باشگاه پاری سن ژرمن می خواهد تا لیونل مسی را تا سال 2024 حفظ کند تا این بازیکن دوباره راهی بارسا نشود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ما با ایرانسل به توافقات مثبتی رسیدیم اما الان به آنها فشار آورده‌اند که بیا و با یک تیم دیگر هم ببند! آنها هم می‌گویند ما اینقدر بودجه در نظر نگرفتیم اما همچنان فشار می‌آورند. همین باعث شده توافقات ما با تاخیر دنبال شود. مشکلات ما یکی دو تا نیست که! ما قهرمان شدیم و الان باید منتظر تمدید اسپانسر خودمان بمانیم
اگرچه تک گل پرسپولیس به صورت اتفاقی به ثمر رسید، اما آنها بی تردید شایسته کسب برتری در تبریز بودند.
فرمانده کل ارتش گفت: نرم افزار کانون ارزیابی و رشد سرمایه‌های انسانی به دنبال آن است تا فرمانده بتواند استعدادهای برتر را شناسایی کرده رشد دهد و در مسئولیت‌های مختلف منصوب کند.
رضوان لوچسکو، سرمربی تیم فوتبال پائوک می‌گوید حامیان وزیر ورزش به دنبال ایجاد اخلال در برگزاری فینال جام حذفی بین آاک آتن و پائوک بودند.
رویترز در گزارشی نوشت اعضای ناتو، از آمریکا گرفته تا فنلاند، زمان زیادی برای اجماع لازم به منظور انتخاب دبیرکل جدید تا ژوییه ندارند. آن‌ها همچنین می‌توانند از ینس استولتنبرگ بخواهند دوره خود را برای چهارمین بار تمدید کند.
وکلای کارول می‌گویند با استناد به اظهارات جدید ترامپ آنها باید اجازه داشته باشند شکایت قبلی خود را اصلاح کنند و درخواست غرامت خود را به ۱۰ میلیون دلار افزایش دهند.
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: تغییرات سیاسی در کشورهای همسایه قطعاً در تقویت مراودات با آنها اثرگذار است اما برخی چهره‌های جریانات خاص داخلی همچون گذشته ذوق‌زده شده‌ و عجولانه اظهار می‌کنند.
حسن جعفری می‌گوید مس رفسنجان در هفته پایانی تنها به دنبال پیروزی برابر پیکان و حفظ رتبه پنجم جدول خواهد بود.
مهدی تارتار می‌گوید هر دو تیم به دنبال سه امتیاز خواهند بود اما برنامه متفاوتی را خواهند داشت.
حذف شدن آنها در مرحله گروهي جام جهاني بد بود، اما اتفاقات بعدي بدتر بود. اما آيا آنها مي‌توانند براي بيرون رفتن از اين شرايط روي کارهای يكي از باهوش‌ترين مربيان حساب باز كنند؟
مجتبی حسینی و شاگردان جوانش مقابل آلومینیوم رحمتی و در ورزشگاه خانگی آنها کاری دشوار پیش‌رو دارند.
وزیر ارتباطات و فناوری‌اطلاعات از طراحی سیم‌کارت‌ برای گردشگران خارجی در کشور به‌منظور استفاده بهتر آنها از فضای‌مجازی خبر داد.
مقامات قطری به دنبال خرید باشگاه منچستریونایتد هستند و موفقیت آنها ممکن است عواقب جدی برای پاری سن ژرمن به همراه داشته باشد.
سرمربی تیم تکواندو شهرداری ورامین گفت: روز قبل از برگزاری هفته پایانی مسابقات لیگ در جلسه به بچه‌ها گفتم که اگر بخواهند می‌توانند با تلاش، غیرممکن را ممکن کنند.
دروازه‌بان سرخپوشان می‌گوید این فصل آنها با بازیسازی از عقب به حریفان ضربه می‌زنند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: من قبول دارم که رسانه‌های خارجی، آمریکا، انگلیس، فرانسه و فضای مجازی در رابطه با اتفاقات اخیر ایران سنگ تمام گذاشتند و بدون شک به دنبال براندازی هستند، اما ما باید یک نکته را دقت کنیم که ما چه کرده‌ایم که حرف‌های دشمنان روی بخشی از مردم ما اثر می‌گذارد؟ در دوران اوج اپیدمی، معمولا کسانی که بیماری زمینه‌ای داشتند، کرونا آن‌ها را از پای در می‌آورد و من معتقد هستم الان در درون کشور هم ما با بیماری زمینه‌ای مواجه هستیم.
شایعاتی می‌گویند رئیس فدراسیون در بحث تمدید یا عدم تمدید قرارداد کی‌روش کاره‌ای نیست و بحث او از نهادی بالاتر، مشخص از سوی افراد وابسته به دولت دنبال می‌شود. کی‌روش در جام جهانی در بسیاری از مباحث، خوشایند دولتمردان ایرانی حرف زده و حالا همین موضوع باعث شده تا آن‌ها با چشم‌بستن روی حقایق فنی و منفی کارلوس کی‌روش درصدد حفظ این سرمربی باشند.
امریکا در برابر خط حمله مخوف ایران امید زیادی به درخشش دروازه بان آرسنال دارد.
مربی ذوب آهن با تمجید از عملکرد فنی تیمش در جدال با نفت مسجدسلیمان، مدعی است آنها در ادامه فصل نیز عملکرد موفقی را دنبال خواهند کرد.
باشگاه پرسپولیس به دنبال این است تا با رعایت قوانین کمیته مصارف با مشکل باشگاه استقلال مواجه نشود.
احمد زیدآبادی نوشت: حوادث اخیر در کشور تا اندازه بسیاری نتیجه گسست نسلی است. آیا این حوادث تنبّه لازم برای تجدید نظر اساسی در سیاستِ جلوگیری از تماس نسل‌ها را به دنبال خواهد داشت یا اینکه با تداوم وضع فعلی شرایط به قدری تشدید خواهد شد که نه ما کلا درکی از آن‌ها داشته باشیم و نه آن‌ها از ما.
بازیکن تیم نفت مسجدسلیمان می گوید که امیدوارم بازی با پیکان را برنده شویم و بتوانیم به رتبه های بالاتری برسیم.
علی احسانی می‌گوید شایعه 3-0 شدن بازی ذوب آهن با پرسپولیس و تراکتور برای تحت الشعاع قرار دادن ماجرا سینا اسدبیگی است.
حمید درخشان می‌گوید با جذب لوکادیا سه مهاجم فعلی پرسپولیس باید تلاش بیشتری برای حفظ جایگاه خود کنند و این رقابت، به بهبود شرایط خط حمله تیم هم کمک خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ