رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: در هر کشوری اقشار مختلف مردم تجمع می‌کنند و حرف‌هایشان را می‌زنند، اما در ایران هر قشری که می‌آید مطالبه کند، به نوعی زمینه ساز ضربه به نظام می‌شود. چرا باید اینگونه باشد؟ البته ماجرای اخیر نشان داد که استحکام نظام بسیار بیشتر از آن چیزی است که دشمنان فکر می‌کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سعید مهری به احتمال فراوان فردا به دیدار مدیرعامل باشگاه استقلال می رود تا شاید با او به توافق برسد.
سعیدی درباره تاثیر تورم بر زندگی نمایندگان مجلس گفت: به هر حال نمایندگان نیز از مردم هستند و جدا از آن‌ها زندگی نمی‌کنند. اینکه چرا باز هم با تمام این وضعیت علی رغم اینکه مجلس عنوان انقلابی دارد و دولت نیز عنوان محرومین را دارد، روز به روز مشکلات معیشتی مردم بیشتر می‌شود جای سوال است. الان مردم از ما هیچ توجهیی را نمی‌پذیرند. مردم به صراحت می‌گویند شما اگر واقعا منتقد یک موضوع بودید چرا از اختیارات نظارتی خود استفاده نکردید.
علی نعمتی و شهاب زاهدی برای پرسپولیس و در مقابل سعید بیگی و محمدرضا آزادی برای نساجی گلزنی کردند.
امروز فایل صوتی از علی اکبر رائفی‌پور منتشر شده که در باره حواشی سفرش به عربستان سعودی توضیحاتی داده است.
سردار سعید محمد نسبت به تخریب چهره برخی چهره‌های ورزشی سرشناس کشور انتقاد کرد.
دکتر سعدی دبیر کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ایران و جمعی از فعالان بازار سرمایه از تدابیر و حمایت‌های دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت مس در بهبود اقتصاد صنعت مس با اهدای لوح سپاس قدردانی کردند.
ریانه برناوی و علی القرنی، نخستین فضانورد زن سعودی و دومین فضانورد مرد عربستان سعودی وارد ایستگاه فضایی بین‌المللی شدند. ریانه برناوی که به عنوان اولین زن عربستان سعودی به فضا رفته بسیار تلاش کرد تا در ایستگاه فضایی نیز حجاب خود را حفظ کند. درحالی که سه فضانورد دیگر هنگام استقبال در آغوش دیگر فضانوردان قرار گرفتند، ریانه از انجام این کار امتناع کرد و بار‌ها کلاهی که برای پوشاندن موهایش استفاده کرده را جابجا کرد. برناوی و القرنی روز دوشنبه با یک موشک فالکون ۹ اسپیس ایکس عازم ایستگاه بین‌المللی فضایی شدند. آن‌ها و دیگر همراهانشان به سلطان النیادی فضانورد اماراتی خواهند پیوست که هم‌اکنون برای یک ماموریت شش ماهه در ایستگاه فضایی بین‌المللی به سر می‌برد.
«ریانه برناوی»، به عنوان نخستین زن در تاریخ جهان عرب بامداد امروز با همراهی «علی القرنی» دیگر هموطنش رهسپار ایستگاه فضایی بین المللی شد. این ۲فضانورد سعودی قرار است تا ۱۲روز را در ایستگاه فضایی بین المللی سپری کنند.
سعیدی تاکید کرد: متاسفانه اولویت های کشور و آنچه که مطالبات مردمی است را مسئولان نمی شناسند. ما جامعه ای داریم که نسبت به بحث پوشش بسیار حساس است و حساسیت درستی هم دارد اما اگر قرار است اولویت ها را در نظر بگیریم علی القاعده تمرکز مسئولان باید نسبت به بحث های اولویت دار باشد که الان در شرایط فعلی بحث های معیشتی و اقتصادی است.
این دو فضانورد، «ریحانه برناوی» (Rayyanah Barnawi) و «علی القرنی» (Ali AlQarni)، اعضای کلاس فضانوردان عربستان هستند. آن‌ها نخستین افراد از عربستان سعودی خواهند بود که به ایستگاه فضایی بین‌المللی سفر می‌کنند و دومین و سومین نفر از مردم این کشور هستند که تاکنون به فضا رسیده‌اند. برناوی، نخستین زن سعودی خواهد بود که به مرز نهایی راه می‌یابد.
علی نعمتی و سعید صادقی این روزها از ترکیب اصلی پرسپولیس خارج شده‌اند.
در ششمین روز جشنواره فجر، فیلم‌های «هفت بهار نارنج» به تهیه کنندگی محمد کمالی پور و کارگردانی فرشاد گل سفیدی و رونمایی خواهد شد.
در غیاب سعید علی حسینی، کمیته فنی استعفای او را از سرمربیگری تیم ملی وزنه برداری پذیرفت.
سرپرست فدراسیون وزنه‌برداری گفت: سعید علی حسینی اعلام کرده که فدراسیون به نامه‌هایش پاسخ نداده و مطابق با قرارداد به تعهداتش عمل نکرده است.
سعید علی حسینی در آستانه انتخابات فدراسیون وزنه برداری تصمیم به استعفا گرفت.
«سعید سیف علی» مدیر مسئول «دیده‌بان ایران» به قید وثیقه آزاد شد.
سرانجام امیر علی صادقی فرصت خوبی برای خودنمایی در ترکیب استقلال پیدا کرد. او با شروع نیمه دوم بازی با صنعت نفت به جای سعید مهری وارد میدان شد.
در این دیدار محمد احمدزاده و سعید پیرامون دو گل شاگردان علی نادری را به ثمر رساندند و چهارمین قهرمانی ساحلی بازان را رقم زدند.
رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: در هر کشوری اقشار مختلف مردم تجمع می‌کنند و حرف‌هایشان را می‌زنند، اما در ایران هر قشری که می‌آید مطالبه کند، به نوعی زمینه ساز ضربه به نظام می‌شود. چرا باید اینگونه باشد؟ البته ماجرای اخیر نشان داد که استحکام نظام بسیار بیشتر از آن چیزی است که دشمنان فکر می‌کنند.
منابع سعودی از رایزنی وزیر خارجه این کشور با الهام علی اف رئیس جمهوری آذربایجان که در باکو انجام شده است، خبر دادند.
سعید علی حسینی سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری، اسامی 20 وزنه‌بردار را برای حضور در اردوی 20 روزه بابلسر اعلام کرد.
سعید مراغه‌چیان پیشکسوت استقلال گفت: چگونه آقای خیابانی به خودش اجازه می‌دهد وقتی همایون بهزادی در قید حیات نیست این سخنان را از او که دستش از دنیا کوتاه است به زبان بیاورد؟
مدیرکل مدیریت اموال و دارایی‌های دولت در وزارت اقتصاد از فروش ۲۲۰۰ میلیاردی اموال مازاد دولت در سال گذشته خبر داد و تغییرات در روند فروش این اموال در سالجاری براساس قانون بودجه را تشریح کرد.
سعید حجاریان در نامه‌ای به علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی با اشاره به دستگیری ها و تحولات اخیر نوشت: طرح این نکات از آن جهت ضروری به‌ نظر رسید که دیدم در حوزه امنیت کلیدواژه‌ها و مسائلی مطرح و پربسامد می‌شوند که خالی از محتوای کارشناسی هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ