بر اساس ابلاغ بخشنامه جدید وزارت آموزش و پرورش، تعهد استخدامی یک ساله معلمان پیمانی جایگزین تعهد ۱۰ ساله شد؛ بر این اساس از این پس تعهد استخدامی صرفاً به صورت یک‌ساله اخذ و تمدید قرارداد پیمانی در هر سال برابر مقررات مربوط و تا زمان تبدیل وضعیت استخدامی به رسمی- آزمایشی انجام می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیام نیازمند به واسطه از دست دادن پدر خود از شرایط روحی مناسبی برخوردار نیست.
یک مرکز مطالعاتی فلسطینی از شرایط دشوار ۳۱ بانوی اسیر فلسطینی در بند رژیم صهیونیستی خبر داد.
توضیحات سردار مهری رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا را در خصوص شرایط حضور مشمولان خدمت سربازی در مراسم اربعین امسال را مشاهده می‌کنید.
برای دریافت ارز اربعین باید در سامانه سماح ثبت نام کرده باشید.
ارزش خودروی وارداتی در کشور مبدأ برای جانبازان ۷۰ درصد( دو پا یا دو دست قطع از مچ و یا قطع نخاع) تا سقف ۳۵ هزار یورو، سایر جانبازان ۷۰ درصد تا سقف ۳۰ هزار یورو و برای جانبازان ۵۰ درصد تا ۶۹ درصد تا سقف ۲۵ هزار یورو (سیف) خواهد بود.
مجلس در مصوبه‌ای مقرر کرد شرکت‌های پذیرفته‌ شده در بورس که نسبت به افزایش سرمایه اقدام کنند، مشروط بر انجام اقداماتی مشمول مالیات به نرخ صفر می‌شوند.
سرمربی پیشین آبی پوشان با بیان اینکه نکونام هرگز به استعفا فکر نکرد و جنگید گفت : شرایط من در استقلال سخت تر از وضعیت امروز نکونام بود
محمد غفوری گفت: دو ماهی است که به تبع نزولی بودن دلار شرایط آن چنان رونقی نداریم و بازارسرمایه هم در این وضعیت ریزشی است.
بارش غیر منتظره باران بازی سیتیزن‌ها و شاگردان دیگو سیمونه را به تاخیر انداخته است
تنها نماینده تنیس روی میز بانوان ایران در بازی‌های آسیایی که این روزها در ترکیه پیگیر تمریناتش است با اشاره به برنامه‌های آماده‌سازی پیش روی خود گفت: هنوز به اوج آمادگی لازم نرسیده‌ام.
تنها نماینده تنیس روی میز بانوان ایران در بازی‌های آسیایی که این روزها در ترکیه پیگیر تمریناتش است با اشاره به برنامه‌های آماده‌سازی پیش روی خود گفت: هنوز به اوج آمادگی لازم نرسیده‌ام.
رئیس سازمان امور مالیاتی شرایط پذیرش سود پرداختی به سپرده گذاران بانک‌ها و موسسات اعتباری مجاز به عنوان هزینه قابل قبول مالیاتی را ابلاغ کرد.
رئیس فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرد پرسپولیس شرایط مناسبی برای اخذ مجوز حرفه‌ای دارد.
شهردار منطقه ۱۳ تهران از تکلیف تعدادی ساختمان که در شرایط خوبی قرار نداشتند برای اخذ مجوز از سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی با پیگیری‌های انجام شده در جلسه کمیته ایمنی خبر داد.
نمایندگان در جریان بررسی طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، شرایط تمدید مهلت اخذ رأی انتخابات مجلس را تعیین کردند.
مصرف کنندگان خودرو در سراسر کشور که دارای شرایط خرید خودروی صفر از کارخانه خودروسازی طبق اطلاعیه‌های بورس کالا هستند امکان خرید خودرو از بورس را دارند. مراحل اخذ کد معاملاتی، ثبت درخواست خرید و شرکت در فرآیند حراج خرید خودرو از بورس کالا چقدر هزینه دارد؟ و چگونه می توان از بورس کالا خودرو خرید؟
یک تهیه‌کننده سینما با انتقاد از اینکه صدور پروانه ساخت برای فیلم‌هایی که انتقادی به عملکرد یک نهاد یا دستگاه دارند،به موافقت آن نهاد منوط شده است، می‌گوید: اگر در فیلم‌های سیاسی - اجتماعی بخشی از حرف‌های مردم گفته شود، شاید در شرایط جامعه تاثیر داشته باشد و نباید گذاشت حرف‌ها تلنبار شود.
رجبی تصریح کرد: در این ایام نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی در خیابان ها حضور دارند تا شرایط عمومی جامعه به گذشته بازگردد و همچنان رفتار توام با رافت اسلامی در دستور کار نیروها قرار دارد، اما آشوبگران با انواع سلاح ها و ادوات این حافظان امنیت را مورد ضرب و شتم قرار داده و موجب آسیب دیدگی آنها شده اند.
سرپرست دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست گفت:به علت کاهش تعداد یوز ناچار به تکثیر آن در شرایط اسارت شدیم، تجربه نسبتا موفقی بود، اما قطعا با اخذ این تجربه می‌توانیم برای مراحل بعدی بارداری و زایمان یوز در اسارت برای سال‌های بعد آماده‌تر عمل کنیم تا شاهد روند روبه رشدی در این گونه ارزشمند باشیم.
در صورت تصویب شورای تامین استان و اخذ تاییدیه‌های لازم می‌توانند طبق پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های قبلی تا سقف ۳۰ درصد ظرفیت ورزشگاه اقدام به بلیت فروشی کنند.
نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی گفت: در مالیات ستانی باید تمرکز بر شناسایی مودیان جدید و مبارزه با فرار مالیاتی باشد و در اخذ مالیات از اصناف و بازاریان در این شرایط اقتصادی نباید انصاف را فراموش کرد.
سردار مهدی حاجیان: افرادی که متقاضی سفر به کشور عراق هستند باید حتما گذرنامه معتبر داشته باشند. طبق توافق صورت گرفته در مورد لغو روادید میان ایران و عراق افراد بدون اخذ ویزا می‌توانند به کشور عراق سفر کنند.
سلاح ورزی معتقد است، سیاست ارز ارزان ۴۲۰۰ تومانی، تقاضا را برای واردات افزایش می‌دهد که در نهایت به سبب نشتی سیستم اقتصاد شاهد قاچاق کالا، سوءاستفاده و در نهایت از بین رفتن منابع ارزی کشور هستیم. بهترین گزینه جبران افزایش قیمت کالا‌ها ناشی از حذف ارز ترجیحی، پرداخت یارانه مستقیم به مردم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ