معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور گفت: رئیس‌جمهور کشورمان در دیدار با الهام علی‌اف حضور نظامی اروپا در منطقه را تحت هر پوششی رد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیسی رئیس‌جمهور کشورمان ظهر امروز به مناسبت روز خبرنگار از سازمان صداوسیما بازدید کرد و با حضور در بخش‌ها و معاونتهای مختلف، این روز را به خبرنگاران و کارکنان رسانه ملی تبریک گفت.
رئیس‌جمهور پیشین آمریکا مدعی است که احداث پایگاه‌های نظامی چین در کوبا و حضور نیروهای این کشور در ۹۰ مایلی سواحل آمریکا، بزرگترین تهدید علیه واشنگتن است.
رئیس‌جمهور پیشین آمریکا مدعی است که احداث پایگاه‌های نظامی چین در کوبا و حضور نیروهای این کشور در ۹۰ مایلی سواحل آمریکا، بزرگترین تهدید علیه واشنگتن است.
دقایقی پیش، رئیس جمهور برای ارائه لایحه برنامه هفتم توسعه در صحن مجلس شورای اسلامی حاضر شد.
بررسی صلاحیت و برنامه‌های رضامراد صحرایی به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در دستور کار جلسه امروز نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار دارد.
نعمت احمدی گفت: نمی‌شود صرفا به دلیل زاویه سیاسی به این راحتی تمام ساختار‌های سیاسی، امنیتی و اطلاعاتی ایران را زیر سؤال ببریم. اگر با آقای حسن روحانی زاویه سیاسی داریم، خوب از آقا انتقاد کنید، نه اینکه با یک اتهام‌زنی و بدون هیچ‌گونه سند و مدرکی کل ساختار جمهوری اسلامی ایران تحت‌الشعاع قرار بگیرد؛ چون این آقا هشت سال رئیس‌جمهور بوده است و در کل ۴۴ سال هم در پست‌های کلیدی نظامی، دفاعی، امنیتی و دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران حضور داشته است. نمی‌شود که یکباره او را جاسوس بخوانیم؛ یعنی هیچ‌کدام از این نهاد‌ها و ارگان‌های اطلاعاتی در این ۴۴ سال نفهمیدند حسن روحانی جاسوس بوده است و اکنون حسن رحیم‌پورازغدی این را فهمیده؟! اینکه نمی‌شود، همین‌طور و بدون سند و مدرکی هرکسی را خواستیم متهم کنیم.
دقایقی پیش، رئیس جمهور برای دفاع از وزیر صنعت، معدن و تجارت در مجلس شورای اسلامی حاضر شد.
رئیس جمهور کشورمان با حضور در جمع مردم تهران، در راهپیمایی روز قدس شرکت کرد.
رئیس‌جمهور دقایقی پیش به جمع راهپیمایان چهل و چهارمین فجر انقلاب اسلامی پیوست.
رئیس جمهور خطاب به مردم خوی گفت: ان شاءالله با صبوری شایعات را پشت سر بگذارید، شایعات می‌خواهد دل مردم را خالی کند، به این‌ها توجه نکنید با صبوری شما و خدمتگزاری دولت و برادران سپاه و هلال احمر و بقیه بخش‌ها کار دنبال می‌شود و آرامش دوباره به خوی باز خواهد گشت.
حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور در سفر به شهرری به زیارت حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) رفت.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز خود به بررسی گزارش شور اول کمیسیون تلفیق پیرامون کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۲ کل کشور می پردازند. در همین حال، دقایقی پیش، رئیس جمهور برای دفاع از کلیات لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ وارد صحن علنی مجلس شورای اسلامی شد.
دقایقی پیش، رئیس جمهور برای دفاع از کلیات لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ وارد صحن علنی مجلس شورای اسلامی شد.
دقایقی پیش، رئیس جمهور برای تقدیم لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ وارد صحن علنی مجلس شورای اسلامی شد.
حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور در مراسم تشییع پیکر ۲۰۰ شهید گمنام در تهران حضور یافت.
وزیر دفاع روسیه در نشست فرماندهان ارشد نظامی و در حضور رئیس‌جمهور این کشور ضمن ارائه گزارشی درباره تحولات جنگ در اوکراین تأکید کرد کشورهای غربی به دنبال طولانی‌کردن جنگ هستند.
رئیس‌جمهور روسیه امروز در مقر وزارت دفاع این کشور ضمن اشاره به حضور تمام کشورهای ناتو در جنگ اوکراین، بر نوسازی تجهیزات و سازمان اداری نیروهای نظامی تأکید کرد.
حجت‌الاسلام رئیسی، رئیس جمهور در جمع مردم جاسک گفت: امروز سرمایه‌گذاری در منطقه جاسک و سرمایه‌گذاری در این مناطق تضمین دارد، اینجا بسیار محل ارزشمندی به لحاظ سرمایه‌گذاری است.
سخنگوی هیئت‌ رئیسه مجلس گفت: احتمال دارد که رئیس‌جمهور فردا برای دفاع از وزیر صمت در مجلس حضور یابد.
رئیس‌جمهور کشورمان امروز در نماز جمعه تهران حضور یافت.
معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور گفت: رئیس‌جمهور کشورمان در دیدار با الهام علی‌اف حضور نظامی اروپا در منطقه را تحت هر پوششی رد کرد.
رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: رئیس‌جمهور قصد حضور در مجمع عمومی سازمان ملل را دارد و مقدمات این کار هم انجام شده است.
مراسم تحلیف اولین رئیس‌جمهور چپ‌گرای کلمبیا با حضور مقامات بیش از ۶۰ کشور جهان، در محل کنگره و مقابل مجلس سنا و کاخ ریاست جمهوری برگزار شد.
رئیس‌جمهور با حضور در اجتماع عزاداران حسینی در جوار بارگاه مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در نماز جماعت ظهر عاشورا شرکت کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ