وزیر ارتباطات برنامه ۱۰ ساله فضایی را حاصل بیش از ۶۰ جلسه با نخبگان دانست و گفت: این سند کشور را تبدیل به قطب فضایی منطقه می‌کند
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه گفت: این کمیسیون در حوزه صنایع دستی مقرر کرد که سند جامع مدیریت زنجیره تولید، توزیع ، عرضه و صادرات صنایع دستی تنظیم شود.
اسناد جدید افشا شده وزارت خارجه آمریکا پلن براندازی نظام در جنگ ترکیبی به کمک برنامه ریزی و اجرای میدانی با عوامل نفوذی در خیابان‌های تهران را مشخص می‌کند.
بندرعباس-معاون دریایی سازمان بنادر و دریانوردی، برجسته کردن نقش اقتصاد دریامحور به عنوان یکی از تاکیدات جدی مقام معظم رهبری در برنامه هفتم سند تحول دولت را از اولویتهای این سازمان عنوان کرد.
مدیرکل دفتر برنامه و بودجه بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: همه ۳۱ اقدامی که در سند تحولی دولت در حوزه ایثارگران مطرح شده است تبدیل به برنامه عملیاتی شده است.
در یکسال گذشته تلاش مسئولان قضایی بر برنامه محوری بوده است. امروز قوه قضاییه با چند سال پیش متفاوت است و همیشه اعلام کردیم که قوه قضاییه با برنامه حرکت می‌کند. قوه قضاییه با برنامه‌های کوتاه، میان و بلند مدت حرکت می‌کند. در ابتدای سال گذشته برنامه‌های عملیاتی دستگاه قضا را به تفکیک دادگستری‌های سراسر کشور اعلام کردیم و این برنامه‌ها عملیاتی شده و در سال جاری نیز این کار اجرا شد و با تجربه‌ای که پیدا کردیم قطعا برنامه‌های ابلاغی سال ۱۴۰۲ پخته‌تر است.
صبح امروز (چهارشنبه ۱۷ خرداد) معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در حاشیه برگزاری جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: برنامه هفتم توسعه، یکشنبه با حضور رئیس‌جمهور تقدیم مجلس خواهد شد.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهورصبح امروز (چهارشنبه ۱۷ خرداد) در حاشیه برگزاری جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: برنامه هفتم توسعه، یکشنبه با حضور رئیس‌جمهور تقدیم مجلس خواهد شد.
متن کامل لایحه برنامه هفتم توسعه برای سال های ۱۴۰۲ تا ۱۴۰۶ منتشر شد.
رئیس جمهور در جلسه فوق‌العاده هیأت دولت به منظور بررسی نهایی برنامه هفتم توسعه را سند هویت نگاه دولت برای تحول در پنج سال آینده ذیل سیاست‌های ۲۶ گانه ابلاغی مقام معظم رهبری دانست.
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: این سند از ۳ قسمت، ۲۲ سرفصل و حدود ۳۰۰ حکم قانونی تشکیل شده است.
سند برنامه پنج‌ساله هفتم توسعه کشور با حضور معاون اول رییس جمهور و نخبگان کشور رونمایی شد.
همایش معرفی سند برنامه پنج‌ساله هفتم توسعه
همایش معرفی سند پنج‌ساله هفتم توسعه کشور با حضور نخبگان و استادان برجسته سراسر کشور و مسئولان نظام برگزار می‌شود.
برنامه جامع همکاری‌های راهبردی و بلندمدت جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عربی سوریه و ۱۴ سند همکاری دیگر به امضای روسای جمهوری و مقام‌های عالی دو کشور رسید.
وزیر امور خارجه گفت: سند برنامه جامع همکاری‌های مشترک بلند مدت دو کشور برای اولین بار در روابط دو کشور و در سطح رؤسای جمهور امضا شد.
برنامه جامع همکاری‌های راهبردی و بلندمدت جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عربی سوریه و ۱۴ سند همکاری دیگر به امضای روسای جمهور و مقامات عالی دو کشور رسید.
سخنگوی دولت از آغاز رسیدگی به سند برنامه هفتم توسعه پنج ساله کشور خبر داد.
عضو هیات مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران بر اهمیت تدوین سند تحول و برنامه استراتژیک و توجه به ظرفیت های اسناد بالادستی برای ایجاد تحول در فعالیت های شبکه تعاون روستایی تاکید کرد.
وزارت دفاع روسیه امروز در بیانیه ای فاش کرد: ۲۰ هزار سند درباره برنامه بیولوژیکی نظامی آمریکا در اوکراین داریم.
عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس گفت: سند تحول دولت یک مسیر و برنامه‌ریزی سازمان برنامه و بودجه مسیر دیگری را می‌رود، بنابراین سند تحول دولت نقش کمرنگی در بودجه ریزی کشور دارد.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار وزیر امور خارجه نیکاراگوئه گفت: همکاری‌های تجاری و اقتصادی یکی از موضوعات اولویت دار دو کشور است که باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد.
ابراهیم فیاض ـ جامعه‌شناس و استاد دانشگاه درباره اتفاق برنامه «سند چشم‌انداز» در شبکه چهار سیما، گفت: در ابتدا قرار بود درباره اقتصاد و جامعه و سرمایه اجتماعی و کمی هم درباره مباحث روز بحث کنیم، بحث علمی هم بود و نه ایدئولوژیک، که یک باره صحت بنده را قطع کردند. سپس یک نفر از بیرون آمد و در گوش من گفت میکروفن خراب است؛ بیایید بیرون!
مجمع تشخیص مصلحت نظام در جلسه فوق العاده به ریاست آیت‌الله آملی لاریجانی، به بحث و بررسی درباره سیاست‌های کلی برنامه هفتم توسعه پرداخت.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر با اعلام آماده سازی سند الزامات تدوین برنامه چهارم مدیریت شهری تهران گفت: این سند به زودی در دستور کار جلسات صحن شورا برای بررسی و تصویب قرار می‌گیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ