رییس فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای بیان کرد: در همین تهران ۱۰ زورخانه بسته شده و به قهوه خانه و رستوران سنتی تبدیل شده اند. شهرداری‌ها باید تدبیری اتخاذ کنند تا زورخانه‌های قدیمی به آثار ملی تبدیل شود. در رشت زورخانه‌ای داریم که بیش از صد سال قدمت دارد و قصد دارند آن را تغییر کاربری بدهند. باید این‌ها ثبت ملی شوند تا نتوانند آن را تغییر کاربری بدهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ساخت ساختمان ۱۰ طبقه در مدت تقریبا 48 ساعت توسط یک شرکت چینی به سوژه رسانه‌ها تبدیل شده است. منبع: خبرفوری
آمار‌های تحلیلی اخیر «لایف‌وب» که از عملکرد کاربران ایرانی در تردز طی ۱۰ روز اخیر منتشر شده است، نشان می‌دهد که متا در دستیابی به هدف خود برای تبدیل شدن به یک شبکه متن محور در حوزه سرگرمی موفق عمل کرده است. طبق آنچه آمار‌ها نشان می‌دهند، سلبریتی‌ها و اینفلوئنسر‌های اینستاگرامی تاثیر بسزایی در رسیدن متا به اهداف مدنظر خود خواهند داشت. زیرا حضور این افراد شاخص که معمولا محبوبیت زیادی نزد عموم کاربران دارند، به داغ شدن بازار تردز و انتشار بیشتر محتوا در آن کمک خواهد کرد.
صالحی گفت: اگر قرارداد واردات گاز از ترکمنستان به ایران برای یک بازه زمانی ۱۰ تا ۱۵سال منعقد شودبه ما کمک میکند به هاب انرژی منطقه تبدیل شویم و نقشی قوی برای مدیریت گاز درمنطقه داشته باشیم.
«فرض کنید این کار را انجام بدهیم. پراید با قیمت دلار ۵۰ تومانی می‌شود ۸ هزار دلار. آیا خریدار خارجی پراید را با این قیمت می‌خرد؟ سمند با قیمت حدودی ۵۰۰ میلیون تومان و تبدیل قیمت ۱۰ الی ۱۱ هزار دلار توسط خریدار خارجی مورد استقبال واقع می‌شود؟ پژو پارس ما را می‌خرند؟ رانا و تارا را با ۲۰ هزار دلار می‌خرند؟ مطلقا نمی‌خرند. تویوتا کرولایی که در بازار حدود ۱۲ الی ۱۳ هزار دلار قیمت دارد در بازار ایران ۳ میلیارد تومان قیمت دارد. این مقایسه را از این جهت انجام دادم که تاکید کنم ما در مورد قیمت ماشین‌های داخلی به اضافه کیفیت ماشین‌ها در مقایسه با قیمت و کیفیت خودرو‌های موجود در بازار جهانی تطبیق منطقی نمی‌بینیم.»
با رای هیئت عمومی دیوان عدالت اداری، روستاها برای تبدیل شدن به بخش باید حداقل ۱۰ هزار نفر جمعیت داشته باشند.
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ پیروز در قالب اجرای پروژه تکثیر در اسارت متولد و تبدیل به سلبریتی حیات وحش شد. اما علیرغم تلاش ها برای حفظ این یوز، سرانجام پیروز به دلیل بیماری تلف شد.
بازیکن سابق استقلال این روزها با پیراهن شمارۀ ۱۰ هوادار، به مهر‌ه‌ای قابل اعتماد، ساکت و الهامی تبدیل شده است.
وزیر ارتباطات برنامه ۱۰ ساله فضایی را حاصل بیش از ۶۰ جلسه با نخبگان دانست و گفت: این سند کشور را تبدیل به قطب فضایی منطقه می‌کند
«حصه شمالی» را همه اصفهانی‌ها می‌شناسند؛ محله‌ای که فقط ۱۰ دقیقه با مرکز شهر فاصله دارد؛ ولی سال‌هاست به بدنامی شهره است و به پاتوقی برای کارتن‌خواب‌ها و زنان و مردان معتاد تبدیل شده: «از همه‌جا برای خرید مواد به حصه می‌آیند.» کوچه‌ها و خانه‌های ساقی‌ها، تابلویی است برای خریدوفروش مواد مخدر. معتادان، ساقی‌ها را می‌شناسند و پاتوق‌های‌شان را خوب بلدند. نشانه‌ها برای کارتن‌خواب‌های معتاد آشناست: «مثلا وقتی یک‌جفت کفش به درخت آویزان باشد؛ یعنی آن حوالی مواد فروخته می‌شود.»
لیونل مسی، فوق‌ستاره شماره ۱۰ تیم ملی آرژانتین به مناسبت کریسمس به بابانوئل تبدیل شد.
منصور حقیقت‌پور فعال سیاسی اصولگرا گفت: اقتصاد با دستور درست نمی‌شود. دولت را با دلار ۲۳ هزار تومان تحویل گرفت امروز ۳۸ هزار تومان را رد کرده است یعنی نصف ثروت ایرانیان به کاه تبدیل شد. کاش کاه بود که حداقل می‌ارزید؛ بنابراین شیوه دستوری خوب نیست. تصیمات حوزه ریاست جمهوری نیاز به عقلانیت و اندیشه دارد. اگر آقای رئیسی حرفی می‌زند باید ۱۰ دانشگاه پشت آن حرف را امضا کنند. قبل از آنکه آقای رئیسی بگوید این باید بشود آن باید بشود، ۱۰ دانشگاه باید آن حرف را تایید کنند.
مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران باتأکیدبراینکه مصرف بهینه گازباید به عزمی جدی باهمکاری همه دستگاه‌ها به فرهنگ تبدیل شود، گفت:با کاهش ۱۰ درصدی مصرف گاز از زمستان عبورخواهیم کرد.
در شرایطی که آلودگی هوا به یکی از معضلات بزرگ تبدیل شده و به عنوان مثال، گرد و خاک غلیظ نفس شمار بسیاری از هموطنان‌مان را در غرب و جنوب غربی کشور به شماره انداخته، کمبود‌هایی آشکار است که پایش میزان آلاینده ذرات معلق PM ۱۰ و PM ۲.۵ را غیر ممکن می‌کند. مثل ایستگاه‌های دایر در استان خوزستان که عمده آن‌ها قادر به اندازه گیری تنها یکی از شاخص‌های فوق هستند نه بیشتر!
در شرایطی که آلودگی هوا به یکی از معضلات بزرگ تبدیل شده و به عنوان مثال، گرد و خاک غلیظ نفس شمار زیادی از هموطنان‌مان را در غرب و جنوب غربی کشور به شماره انداخته، کمبود‌هایی آشکار است که پایش میزان آلاینده ذرات معلق PM ۱۰ و PM ۲.۵ را غیر ممکن می‌کند. مثل ایستگاه‌های دایر در استان خوزستان که عمده آن‌ها قادر به اندازه گیری تنها یکی از شاخص‌های فوق هستند نه بیشتر!
جام جهانی برای آرژانتینی‌ها به بدترین شکل ممکن آغاز شد، ولی حالا رویایشان دارد به واقعیت تبدیل می‌شود. آلبی سلسته در بازی اول مرحله گروهی مقابل عربستان شکست خورد. یاران مسی در حالی نیمه اول را با نتیجه ۱-۰ پیروز شدند، اما در نیمه دوم دو گل از عربستان دریافت کردند تا اولین شگفتی رقم بخورد.
آن گونه که رسانه‌ها و کارشناسان می‌گویند تصمیم به اجرای این مصوبه می‌تواند دو علت داشته باشد؛ اول آنکه به منبع درآمدی جدیدی برای وزارت علوم تبدیل شود و ثانیا سدی باشد در برابر سیل مهاجرت دانش آموختگان دانشگاه‌های کشور!
در حالی که آمریکا و سه کشور اروپایی با صدور قطعنامه‌ای در شورای حکام تلاش داشتند امتیازاتی را از ایران در برخی مسایل فنی و سیاسی بگیرند، اقدام متقابل ایران، این فشار و تهدید را به فرصتی برای افزایش توان فنی و امنیتی او تبدیل کرد.
طراحان بنر شهرداری برای پرهیز از یادآوری نام علی دایی و علی کریمی قید استفاده از شماره ۸ و ۱۰ را زده‌اند. این دو چهره فوتبال ایران در اتفاقات اخیر تبدیل به چهره‌های معترض شده‌اند. از طرفی، تعدادی از مسئولان حتی از علی کریمی به‌عنوان لیدر اتفاقات اخیر یاد می‌کنند. علی دایی هم که بعد از ماجرای مرگ دانش‌آموز اردبیلی بیش از قبل از سوی مسئولان مورد نقد قرار گرفته است.
بر اساس ابلاغ بخشنامه جدید وزارت آموزش و پرورش، تعهد استخدامی یک ساله معلمان پیمانی جایگزین تعهد ۱۰ ساله شد؛ بر این اساس از این پس تعهد استخدامی صرفاً به صورت یک‌ساله اخذ و تمدید قرارداد پیمانی در هر سال برابر مقررات مربوط و تا زمان تبدیل وضعیت استخدامی به رسمی- آزمایشی انجام می‌شود.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهر تهران گفت: در حال حاضر ۵۰ درصد از زباله‌های آرادکوه دفن می‌شود و مابقی نیز تبدیل به کمپوست یا سوزانده می‌شود. عزیزی با بیان اینکه در تهران نیاز به زیرساخت‌هایی داشتیم تا دفن زباله در تهران را به ۱۰ درصد و کمتر برسانیم؛ در مورد هزینه تکمیل این طرح که پیش از این ۵۰ میلیارد عنوان شده بود، گفت: این مجموعه با سرمایه‌گذاری ۱۰۰ میلیارد تومانی راه‌اندازی شده تا پسماند با ارزش ۲۵ درصد در مبدا افزایش پیدا کند.
سیاست‌ها و راهبرد شی جین پینگ رهبر حزب کمونیست و رئیس جمهور چین از سال ۲۰۱۲ سبب شده تا قدرت اقتصادی-سیاسی این کشور در جهان به رقیب اصلی امریکا تبدیل شود.
سیاست‌ها و راهبرد شی جین پینگ رهبر حزب کمونیست و رئیس جمهور چین از سال ۲۰۱۲ سبب شده تا قدرت اقتصادی-سیاسی این کشور در جهان به رقیب اصلی امریکا تبدیل شود.
تبدیل ۱۰ زورخانه به قهوه‌خانه و واکنش وزارت ورزش
سال گذشته اعلام شد، یکی از شرکت‌های واردکننده کره حیوانی، اظهارنامه‌هایی به گمرک ارائه کرده که برای بیش از ۹۴ فقره اظهارنامه ارزی که برای کالا اظهار کرده، بیش بود ارزش متصور شده است. حالا پس از ماه ها، سرانجام نتیجه این پرونده مشخص و رای به تایید ارزش اظهاری کالا از سوی صاحب کالا صادر شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ