دکتر سیدموید علویان، چهارم آبان‌ماه با انتشار متنی خطاب به هیات مدیره نظام پزشکی تهران بزرگ از سمت خود کناره‌گیری کرده بود. او در متن استعفای خود آورده بود: «به دلیل اینکه در حال حاضر امکان انجام تکالیف قانونی و محوّله خود را ندارم، ضمن استعفا از ریاست، از عضویت در هیات مدیره هم کنار می‌روم.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روزنامه ایران نوشت: آقایان اگر مدعی هستند دانشگاه آزاد خصوصی است بهتر است از عضویت هیأت علمی در دانشگاه دولتی استعفا دهند و مأموریت خود را از دانشگاه‌های دولتی لغو کنند و به عضویت هیأت علمی دانشگاه درآیند؛ نمی‌شود از دولت حقوق بگیریم و یک مؤسسه خصوصی را اداره کنیم و عضو شورا‌ها و نهاد‌های حاکمیتی باشیم.
مجمع فدراسیون دوومیدانی بعد از 2.5 ماه با استعفای هاشم صیامی از ریاست این فدراسیون موافقت کرد.
داور فوتبال ایران گفت: فردی که رئیس هیئت فوتبال یک استان بود به من پیشنهاد سکه داد و مجبور به استعفایش کردند اما الان او مدیرعامل باشگاه استان خود است.
باشگاه الریان قطر از استعفای شیخ علی بن سعود آل ثانی رئیس هیئت مدیره و علی سالم عفیفه معاون وی خبر داد.
وزیر ورزش استعفای رییس فدراسیون دوومیدانی را پذیرفت
رئیس‌جمهور در جلسه هیات دولت گفت:آقای میرکاظمی ۴ ماه قبل از پایان سال در زمان تدوین ۱۴۰۲ اظهار کردند با توجه با ناراحتی قلبی‌ام، من را به دلیل پرتنش بودن این مسیر از ادامه راه معاف کنید.
روز گذشته مراسم تودیع حبیب الله شیرازی رئیس سابق هیئت فوتبال تهران ، مهمترین خبر رسانه ای شده از فدراسیون فوتبال بود
رئیس مستعفی هیات فوتبال استان تهران توضیحات کوتاهی درباره کنار رفتنش از این پست ارائه کرد.
اعضای هیأت مدیره باشگاه استقلال در شرایطی با استعفای مدیرعامل این باشگاه مخالفت کردند که مشخص نیست بدهی به سرمربی سابق آبی پوشان از چه محلی تامین خواهد شد.
رئیس فدراسیون فوتبال نسبت به حواشی هیئت فوتبال استان تهران واکنش کوتاهی نشان داد.
رئیس فدراسیون شطرنج در متنی که در اختیار روسای هیات های استانی قرارداده، با عنوان کردن مسائل شخصی کناره‌گیری خود را از ریاست این فدراسیون اعلام کرد.
استعفای رییس فوتبال سیستان و بلوچستان
الیاس نادران در جلسه علنی امروز (یکشنبه) در تذکری به رییس مجلس گفت: استعفایم را تقدیم هیات رییسه کرده‌ام؛ تقاضا دارم که آن را قرائت کنید.
در جلسه امروز هیئت دولت با استعفای علی صالح‌ آبادی موافقت و فرزین به عنوان رییس کل جدید بانک مرکزی جمهوری اسلامی معرفی شد.
در جلسه امروز هیئت دولت با استعفای علی صالح‌ آبادی موافقت و فرزین به عنوان رییس کل جدید بانک مرکزی جمهوری اسلامی معرفی شد.
پس از حواشی اخیر و استعفای رئیس و همه اعضای هیئت مدیره باشگاه یوونتوس، امروز اعضای هیئت مدیره جدید یووه معرفی خواهند شد.
نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی که استعفای خود از نمایندگی مجلس را تقدیم هیئت رئیسه مجلس کرده است به عنوان معاون پارلمانی رئیس جمهور منصوب خواهد شد.
تمامی اعضای هیئت مدیره یوونتوس شامل آندره‌آ آنیلی، مالک و رییس این باشگاه، از سمت‌شان استعفا دادند.
پس از تجمع امروز پزشکان در مقابل سازمان نظام پزشکی و برخورد پلیس با این تجمع رئیس و قائم مقام هیئت مدیره نظام پزشکی تهران بزرگ از سمت خود استعفا دادند.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با پذیرش استعفای بهرام دارایی از سمت معاونت وزیر و رییس سازمان غذا و دارو، در حکمی محمود بیگلر عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران را به عنوان سرپرست سازمان غذا و دارو منصوب کرد.
رسانه‌های عراق با انتشار تصوریری از بیانیه هیئت رئیسه پارلمان عراق اعلام کردند که نمایندگان پارلمان به همین منظور چهارشنبه هفته جاری نشستی را برگزار خواهند کرد.
رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی با استعفای مسئولان این فدراسیون و روسای هیات ها و انجمن ها مخالفت کرد.
این استعفا پیش از نشست هیات مدیره خانه سینما و روسای صنوف سینمایی که روز چهارشنبه دوم شهریور برگزار شد، صورت پذیرفت. در این نشست پرتنش که ۴.۵ ساعت به طول انجامید، بحث بر سر حضور صنف تهیه کنندگان در انتخابات خانه سینما مطرح شد که فاقد شناسه صنفی تشکل‌های وزارت کار است.
سازمان ملل‌متحد اظهار کرد که قیمت موادغذایی در ماه ژوئن کاهش و تولید غلات اندکی افزایش یافته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ