در ۲۲ شهریور ۱۳۳۲ دستور محاکمه مصدق و ریاحی، رییس ستاد ارتش مصدق، صادر شد. بازپرسی از مصدق از ۲۶ شهریور ۱۳۳۲ آغاز شد. اتهامات مصدق متعدد بود. جلیل بزرگمهر، وکیل مصدق در دادگاه در کتاب «مصدق در محکمه نظامی» خود می‌نویسد: «اتهام او سوءقصد به منظور برهم زدن اساس حکومت و ترتیب وراثت تاج و تخت سلطنت و تحریص مردم به مسلح شدن بر ضد قدرت سلطنت بود.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مارتین اسکورسیزی فیلمساز آمریکایی با انتشار پستی در اینستاگرام نسبت به صدور حکم درباره سعید روستایی و جواد نوروزبیگی کارگردان و تهیه کننده برادران لیلا واکنش نشان داد.
وزیر علوم با اشاره انتشار برخی اخبار از حضور دانشجویان متقلب کنکوری در دانشگاه گفت: استفساریهٔ مجلس شامل کسانی که سر کلاس رفته و دانشجو شده بودند نمی‌شد. این اسفساریه حکم کرد که، چون این افراد دانشجو شدند و دیگر داوطلب نیستند باید سر کلاس بروند و درسشان را ادامه بدهند.
بعد از انتشار بیانیه باشگاه ختافه و اعتراض به روزنامه مارکا که مدعی شده بود بازی اول فصل ختافه مقابل بارسا بدون تماشاچی است این روزنامه حکم دادگاه علیه ختافه را منتشر کرد.
مسأله این است که همچنان مطالبه مردم برخورد با فساد در هر سطحی است و قصه پرغصه اکبر طبری نباید با انتشار برخی اخبار و اقدامات به حاشیه رود. مردم منتظر رأی نهایی اکبر طبری هستند.
این در حالی است که روابط عمومی سازمان اداری و استخدامی کشور در پی انتشار این اخبار اعلام کرد که تا کنون هیچ‌گونه رای در این خصوص ابلاغ نشده است و لذا هیچ ابهامی در نحوه مدیریت این سازمان وجود ندارد.
تولید، انتشار و بازنشر هرگونه محتوا یا اخبار جعلی یا خلاف واقع، یا تخریب و توهین توسط هریک از نامزد‌ها و یا ستاد‌های ایشان در هریک از درگاه‌های نشر داخلی یا خارجی در فضای مجازی، ممنوع بوده و جرم محسوب می‌شود. در صورت نقض این حکم، مرتکب مجرم شناخته شده و محکوم می‌شود.
احمد امیری با اشاره به صدور حکم برای عوامل اتلاف یک قلاده خرس در این شهرستان اظهار کرد: سال گذشته در پی انتشار فیلم تلف کردن یک قلاده خرس در روستای قلعه سفید دهستان مرغا این شهرستان در فضای مجازی، کار شناسایی عوامل این اقدام در دستور قرار گرفت.
حجرگشت در نشست خبری روز یکشنبه ۱۰ اردیبهشت با توضیح در خصوص انتشار فیلمی از حضور فردی با سلاح سرد (قمه) در مدرسه‌ای در کمالشهر کرج، اظهار کرد: این اتفاق حدود ۱۰ روز پیش افتاده بود، ولی به تازگی فیلم آن منتشر شده است.
در پی انتشار فیلمی از حضور فردی با سلاح سرد در مدرسه‌ای در کرج اداره کل آموزش و پرورش استان البرز در اطلاعیه‌ای ضمن شفاف‌سازی موضوع اعلام کرد: واقعه مذکور مربوط به حدود یک هفته قبل بوده است که بلافاصله پس از وقوع این اتفاق با پیگیری آموزش و پرورش استان البرز و هماهنگی دادستان مرکز استان، حکم جلب نامبرده صادر و نسبت به انجام اقدامات قانونی اقدام شد.
دادستان سیرجان گفت: حکم شلاق ۲ نفر که در یک مجتمع تفریحی در سیرجان اقدام به شرب خمر به نحو علنی نموده و پس از تهیه فیلم از خود نسبت به انتشار گسترده آن در فضای مجازی اقدام نموده بودند، روز دوشنبه- ۱۴ فروردین- اجرا شد.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ساعتی پس از انتشار حکم دیدار پرسپولیس و سپاهان در رای خود تجدید نظر کرد.
اولاف شولتس روز چهارشنبه با انتشار پیامی در توئیتر مدعی شد: «حکم اعدام علیه جمشید شارمهد غیرقابل قبول است. ما آن را به شدت محکوم می‌کنیم و از رژیم ایران می‌خواهیم این حکم را لغو کند»
کانال رسمی باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه ای هر گونه اظهار نظر از سوی ریکاردو ساپینتو بعد از صدور حکم محرومیت از سوی کمیته انضباطی را تکذیب کرد.
باشگاه تراکتور با انتشار بیانیه تند نسبت به حکم محرومیت هادی محمدی اعتراض کرد.
شرکت‌های دولتی از تیررس نظارتی مجلس به دور هستند و همین موضوع هم سبب شده است که فساد و مشکلات عدیده‌ای به وجود بیاورند. در قانون بودجه ۱۴۰۱ حکمی برای شفافیت صورت مالی شرکت‌های دولتی اضافه شد، ولی این حکم در لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ حذف شد.
در لایحه بودجه ۱۴۰۲ در کمال تعجب حکم شفافیت‌زا و مهم در زمینه مقابله با فساد و ناکارآمدی از تبصره ۲ لایحه بودجه ۱۴۰۲ توسط سازمان برنامه و بودجه حذف شده است و این امر سبب شده است که نمایندگان مجلس نسبت به بازگرداندن این حکم در کمیسیون تلفیق اقدام کنند.
در پی انتشار حکم انفصال موقت وزیر آموزش و پرورش صادره از سوی شعبه ۴۴ بدوی دیوان عدالت اداری، وزارت آموزش و پرورش اطلاعیه‌ای صادر کرد.
در پی انتشار خبری غیر واقعی مبنی بر نقض حکم دادگاه محمد بروغنی از متهمان اغتشاشات اخیر در دیوان عالی کشور، خبرگزاری قوه قضاییه اعلام کرد که این خبر صحت ندارد.
در پی انتشار خبری غیر واقعی مبنی بر نقض حکم دادگاه محمد بروغنی از متهمان اغتشاشات اخیر در دیوان عالی کشور، خبرگزاری قوه قضاییه اعلام کرد که این خبر صحت ندارد.
روزنامه اعتماد نوشته است: دیروز خبری به دست اعتماد رسید مبنی بر اینکه حکم اعدام حمید قره‌حسنلو، لغو شده است. طبق این خبر، گفته می‌شد که یکی از شخصیت‌های سیاسی برجسته و قدیمی کشور در نامه‌ای از مقامات عالی نظام درخواست کرده حکم این فرد لغو شود. ما با نویسنده نامه تماس گرفتیم و ایشان نوشتن نامه و دریافت پاسخ مثبت در این زمینه را تائید کرد. طبیعی است که روزنامه اعتماد انتشار جزئیات را به بعد از انتشار اصل خبر از مجاری رسمی موکول می‌کند و امیدوار است خبر‌های خوب در این زمینه مستدام باشد.
براساس حکم صادر از سوی شعبه ۱۰۱ دادگاه کیفری دو اهواز، تمام ۲۱ متهم پرونده به اتهام قتل شبه عمد ناشی از عدم رعایت نظامات دولتی و ایمنی ساختمان منتهی به قتل ۴۳ نفر (۳۶ مرد و ۷ زن) و مصدومیت ۱۳ نفر به ۳ سال حبس تعزیری درجه پنج با احتساب ایام بازداشت گذشته و انتشار محکومیت قطعی از طریق رسانه ملی محکوم شدند.
گزارشی از ماجرای انتشار کتاب موهن «آیات شیطانی» و فتوای ارتداد سلمان رشدی توسط امام خمینی (ره) و تأکید حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بر اجرای حکم اعدام وی.
گزارشی از ماجرای انتشار کتاب موهن «آیات شیطانی» و فتوای ارتداد سلمان رشدی توسط امام خمینی (ره) و تأکید حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بر اجرای حکم اعدام وی.
«ذبیح‌الله خداییان» سخنگوی قوه قضاییه، امروز (سه شنبه ۲۰ اردیبهشت ماه) در جریان نشست خبری خود به سؤالات خبرنگاران رسانه‌های مختلف پاسخ داد و گفت: کسانی که اقدام به انتشار به مطالب کذب کنند و یا مدارک کافی ندارند، تحت تعقیب قرار و محکومیت می گیرند. افراد باید در انتشار اطلاعات دقت کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ