آمار‌های تحلیلی اخیر «لایف‌وب» که از عملکرد کاربران ایرانی در تردز طی ۱۰ روز اخیر منتشر شده است، نشان می‌دهد که متا در دستیابی به هدف خود برای تبدیل شدن به یک شبکه متن محور در حوزه سرگرمی موفق عمل کرده است. طبق آنچه آمار‌ها نشان می‌دهند، سلبریتی‌ها و اینفلوئنسر‌های اینستاگرامی تاثیر بسزایی در رسیدن متا به اهداف مدنظر خود خواهند داشت. زیرا حضور این افراد شاخص که معمولا محبوبیت زیادی نزد عموم کاربران دارند، به داغ شدن بازار تردز و انتشار بیشتر محتوا در آن کمک خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شبکه اجتماعی متن محور "تردز" (Threads) تا چند هفته دیگر، صاحب ویژگی جست و جو شده و دسترسی به آن از طریق وب امکان پذیر می‌شود.
متا اجازه نمی دهد کاربران اتحادیه اروپا حتی با وی پی ان به سرویس تردز دسترسی یابند زیرا می خواهد از همخوانی آن با قانون بازارهای دیجیتال منطقه مطمئن شود.
شبکه اجتماعی "تردز" شرکت متا پلتفرم که به "قاتل توییتر" شهرت پیدا کرده، با کاهش تعداد کاربران روزانه فعال و زمان سپری شدن در این اپلیکیشن، از زمان راه اندازی شدن در آخر هفته گذشته، روبرو شده است.
کارمندان سابق توییتر هم به اپلیکیشن جدید " تردز " پیوسته اند. استر کرافورد، یکی از مدیران سابق توییتر که پس از انتشار عکسی که نشان می‌داد روی کف دفتر خوابیده است، به شهرت رسید، عضو "تردز" شده است و یکی از پست‌های مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا پلتفرم را باز نشر کرد که ایلان ماسک را مسخره می‌کرد.
برنامه Threads شرکت متا پلتفرم در اتحادیه اروپا ارائه نخواهد شد، زیرا این شرکت در حال بررسی نحوه اشتراک گذاری داده بین پلتفرم جدید و برنامه اینستاگرام است.
بر اساس گزارش بلومبرگ، تردز در حال حاضر در بین اپلیکیشن‌های رایگان فروشگاه اپ استور اپل در آمریکا، در رتبه نخست ایستاده است. زاکربرگ در پستی در تردز خود اعلام کرد: از صبح امروز ۷۰ میلیون ثبت نام در تردز انجام شده است.
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ تدابیر ترافیکی مراسم جشن بزرگ عید غدیر و میهمانی ۱۰ کیلومتری را تشریح کرد.
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ تدابیر ترافیکی مراسم جشن بزرگ عید غدیر و میهمانی ۱۰ کیلومتری را تشریح کرد.
بر اساس اعلام مرکز مدیریت راهها از آخرین وضعیت ترافیکی محورهای شمالی،همچنان جاده چالوس حدفاصل میدان امیرکبیر تا شهرستانک مسدود است و تردد جایگزین برای مسافران از آزادراه تهران- شمال ممکن است
به‌دنبال وقوع سیلی که دو هفته گذشته در محور‌های شمالی رخ داد و باعث ایجاد یک گودال در جاده چالوس شد، محور چالوس حدفاصل (میدان امیرکبیر تا شهرستانک) مسیر (رفت و برگشت) همچنان مسدود است و تردد از مسیر جایگزین آزادراه تهران - شمال انجام می‌شود.
منچستریونایتد همه گزینه‌های خود برای خرید یک مهاجم تراز اول را بررسی می‌کند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از کسانی که قصد تردد در محور کندوان را دارند خواست با توجه به تداوم ریزش سنگ ناشی از مداخلات جوی از محور جایگزین هراز استفاده کنند.
مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: محور هراز و بالعکس (حدفاصل آمل تا امامزاده هاشم)، واقع در استان مازندران، تا ۹ خرداد مسدود بوده و تردد از محورهای جایگزین کندوان و سوادکوه انجام می شود.
محور هراز و بالعکس واقع در استان مازندران، از مورخ ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲لغایت ۹خرداد ۱۴۰۲(روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه )،بدلیل انجام عملیات راهداری مسدود و تردد ازمحورهای جایگزین انجام می‌ شود
محسن محمدنژاد اظهار کرد: در زمان انسداد این محور، کاربران جاده‌ای می‌توانند از محور‌های کندوان و سوادکوه به عنوان محور جایگزین تردد کنند.
جاده چالوس به دلیل بارش برف و ریزش سنگ مسدود شده و بار ترافیکی جدیدی وارد این محور نشده است، اما در محدوده پل زنگوله تا سیاه بیشه در مسیر جنوب به شمال ترافیک پرحجم است. اقدامات لازم برای تخلیه بار ترافیکی این مسیر در حال انجام است و تا زمان انسداد این محور تردد از مسیر‌های جایگزین هراز، فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت انجام می‌شود.
سرهنگ یدالله جهان تاب از مسدود بودن جاده هراز در هر دو مسیر رفت و برگشت تا ساعت ۱۷ امروز خبر داد و گفت: محور هراز به علت انجام عملیات کارگاه جاده‌ای مهم در محدوده قلابن و آب اسک، از ۳۰ بهمن تا سوم اسفندماه از ساعت هفت صبح تا ۱۷ عصر روز‌های یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه و همچنین از ساعت هفت صبح تا ۱۲ ظهر روز چهارشنبه از کیلومتر۶۴ تا ۸۴ این محور مسدود شد و تردد خودرو‌ها در طی این مدت از محور‌های جایگزین کندوان و فیروزکوه صورت می‌گیرد.
مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: محور قدیم خرم آباد - پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود است و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم آباد - پل زال و محور خرم آباد - کوهدشت انجام می‌شود.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا با بیان اینکه لازم است رانندگانی که قصد تردد از این مسیرها را داشته سفر خود را به تاخیر بیاندازند، گفت:‌ اگر هم سفر ضروری بوده و باید حتما انجام شود، می‌توان از مسیرهای جایگزین فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت برای رسیدن به مقصد تردد کنند.
شیرانی درباره دیگر محور‌های مسدود نیز گفت: محور قدیم خرم آباد - پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم آباد - پل زال و محور خرم آباد - کوهدشت انجام می‌شود. محور شریانی ریگان – ایرانشهر نیز همچنان مسدود است و محور‌های غیراصلی پونل - خلخال، منوجان – هشتبندی، رودبار - کهنوج، لاسم - ارجمند، وازک - بلده، سروآباد – پاوه، سی سخت – پادنا، شمشک - دیزین، محور جدید هشتگرد – طالقان و گنجنامه - تویسرکان نیز همچنان تا اطلاع بعدی مسدودند.
رییس پلیس راه البرز گفت: مسافران می‌توانند از محور جایگزین آزادراه تهران - شمال برای سفر به استان مازندران تردد کنند.
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا درباره محور‌های دارای انسداد گفت: محور ریگان - ایرانشهر و نیز محور‌های لاسم - ارجمند و زرآباد - چاهان مسدود هستند و در زمان انسداد این محور‌ها تردد از مسیر‌های جایگزین انجام می‌شود.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا درباره محور هراز نیز گفت: برابر اعلام و برنامه‌ریزی قبلی این محور باید از ساعت ۱۲ ظهر امروز بازگشایی شود، تا زمان بازگشایی هراز تردد از دو محور چالوس و هراز به عنوان محور‌های جایگزین انجام می‌شود.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور گفت: اکنون مسیر هراز، محدوده پیچ ابتهاج در استان مازندران تا ساعت ۱۲ ظهر ۲۷ مهر به صورت ۲۴ساعته به دلیل اجرای عملیات کارگاه جاده‌ای کیلومتر۹۰، محور فوق مسدود است و تردد از محور‌های جایگزین چالوس و فیروزکوه انجام می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ