اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازیکنان پرسپولیس همچنان دنبال پول هستند و چشم‌شان به دست باشگاه است که مطالبات آنها را واریز کند.
قالیباف گفت: اگر به صرفه‌جویی ۳.۵ میلیون بشکه در روز باور داریم، باید مردم در اولویت انتفاع حاصل از آن قرار داشته باشند و اول آن‌ها از این منابع بهره‌مند شوند و در مرحله بعدی درصدی از این منابع در اختیار دولت قرار بگیرد. باید شرایطی ایجاد شود که مردم به دنبال وسایل تکنولوژی و بهینه‌ای که وجود دارد بدوند و قدرت خرید آن‌ها را هم پیدا کنند؛ هر کار دیگری انجام دهیم، آب در هاون کوبیدن است. امروز نیازمند تصمیماتی شجاعانه، عقلانی و خردمندانه هستیم که سخت و در جا‌هایی تلخ هستند؛ ما باید مسئولیت آن‌ها را بپذیریم تا از فرصت با ریسک موجود استفاده کنیم.
حسین عبدی می‌گوید او و دستیارانش 9 ماه است که بدون دریافتی مشغول به کار هستند اما آنها تمرکزی روی مسائل مالی ندارند و به دنبال یک افتخارآفرینی ملی هستند.
گلوله های هوشمند از همان ساختار مشابه با نمونه‌های معمولی برخوردار هستند، با این تفاوت که یک سیستم هدایت در آنها تعبیه شده است. گلوله‌ای را در نظر بگیرید که نه تنها می‌تواند خود را به سمت یک هدف هدایت کند، بلکه می‌تواند مسیر خود را در اواسط پرواز اصلاح کند. جای تعجب نیست که این سناریو، رویای هر تک تیراندازی است.
بازیکن والیبال شهداب یزد می گوید که تیم آنها به همراه تیم های ژاپنی و کره ای از مدعیان اصلی کسب قهرمانی جام باشگاه های آسیا هستند.
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: حاشیه‌سازان به دنبال کانال انحرافی در مسیر حرکت مجلس و دولت هستند، همه باید مراقب باشیم تا در دام آنها گرفتار نیایم.
افزایش قیمت قرارداد بازیکنان از هم‌اکنون به چالشی بزرگ برای مدیران باشگاه‌ها تبدیل شده و آنها برای مهار بازار به دنبال طرح‌هایی در این زمینه هستند.
مهدی تارتار می‌گوید هر دو تیم به دنبال سه امتیاز خواهند بود اما برنامه متفاوتی را خواهند داشت.
مقامات قطری به دنبال خرید باشگاه منچستریونایتد هستند و موفقیت آنها ممکن است عواقب جدی برای پاری سن ژرمن به همراه داشته باشد.
وزیر امور خارجه گفت: قطعنامه کنگره آمریکا در حمایت از گروهک تروریستی منافقین، بار دیگر اثبات کرد که آنها به دنبال استفاده ابزاری از تروریسم و سناریوی داعش برای ویرانی ایران هستند.
مربی فولاد گفت که آنها حواشی دیدار با پرسپولیس را فراموش کرده و به دنبال پیروزی برابر تراکتور هستند.
سیاست فوتبال چین در استفاده از بازیکنان بزرگ تغییر کرده و حالا آنها به دنبال پیشرفت بازیکنان بومی هستند.
باشگاه پاری سن ژرمن می خواهد تا لیونل مسی را تا سال 2024 حفظ کند تا این بازیکن دوباره راهی بارسا نشود.
مدافع پرسپوليس مدعی است که علیرغم سختی کار در ادامه مسیر، آنها از حیث فوتبالی تلاش خواهند کرد امیدواری بزرگی را بین هواداران تیم شکل دهد.
عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت با بیان اینکه آمریکایی ها خود از برجام خارج شده‌اند، حال باید التماس کنند که اکنون در حال انجام همین کار هستند و به دنبال این هستند که ما مذاکره کنیم، گفت: اگر آنها حقوق کشورمان را رعایت نکنند، ما غنی سازی ۹۰ درصد را هم انجام خواهیم داد. می‌دانند که این توانایی را داریم و از این تصمیم نیز بر نخواهیم گشت.
افراط‌گرایان راستگرا که رهبری آن‌ها را بنیامین نتانیاهو رهبر حزب لیکود برعهده گرفته است، مدعی حل مشکلات فراروی دولت و جامعۀ اسرائیل هستند. راه‌حل مورد نظر آنها، اما از نگاه جامعۀ جهانی و حدود نیمی از اسرائیلی‌ها و همینطور اکثریت یهودیان ساکن کشور‌های دیگر به‌خصوص آمریکا، به فاجعه بیشتر شباهت دارد تا راه‌حل!
حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اکبر آشتیانی عضو دفتر حضرت امام به جماران گفت: ما باید حتماً دست به یکسری اصلاحات بزنیم. چه بخواهیم و چه نخواهیم باید یک سری اصلاحات را انجام دهیم. احزابی که شناسنامه‌دار هستند و نظام را قبول دارند باید با هم گفتگو کنند. حساب خارج‌نشین‌ها مشخص است. آن‌ها از روز اول با نظام جمهوری اسلامی مخالف بودند. به نظرم اکثریت مردم ایران اصل نظام را قبول دارند. آن‌ها اسلام و مملکتشان را دوست دارند و به دنبال آن نیستند که نظام تغییر کند. ما باید با خارج‌نشین‌ها برخورد کنیم و هویت آن‌ها را برای ملت مشخص کنیم. هویت بعضی از این خارج‌نشین‌ها که آرزوی نابودی نظام را دارند برای ملت مشخص نیست.
جان استونز مدافع تیم ملی انگلیس می گوید که آنها به دنبال تکرار عملکرد خوب خود در یورو 2020 هستند.
جان استونز مدافع تیم ملی انگلیس می گوید که آنها به دنبال تکرار عملکرد خوب خود در یورو 2020 هستند.
گری نویل می‌گوید تصمیم مالکان لیورپول برای فروش این باشگاه منطقی است و خانواده گلیزر، مالکان آمریکایی منچستریونایتد، هم در وضعیتی مشابه آنها به سر می‌برند.
سرمایه‌گذاران آمریکایی‌ای که به دنبال خرید باشگاه اورتون هستند از تلاش خود ناامید نشده و دور جدید مذاکرات آنها با فرهاد مشیری، مالک ایرانی‌الاصل اورتون، آغاز شده است.
سرمربی ۶۹ ساله تراکتور در هفته‌هایی که تیمش در کسب پیروزی ناکام بود وعده داد که سرخ‌پوشان تبریزی از هفته پنجم به شرایط ایده‌آل نزدیک می‌شوند. اتفاقی که رخ داد و آن‌ها در سه هفته پیاپی به پیروزی رسیدند و حالا به دنبال کسب چهارمین پیروزی هستند.
کی روش و تیم ملی فوتبال ایران به دنبال رویاپردازی در جام جهانی پیش رو هستند. صعود به مرحله گروهی که آنها را درتاریخ فوتبال ایران جاودانه خواهد کرد.
علی احسانی می‌گوید شایعه 3-0 شدن بازی ذوب آهن با پرسپولیس و تراکتور برای تحت الشعاع قرار دادن ماجرا سینا اسدبیگی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ