بازیکن سابق استقلال این روزها با پیراهن شمارۀ ۱۰ هوادار، به مهر‌ه‌ای قابل اعتماد، ساکت و الهامی تبدیل شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جنگنده های نسل پنجمی اف 22 رپتور و اف 35 لایتنینگ را باید پیشرفته ترین جنگنده های حال حاضر جهان بشمار آورد بنابراین می توان تصور کرد که این دو جنگنده در یک عملیات نظامی مشترک چقدر می توانند تأثیرگذار باشند اما این تصوری کاملا اشتباه است.
ماجرای تبلیغ دینی وضعیت پیچیده‌ای دارد که از طریق تزریق بودجه و امکانات، قابل حل نیست. پیش از انقلاب گفته می‌شد یک ساعت از رادیو را بدهید به ما تا مسائل را حل کنیم، حالا تمام روز صد‌ها شبکه رادیویی و تلویزیونی و رسانه‌های دیگر و بودجه و امکانات بزرگ دراختیار است، دریغ از حل یک مساله، اگر غامض‌تر نکنند. نمونه تاسف‌بارش به نام طب اسلامی است که به جای جذب جوانان، موجب وهن عقل و دین و روحانیت می‌شود.
امروز بورس در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که این ده خبر جزء اخبار مهم سیاسی، اقتصادی و البته بورسی بودند.
بورس فردا سه شنبه ۲۳ خرداد در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که این ده خبر می‌تواند بر روی روند آن تاثیرگذار باشد؛ بنابراین پیشنهاد می‌شود قبل از معاملات فردا این ده خبر را بخوانید.
راجر فدرر تصاویری از مأموریت خیریه‌ خود در جنوب آفریقا منتشر کرد.
بورس فردا دوشنبه ۱ خردادماه در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که این ده خبر می‌تواند بر روی روند آن تاثیرگذار باشد؛ بنابراین پیشنهاد می‌شود قبل از معاملات فردا این ده خبر را بخوانید.
بورس فردا یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که این ده خبر می‌تواند بر روی روند آن تاثیرگذار باشد؛ بنابراین پیشنهاد می‌شود قبل از معاملات فردا این ده خبر را بخوانید.
رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه مجمع عمومی هیئت فوتبال استان کرمان، اشاره‌ای کوتاه به مشکلات داوری داشت.
مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بدون شک قهرمان از دل دربی خارج می‌شود. سپاهان شانس قابل ملاحظه‌ای با توجه به حریفانش دارد اما من فکر می‌کنم این بازی باعث تغییراتی در صدر می شود.
بورس امروز سه شنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۲ در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که احتمالا این ده خبر می‌توانند بر روی روند آن تاثیرگذار باشند.
بورس فردا چهارشنبه ۹ فروردین ماه در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که این ده خبر می‌تواند بر روی روند آن تاثیرگذار باشد؛ بنابراین پیشنهاد می‌شود قبل از معاملات فردا این ده خبر را بخوانید
بورس فردا دوشنبه ۲۲ اسفندماه در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که این ده خبر می‌تواند بر روی روند آن تاثیرگذار باشد؛ بنابراین پیشنهاد می‌شود قبل از معاملات فردا این ده خبر را بخوانید.
در فاصله 9 روز تا برگزاری دیدار حساس برابر اینتر، مهدی طارمی آمادگی خود را با ثبت یک پاس گل نشان داد.
بورس فردا چهارشنبه ۱۹ بهمن ماه در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که این ده خبر می‌تواند بر روی روند آن تاثیرگذار باشد؛ بنابراین پیشنهاد می‌شود قبل از معاملات فردا این ده خبر را بخوانید.
شماره ۱۰ آلومینیوم اراک به دلیل محرومیت قادر به همراهی تیمش مقابل مس رفسنجان نیست.
میشل لاوون رابینسون اوباما، وکیل، نویسنده آمریکایی است که به مدت هشت سال بانوی اول ایالات‌متحده آمریکا بود. او در سن ۲۸ سالگی با باراک اوباما ازدواج کرد و نخستین بانوی اول آمریکایی آفریقایی‌تبار در تاریخ ایالات‌متحده آمریکاست. میشل و باراک اوباما از ازدواج خود دو دختر دارند. او در انتخابات ۲۰۱۶ ایالات‌متحده آمریکا از حامیان هیلاری کلینتون بود که در حمایت از او چندین سخنرانی داشت. او در این سخنرانی‏‌ها مواضع تندی علیه ترامپ نامزد جمهوری‏‌خواه داشت.
بورس فردا چهارشنبه ۵ بهمن در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که این ده خبر می‌تواند بر روی روند آن تاثیرگذار باشد؛ بنابراین پیشنهاد می‌شود قبل از معاملات فردا این ده خبر را بخوانید.
کنگره بین‌المللی بانوان تاثیرگذار فرصت طلایی برای تبیین موفقیت‌های زنان ایرانی است که با مخاطب‌شانسی بهتر و انتخاب هوشمندانه‌تر جامعه هدف، در سالهای آینده می‌تواند اثرگذارتر هم باشد.
بورس فردا سه شنبه ۱۳ دی ماه در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که این ده خبر می‌تواند بر روی روند آن تاثیرگذار باشد؛ بنابراین پیشنهاد می‌شود قبل از معاملات فردا این ده خبر را بخوانید.
معامله‌گر کسی است که بتواند در روزهای ریزشی بازار هم در سهم‌هایی در سود باشد این چند عنوان زیر به شما کمک می‌کند معاملاتی بهتری داشته باشید.
بورس دیروز هم قرمزپوش به کار خود پایان داد تا سهامداران چشم به روز معاملاتی آینده بدوزند. امروز بورس در حالی آغاز به کار می‌کند که ممکن است این ده خبر بر روی روند آن تاثیرگذار باشند.
بورس امروز شنبه ۹ مهرماه در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که این ده خبر می‌تواند بر روی روند آن تاثیرگذار باشد؛ بنابراین پیشنهاد می‌شود قبل از معاملات فردا این ده خبر را بخوانید.
وضعیت بازار سرمایه را این بار از دریچه تابلوخوانی نگاه کردیم تا ببینیم که اوضاع در بازار سرمایه چگونه است؟ آیا روند رو به بهبود است یا شرایط دارد بدتر می شود؟
اجرای این برنامه بر عهده‌ مجید واشقانی است او که هفته‌ی گذشته را نیز اجرا کرده و درخواست مخاطبان دوباره بر روی صندلی اجرای این برنامه می‌نشیند. مریم نراقی، نغمه دانش و علیرضا بهرامی کارشناسان برنامه او را در این قسمت همراهی می‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ