رهبر انقلاب فرمودند: اعتماد باید وجود داشته باشد، نمیگویم انتقاد نباشد؛ انتقاد همراه با اعتماد. میخواهند انتقاد کنند اشکال ندارد، اما اعتماد داشته باشند. مسئولین دارند با اخلاص، با علاقمندی، با شوق، با توکل به خدا، با همه توان کار میکنند. اعتماد بشود به آنها، انتقاد هم اگر لازم بود بشود. من مخالفتی با انتقاد ندارم. اگر این راه را دنبال کردیم، و به حمدالله تا امروز دنبال شده و بعد از این هم به فضل و توفیق الهی دنبال خواهد شد، پیروزی بر دشمن قطعی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ظاهرا باشگاه تاتنهام قصد دارد مانع از انتقال هری کین به بایرن مونیخ شود.
دروازه‌بان ملی پوش پرسپولیس با بیان این که این چه میزبانی در هفته اول لیگ برتر است، گفت: تصمیم گرفتیم دیگر در آزادی بازی نکنیم.
جوان نوشت: امروز دیگر در دهه ۷۰ به سر نمی‌بریم که عده‌ای با استفاده از خلأ‌های امنیتی بتوانند به اماکن فرهنگی و اجتماعی یورش برده و موجب تهیه خوراک رسانه‌ای برای بیگانگان شوند.
مکس ایبرل، مدیر ورزشی لایپزیش، گمانه زنی‌ها در مورد انتقال احتمالی خود برای تصاحب همان پست در بایرن مونیخ، قبل از فینال جام حذفی آلمان را رد کرده است.
مدیرعامل نساجی نسبت به حضور هواداران پرسپولیس انتقاد کرد.
کاپیتان تاتنهام پس از شکست برابر لیورپول در آخرین دقیقه بازی به انتقاد از شرایط تیمش پرداخت.
یورگن کلوپ سرمربی لیورپول با انتقاد از عملکرد تیمش در جریان شکست مقابل منچسترسیتی گفت حتی در صورت اخراج رودری تیم او نمی‌توانست حریف 10 نفره را هم شکست بدهد.
در حالی که در روزهای اخیر کانون صرافان با انتشار نامه ای اعتراضی با عنوان «راه بانک مرکزی به ترکستان است!» خطاب به رئیس جمهور از سیاست های بانک مرکزی انتقاد و گلایه داشتند، امروز بانک مرکزی نسبت به ادعاهای مطرح شده در این نامه واکنش نشان داد.
روزی که رییسی جلوی دوربین هیجانی شد و گفت ما اقتصاد را به برجام گره نمی‌زنیم، در جایی نوشتیم کسی که چنین ادعایی می‌کند نگاه علمی به اقتصاد ندارد و بدتر از آن مناسبات حاکم بر نظام بین‌الملل در جهان امروز را نمی‌شناسد و امروز رییسی مواجه است با این نقد که قیمت گوجه و خیار چه ربطی به برجام دارد، اما چه پاسخی می‌تواند به منتقدان بدهد؟
باشگاه گل گهر با انتقاد از رفتارهایی که در دیدار این تیم برابر استقلال رخ داد و با پنالتی جنجالی تن به شکست دادند، با انتشار بیانیه ای تاکید کرد از سال آینده با این تیم بازی نخواهد کرد!
سرمربی تیم ملی بسکتبال در واکنش به استوری انتقادی آرمان زنگنه گفت: رفتار او غیر منطقی بوده و من وارد بازی کودکانه او نمی‌شوم.
در کشور ما، در رابطه با تجمعاتی که بنا داشته انتقادی به سیاست‌های حاکم اعلام و در واقع تکلیفی را برای دولت و حاکمیت ایجاد کند، بر خلاف تجمعاتی که در حمایت از نظام یا متعلق به یک طیف فکری خاص بوده، دچار تنگ نظری شدیم و محدودیت‌هایی ایجاد کردیم و متأسفانه این امر به یک رویه تبدیل شده است.
سرمربی تاتنهام به انتقاد از شروع سریع لیگ جزیره بعد از پایان جام جهانی پرداخت.
گشایش چند پالایشگاه نفتی در آینده نزدیک و رونمایی از انتقال ۱۵۰ بازی پر مخاطب به داخل کشور با هدف کاهش زمان پینگ بازی تا یک چهارم و افزایش سقف تسهیلات بانک‌ها با عنایت دولت سیزدهم از مهم‌ترین مسائل مطرح در حاشیه جلسه امروز هیأت دولت بود.
سخنگوی وزارت امور خارجه در بخشی دیگر از صحبت‌های خود با انتقاد شدید از برگزاری نشست ویژه شورای حقوق بشر در مورد ایران گفت: چنین اقداماتی به ارتقای حقوق بشر کمک نمی‌کند و صرفا تقلیل دهنده جایگاه سازوکار‌های حقوق بشری است.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید، شکست تیمش مقابل انگلیس آموزنده است. او با گلایه از لو رفتن ترکیب تیم ملی مقابل انگلیس در صبح روز بازی گفت، تبریک می‌گویم شما کارتان را خوب انجام دادید.
نمایندگان مردم در خانه ملت در نشست امروز ضمن موافقت با کلیات طرح تاسیس سازمان ملی اقامت به منظور ساماندهی اتباع خارجی، از اظهارات مداخله‌جویانه رئیس جمهور آذربایجان انتقاد کردند و درباره موصوف به بیانیه ۲۲۷ نفر تذکراتی دادند.
اریک تن‌هاخ، سرمربی هلندی منچستریونایتد، به شدت از عملکرد تیمش برابر استون ویلا انتقاد کرد.
یامین پور گفت: دیگر واقعا مانده ام در اینستاگرام چه بنویسم. هرچه می‌نویسیم حذف می‌شود یا صفحات را می‌بندند. یک بار پیج من برای انتشار پرچم ایران بسته شد. به توصیه ادمین‌ها خیلی از واژه‌ها را استفاده نمی‌کنیم که مدارا کنیم و پیج باقی بماند.
حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای گفت: گزینش ما یک سال و نیم طول می‌کشد و فرد را یک سال و نیم معطل می‌کنیم که بعدا به او بگوئیم آیا قبولت می‌کنیم یا نمی‌کنیم.
یکی از نمایندگان پارلمان ایرلند اخیرا در سخنانی که بسیار در شبکه های اجتماعی دست به دست شده، از سیاست دوگانه غربی‌ها در قبال دو مساله فلسطین و اوکراین انتقاد کرد.
مربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان می‌گوید مصاف این تیم برابر سپاهان مسابقه‌ای
مربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد معتقد است آزادکاران جوان می توانستند در رقابتهای جهانی مدال های بیشتر و خوشرنگتری بگیرند اما در مجموع عملکرد آنها امیدوارکننده و قابل توجه بود.
جوادی‌حصار فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: در مسئله سیاست خارجی گفتند ما مسئله برجام را به معیشت مردم گره نمی‌زنیم، اما امروز برجام با تنفس مردم گره خورده و به حدی شرایط سخت شده که صدای برخی دولتی‌ها هم درآمده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ