در شرایطی که آلودگی هوا به یکی از معضلات بزرگ تبدیل شده و به عنوان مثال، گرد و خاک غلیظ نفس شمار زیادی از هموطنان‌مان را در غرب و جنوب غربی کشور به شماره انداخته، کمبود‌هایی آشکار است که پایش میزان آلاینده ذرات معلق PM ۱۰ و PM ۲.۵ را غیر ممکن می‌کند. مثل ایستگاه‌های دایر در استان خوزستان که عمده آن‌ها قادر به اندازه گیری تنها یکی از شاخص‌های فوق هستند نه بیشتر!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان هواشناسی نسبت به وزش باد شدید و احتمال توفان گرد و خاک در ۴ استان هشدار داد.
رگبار باران و احتمال آبگرفتگی معابر در ۴ استان
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: چهارشنبه و پنج‌شنبه کاهش کیفیت هوا و احتمال توفان شن در شرق و جنوب خراسان رضوی، خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان و نوار شرقی کرمان پیش‌بینی می‌شود.
سرپرست سازمان امداد و نجات با اشاره به امدادرسانی به ۴ استان کشور در سیل و آبگرفتگی ۵ روز گذشته، از شرکت ۱۰۱ امدادگر در این عملیات خبر داد.
در پی رانش زمین در استان سیچوان در جنوب غربی چین در ساعات اولیه روز سه‌شنبه، چهار نفر کشته و سه نفر ناپدید شدند.
کشته شدن چهار کودک و یک مرد توسط پلیس استان کبک کانادا روز شنبه پس از سفر ماهیگیری در خط ساحلی رودخانه سنت لورنس در ساحل شمالی کبک، تایید شد.
سرپرست سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر از هشدار سازمان هواشناسی در ۴ استان کشور و آماده‌باش امدادگران و نجاتگران در این استان‌ها خبر داد.
مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی از افزایش ۴ برابری ورود مرغ گرم به استان تهران نسبت به ابتدای سال جاری خبر داد.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های از بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های کردستان و کرمانشاه و بارش باران در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان غربی و زنجان خبر داد.
شیراز-سرپرست پلیس راه جنوب استان فارس گفت: واژگونی سواری سمند در جاده فراشبند یک کشته و ۴ مجروح در واژگونی سمند بر جای گذاشت.
براساس این گزارش، آخرین وضعیت جوی نشان می‌دهد که برخی از محور‌های استان‌های البرز، مازندران، زنجان، سمنان، کردستان و چهارمحال و بختیاری دارای بارش برف و باران و برخی از محور‌های استان‌های تهران، قزوین، خراسان رضوی و گیلان دارای بارش باران هستند.
مدیرکل تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران از تهیه و ارسال برخی اقلام به ایثارگران آسیب‌دیده از سیل تابستان سال جاری در ۴ استان کشور خبر داد.
صادق ضیاییان درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز (۲۲ بهمن) با ورود سامانه بارشی از جنوب غرب کشور در خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، لرستان و مناطقی از غرب کشور بارش آغاز خواهد شد.
جشن عروسی در روستای باسفر از توابع شهرستان رشتخوار در استان خراسان رضوی با کشته شدن چهار نفر از اهالی روستا به عزا تبدیل شد.
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با اشاره به ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج محدوده پل فردیس، از بارش برف و باران در برخی از محورهای چهار استان کشور خبر داد.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان سیستان و بلوچستان با بیان خسارات ناشی از سیل و طغیان رودخانه‌های محلی در محور‌های جنوب استان گفت:میزان خسارت اولیه به زیرساخت راه‌های ارتباطی جنوب استان تا کنون ۸۵ میلیارد تومان برآورد شده است.
سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از وقوع سیل و آبگرفتگی در ۴ استان کشور خبر داد.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: برف و سرما از عصر فردا ۴ استان را دربر می‌گیرد.
عبدالامیر یاقوتی متوسط رشد مصرف برق خانگی را بین ۵ تا ۶.۵ درصد عنوان کرد و گفت: مقایسه انرژی فروخته شده ۶ ماه نخست امسال با سال گذشته نشان می‌دهد رشد مصرف این بخش به طور متوسط کاهش یافته است
رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به هشدار هواشناسی از آماده‌باش امدادگران هلال‌احمر در چهار استان کشور خبر داد.
اهواز - مدارس و دانشگاه‌های چهار شهرستان استان خوزستان در نوبت عصر امروز به دلیل شدت یافتن غلظت گرد و خاک تعطیل شد.
مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارندگی در نقاط مختلف کشور و خیزش گردوخاک در زابل، کرمانشاه، ایلام و خوزستان خبر داد.
معاون مهندسی و پدافند غیر عامل وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از اعزام بالگردهای آبپاش به منطقه جنگلی «خداآفرین» آذربایجان شرقی و امیرکُلایه لاهیجان در استان گیلان خبر داد.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۳ میلیون و ۸۸۸ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش حدود ۲ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۲۰۸ تن از ایشان وخیم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ