سرلشکر باقری با صدور پیام‌های جداگانه‌ای انتصاب‌های دکتر احمدیان به سمت نمایندگی رهبری در شورای عالی امنیت ملی و دبیری این شورا و نیز دریابان شمخانی به سمت عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام را تبریک گفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جمعی از کارکنان ایثارگر سازمان صدا وسیما بخش‌های مختلف با ارسال پیام‌های جداگانه از رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران تشکر کردند.
رئیس جمهور روز چهارشنبه در پیام‌های جداگانه‌ای فرا رسیدن عید سعید قربان را به سران کشورهای اسلامی تبریک گفت و اظهار امیدواری کرد که به همین مناسبت، شاهد وحدت روزافزون مسلمانان باشیم.
پیام‌های سخنرانی اخیر رئیس جمهور روسیه در خصوص جهان چندقطبی و نابودی نظام استعماری و همچنین سفر وزیر خارجه عربستان به ایران، محور روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
تاجیک: مهم‌ترین بارِ معنایی که سفر ابراهیم رئیسی به عنوان رئیس جمهور ایران به سوریه در ذهن تداعی می‌کند، استقرار ثبات و امنیت در سوریه است / خوش‌چهره: مهم‌ترین پیام سفر رئیسی این است که این کشور همچنان در عمق استراتژیک ایران حضور دارد و تهران همچنان یک بازیگر مهم در سوریه است.
رئیس جمهور در پیام‌های جداگانه‌ای فرارسیدن عید سعید فطر، عید بازگشت به فطرت و هنگامه سرافرازی و شعف روزه‌داران و بندگان صالح خداوند را به سران و مردم کشورهای اسلامی تبریک گفت.
رئیس جمهور در پیام‌های جداگانه‌ای فرارسیدن عید سعید فطر، عید بازگشت به فطرت و هنگامه سرافرازی و شعف روزه‌داران و بندگان صالح خداوند را به سران و مردم کشورهای اسلامی تبریک گفت.
جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با انتشار پیام‌هایی جداگانه، روز ارتش را به سرلشکر موسوی، سرتیپ محمدحسین دادرس، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری و امیر سرتیپ کیومرث حیدری تبریک گفت.
نخست وزیر هند و رئیس جمهور ویتنام در ادامه پیام‌های تبریک سران کشورهای مختلف، فرارسیدن سال نو خورشیدی و نوروز را به رئیس جمهور کشورمان تبریک گفتند.
رئیس جمهور با ارسال پیام‌های جداگانه‌ای فرارسیدن ماه مبارک رمضان را به سران کشورهای اسلامی تبریک گفت.
رئیس جمهور با ارسال پیام‌های جداگانه‌ای فرارسیدن ماه مبارک رمضان را به سران کشور‌های اسلامی تبریک گفت.
رئیس جمهور کشورمان در پیام‌های جداگانه‌ای حلول ماه مبارک رمضان را به سران کشورهای اسلامی تبریک گفت.
امیر کویت با ارسال پیام‌های جداگانه‌ای به رئیس جمهور ایران و پادشاه عربستان سعودی، توافق ریاض-تهران را گامی مهم برای تحقق امنیت و ثبات منطقه‌ دانست.
سیداحمدرضا دستغیب طی پیام‌های جداگانه به روسای دیوان محاسبات کشورهای ترکیه و سوریه از وقوع زلزله در این کشورها ابراز تاسف کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیام‌های جداگانه درگذشت شمار زیادی از شهروندان سوریه و ترکیه در پی زلزله مهیب اخیر را به رؤسای مجلس این دو کشور تسلیت گفت.
رئیس جمهور در پیام‌های جداگانه‌ای وقوع حادثه دلخراش زلزله در دو کشور دوست و برادر ترکیه و سوریه را به روسای جمهور و مردم دو کشور تسلیت گفت و آمادگی کشورمان برای ارائه کمک‌های امدادی فوری را اعلام کرد.
رئیس جمهور در پیام‌های جداگانه‌ای وقوع حادثه دلخراش زلزله در دو کشور ترکیه و سوریه را به رؤسای جمهور و مردم دو کشور تسلیت گفت و آمادگی کشورمان برای ارائه کمک‌های امدادی فوری را اعلام کرد.
جوزپ ماریا بارتومئو، رئیس سابق بارسلونا، هرگونه دخالتش در افشای پیام‌های واتساپی علیه لیونل مسی را تکذیب کرد.
رئیس بازرسی منطقه ۱۴ از کسب رتبه نخست سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی ۱۳۷+ این منطقه از حیث رسیدگی به پیام‌های شهروندی در بین سایر مناطق پایتخت طی شش ماهه نخست سال جاری خبر داد.
به گفته رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور، وارد عرصه‌ای از تهدیدات شدیم که پیامدهای متفاوت دارد، به طور مثال حمله سایبری به مجتمع پتروشیمی می‌تواند منتج به نشت شیمیایی شود.
رئیس پلیس فتای تهران بزرگ با تاکید بر اینکه هیچ سازمان حاکمیتی برای هیچ فردی از شماره شخصی پیام نمی‌فرستد، گفت: کلاهبرداران سایبری پیام‌های حاوی بدافزار خود را متناسب با نیاز‌های جامعه تنظیم کرده و سعی در تطمیع و ترغیب طعمه خود دارند. اگر به هر دلیلی پیامی حاوی لینک برای شهروندان ارسال شد باید در وهله اول به سرشماره توجه شود. در صورتیکه پیام بدون سرشماره تایید شده و از طریق شماره‌های شخصی بود؛ به سرعت باید این پیام بدون ورود به لینک پاک شود.
رئیس جمهور در پیام‌های جداگانه‌ای به رئیس جمهور و نخست وزیر ارمنستان فرارسیدن روز ملی این کشور را تبریک گفت.
راجا راندمیر سینک رئیس موقت شورای المپیک آسیا و حسین المسلم مدیر کل شورای المپیک آسیا طی پیام‌های جداگانه‌ای انتخاب محمود خسرو‌ی‌وفا بعنوان رئیس کمیته ملی المپیک ایران را تبریک گفتند.
رئیس ستادکل نیروهای مسلح و فرمانده کل ارتش با صدور پیام‌های جداگانه در گذشت «منیرالسادات اردستانی» همسر سرلشکر خلبان شهید مصطفی اردستانی را تسلیت گفتند.
رئیس جمهور یکی از پیام‌های قیام عاشورا را احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی دانست و با تاکید بر استفاده از ظرفیت مردم در اجرای این فریضه، گفت: هر جا به مردم میدان داده شد، موفقیت حاصل شده است. اساساً هنر امام خمینی(ره) و رهبری انقلاب اسلامی آوردن مردم به میدان بود بنابراین نباید از این ظرفیت بزرگ غفلت شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ