دکتر صدر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: بسیار اشتباه بزرگی است که امروز به دلیل اینکه به چین نفت می‌فروشیم و بسیاری از کشور‌های دیگر از ایران نفت خریداری نمی‌کنند، عکس العمل جدی نسبت به اظهارات رییس جمهور چین درباره تمامیت ارضی جمهوری اسلامی نداشتیم و ضروری است که رییس جمهور و وزارت خارجه جبران کنند و به صورت جدی به چین تذکر دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمد جواد محمدی همواره عملکرد درخشانی مقابل پرسپولیس داشته است.
متاسفانه ما بعد از انقلاب و به ویژه بعد از دوران جنگ در مسائل فرهنگی کم توجهی کردیم. به مرور زمان آن فرهنگی که در دوران انقلاب از سال ۱۳۵۶ به بعد در کشورمان به وجود آمده بود و تقریبا تا یک دهه کم و بیش ادامه داشت، متاسفانه بعد از دوران جنگ کمرنگ شد.
کیهان نوشت: اظهارات عجیب و غرض‌ورزانه این فعال اصلاح‌طلب (محمد صدر) به‌گونه‌ای است که طرف عربستانی را در موقعیت اعتدال و میانه‌روی! نشانده و طرف ایرانی را متهم به تندروی کرده و حال آنکه مواضع رادیکال، غربگرا و خصمانه طرف سعودی ظرف چند دهه گذشته، علت عمده اختلال در روابط همسایگی بوده است.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در دولت جدید در ابتدا قضایای سیاست خارجی درک نمی‌شد، ولی به مرور زمان به این نتیجه رسیدند که بدون سیاست خارجی نمی‌شود مملکت را اداره کرد.
کیهان نوشت: امثال آقای صدر، یا باید همان زمان با هشدار صاحب‌نظران همراه می‌شدند و دولت و وزارت خارجه وقت را از پذیرش توافقی چنین نامتوازن، نامعتبر و فاقد تضمین بر حذر می‌داشتند، یا دست‌کم امروز باید اذعان کنند که به اندازه صاحب‌نظران منتقد، دوراندیشی نداشتند.
محمد صدر گفت: امروز فشار افکار عمومی باعث شده که دولت‌های امریکا و اروپا جرات نمی‌کنند حتی از مذاکره با ایران درباره برجام سخن بگویند. می‌توان گفت مجموعه‌ای دست به دست هم داده و پرونده ایران را در معرض خطر امنیتی شدن دوباره قرار داده است.
سید محمد صدر، دیپلمات سابق ایران معتقد است که ایران روابط بین المللی خود را به دو کشور چین و روسیه محدود کرده است در حالی که رفتارهای این دو کشور نشان می دهد نه تنها چندان متحد استراتژیک ایران نیستند بلکه به فکر تأمین منافع خود می باشند.
محمد شیاع السودانی، نخست وزیر عراق امروز میزبان ینس بلوتنر، مشاور امنیت ملی آلمان بود.
سید محمد صدر، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: متاسفانه تحلیل اشتباهی میان اصولگرایان شکل گرفت؛ مبتنی بر این تحلیل اشتباه هم انتخابات مجلس در سال ۹۸ و هم انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ برنامه‌ریزی شد. این تحلیل که اگر اصلاح‌طلبان، طیف‌های میانه‌رو در یک کلام غیرخودی کنار گذاشته شوند، جامعه به سمت جناح راست میل می‌کند و تسلیم آن‌ها می‌شود. این تحلیل اشتباه بود و فکر می‌کنم، امروز بسیاری از فعالان سیاسی در جناح راست به این نتیجه رسیده‌اند که تحلیل اشتباهی داشته‌اند. این تصور اشتباه که اگر در حاکمیت همه خودی باشند و یکدست شوند، مشکلات مملکت حل می‌شود، ریشه بسیاری از مشکلات است.
محمد عباس‌زاده امروز در بازی با نفت MIS خاطره ای به جا گذاشت که هیچ وقت از تعریف کردن آن خسته نمی‌شود.
محمد عباس‌زاده یک نیمه فرصت دارد تا به صدر جدول گلزنان لیگ برتر ایران برسد.
تیم فوتبال سپاهان توانست با دو گل مسعود ریگی و محمد علی‌نژاد سه امتیاز حساس مصاف با نفت آبادان را بگیرد و در رتبه دوم جدول رده بندی قرار بگیرد.
یکی از سوژه‌هایی که در بین اعتراضات هفته‌های گذشته توانست در صدر اخبار قرار بگیرد خرابکاری نفوذها در سازمان صدا و سیما بود. بعد از پخش مکرر «فیلم‌های آلوده» باعث شد که نهایتا مسئولان این سازمان حضور خرابکار در این سازمان را به صورت شفاف تایید کنند. آنچه تاکنون مشخص شده است خرابکاری اخیر در حوزه‌های فناوری سازمان رخ داده است.
محمد صدر گفت: حکومت نمی‌تواند با زور مملکت را اداره کند؛ باید قانع کنند و سیستم اقناعی به وجود بیاید. مثلا سر همین قضیه حجاب، چه قدر در این کشور کار فرهنگی شد؟! چه قدر روحانیون راجع به حجاب و بقیه چیز‌ها حرف زدند؟! این تفکر که ما حجاب را به جای اینکه با بعد فرهنگی برای مردم حل کنیم با داغ و درفش بخواهیم حل کنیم، همان تفکر امنیتی است.
صالح محمد العراقی، از نزدیکان مقتدی صدر به نقل از وی در توییتی اعلام کرد: بازگشت فراکسیون صدر به پارلمان کاملا ممنوع است. ما با هرگونه دولت توافق کاملا مخالفیم چراکه بر سهمیه بندی سیاسی در توزیع قدرت و منابع متکی است. ما از هم پیمانان سنی و کرد و شخصیت‌های مستقل نیز می‌خواهیم از پارلمان کناره گیری کنند. با کناره گیری آن‌ها پارلمان مشروعیت خود را از دست می‌دهد و منحل می‌شود.
صالح محمد العراقی معروف به وزیر صدر گفت که بازگشت فراکسیون صدر به پارلمان با هر بهانه ای ممنوع است.
«محمد العراقی» از نزدیکان «مقتدا صدر» امروز شنبه در صفحه خود در شبکه‌های اجتماعی نوشت که این ابتکار خواستار عدم مشارکت همه احزاب و شخصیت‌های سیاسی در انتخابات آینده است که از سال ۲۰۰۳ تا کنون در روند سیاسی مشارکت داشته اند.
«صالح محمد العراقی» که به وزیر مقتدی صدر رهبر جریان صدر عراق شهرت یافته است، پیشنهاد جدیدی را به نیابت از او برای برون رفت از بحران سیاسی کنونی در عراق مطرح کرد.
شیراز - «محمدرضا گرایی» کشتی گیر فارسی، در سیدبندی جهانی کشتی فرنگی در صدر قرار گرفت.
محمد صدر گفت: در زمان جنگ وضعیت اقتصادی خیلی بدتر از الان بود یعنی اکثر کالا‌ها موجود نبود و بقیه هم کوپنی بودند. با این حال مشکلات کنونی در ایران وجود نداشت برای اینکه یک رابطه دوستانه و اعتمادساز بین دولت و ملت وجود داشت.
محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول، مدعی شد این تیم می تواند فاصله فعلی با صدر جدول لیگ برتر را جبران کند.
صالح محمد العراقی معروف به وزیر صدر در واکنش به گفتگوی ملی مقامات و گروه های عراقی که جریان صدر در آن غایب بود، آنرا بی اهمیت دانست.
صالح محمد العراقی معروف به «وزیر صدر» دستور داد تا معترضان ساختمان پارلمان این کشور را حداکثر طی ۷۲ ساعت آینده تخلیه کنند.
طرفدران جریان صدر در اعتراض به نامزدی «محمد شیاع السودانی» از سوی چهارچوب هماهنگی گروه‌های شیعی عراق برای تصدی منصب نخست وزیری از روز گذشته وارد منطقه الخضرا و ساختمان پارلمان شده‌اند و از تحصن نامحدود در پارلمان خبر داده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ