‌های شایع، ۳۳ نکته ایمنی و کاربردی در سفر را برای گردشگران ایرانی شرح داده؛ نکاتی که توجه به آنها برای هر گردشگری ضروری است.
رئیس مجلس شورای اسلامی با تبریک هفته وحدت و هفته نیروی انتظامی با بیان اینکه رمز پیروزی ما، وحدت و یکپارچگی همه فرقه های مختلف در ایران عزیز است، گفت: در اینجا لازم می دانم بگویم آنهایی که به تعبیر مقام معظم رهبری، شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی هستند، هر دو، دو لبه یک قیچی بوده و به گونه ای عمل می کنند که مسلمانان را به جان یکدیگر بیاندازند و در حقیقت آب در آسیاب رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار می ریزند و آنها دشمنان قسم خورده ما هستند.
موضوع پیوستن اسکوچیچ به استقلال البته تازه نیست و برخی افراد که با این مربی در ارتباط هستند در سال‌های گذشته نیز تلاش فزاینده‌ای داشتند تا این مربی به نیمکت استقلال برسد که تلاش آن‌ها نتیجه نداشت.
پیکه و کلارا اخیرا در چند مکان عمومی باهم دیده شده‌اند و همین موضوع در کنار اتفاقاتی، چون شایعه حاملگی کلارا، خبر‌های مربوط به ازدواج آن‌ها را تقویت می‌کند.
در اطلاعیه سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد آمده است: قابل ذکر است هیئاتی که تمایل دارند اجرای آن‌ها در پخش زنده شبکه سیمای استانی پوشش داده شود می‌بایست با توجه به شرایط و معیار‌های سازمان صدا و سیما از قبل هماهنگی‌های لازم را با سازمان تبلیغات و صدا و سیمای استان داشته باشند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ