رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: طبق پیش‌بینی‌ها، ۳۰۰ هزار نفر از مرزهای شرقی وارد کشور می‌شوند. همکاران بهداشتی ما به صورت سختگیرانه افراد ورودی را پایش خواهند کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شفیعی تصریح کرد: از فردا هم بر اساس مصوبه ستاد اربعین استان کلیه فعالیت‌های تجاری از مرز مهران تا ۲۰ شهریورماه تعطیل و ممنوع خواهد بود.
با توجه به تعطیلی کلیه بانک ها و موسسات مالی و اعتباری در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۱۱ و ۱۲ مردادماه ۱۴۰۲، باجه های دیجیتال بانک ایران زمین در پایتخت فعال خواهد بود.
با توجه به هماهنگی به عمل آمده با سازمان صمت استان تهران باز بودن واحدهای صنفی اتحادیه طلا و جواهر در روزهای ۱۱و ۱۲ مرداد بلامانع شد.
معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: حدود ۳۰ هزار نفر در تعاونی‌های بخش صیادی و آبزی‌پروری کشور فعالیت دارند.
دکتر محمد حسین نجفی، متخصص قلب و فوق تخصص آنژیوپلاستی با اشاره به اینکه وجود گرد و خاک در هوا و کاهش کیفیت هوا در تهران و ١٣ استان دیگر طی دیروز و امروز گزارش شده است در رابطه با عوارض گرد و غبار بر بیماران قلبی می‌گوید: این شرایط برای کسانی که قلب‌شان با حداکثر توان کار می‌کند، ایجاد مشکل می‌کند . علایمی وجود دارد که خطرناک است؛ هرگونه احساس سنگینی در قفسه سینه معادل بیماری قلبی است. اگر با فعالیت احساس تنگی نفس دارید و یا تهوع و استفراغ بخصوص با پیاده روی و عرق سرد همراه باشد، می‌تواند نشانه گرفتگی عروق قلبی باشد و باید جدی گوفته شود. در مجموع افرادی که به هر شکل ، مشکل قلبی دارند بهتر است روزهایی که گرد و غبار در هوا وجود دارد از منزل خارج نشوند. منبع: خبرآنلاین
معاون پرورشی وزیر آموزش و پرورش گفت: برای حدود ۶ هزار دانش آموز شناسایی شده که به شدت در معرض آسیب بودند برنامه‌هایی به کمک گروه‌های جهادی داشتیم.
رسانه‌های ژاپنی اعلام کردند که کشتی جنگی آمریکا برای مقابله با چین برای نخستین بار فعالیت خود را در آبهای استرالیا آغاز کرد.
بهارستان- فرماندار بهارستان گفت: بازداشت رئیس و ۲عضو شورای نسیم شهر خللی در فعالیت های این نهاد ایجاد نمی کند، در زمان نبود رئیس، طبق قانون نایب رئیس شورا وظایف وی را بر عهده دارد.
رئیس فدراسیون بوکس فعالیت بانوان در این رشته را منوط به صادر شدن اجازه آن از سوی نهادهای بالا دستی عنوان کرد.
مدیرکل دفتر توسعه سرمایه‌گذاری اقتصاد تعاون بر ضرورت افزایش سهم بخش تعاون در صنعت بیمه کشور تأکید کرد و گفت: شرکت بیمه تعاون با اشتغال‌زایی بیش از یک‌هزار نفر در ۳۱ استان کشور فعال است.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: ایجاد بیش از ۲۰۰۰ خانه محیط زیست در سراسر کشور از مصادیق مردمی‌سازی محیط زیست است.
نوجوانان دهه هشتادی و دهه نودی در «مهمونی ۱۰ کیلومتری غدیر» مشغول خدمت رسانی به مهمانان امیرالمومنین(ع) هستند.
مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از فعالیت ۸ مرکز معاینه فنی در روز عید غدیرخم در پایتخت خبر داد.
دفاتر رسمی ازدواج در روزهای پنج شنبه و جمعه ۱۵ و ۱۶ تیرماه تا ساعت ۲۰ فعال هستند.
بر اساس آنچه در مجلس یازدهم به تصویب رسید، در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس، هر داوطلب تعیین صلاحیت شده می‌تواند، منفرد یا به عنوان عضوی از یک لیست انتخاباتی نامزد انتخابات شود. دستورالعمل نحوه شکل گیری، زمان‌بندی آغاز فعالیت، انحلال و جابجایی نامزدها بین فهرست‌ها و انصراف آنها از فهرست در هر دوره از انتخابات حداقل یک ماه قبل از زمان آزادی تبلیغات ...
در طرح تناسبی بر اساس آنچه در مجلس یازدهم به تصویب رسید، در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس هر داوطلب تعیین صلاحیت شده می‌تواند به صورت منفرد یا به عنوان عضوی از یک لیست انتخاباتی نامزد انتخابات شود. دستورالعمل نحوه شکل گیری، زمان‌بندی آغاز فعالیت، انحلال و جابجایی نامزدها بین فهرست‌ها و انصراف آنها از فهرست در هر دوره از انتخابات حداقل یک ماه قبل از زمان آزادی تبلیغات توسط هیأت اجرایی مرکزی انتخابات تهیه، به روز شده و پس از تأیید هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات توسط وزیر کشور ابلاغ می‌شود.
درمان دارویی بیماری میگرن به تنهایی کافی نیست، همچنین در بین درمان‌های غیر دارویی باید به دنبال درمان با تاثیرگذاری بالاتر و هزینه کمتر و کم‌خطر بود. از میان روش‌های غیردارویی فعالیت هوازی منظم، به لحاظ سهولت در اجرا و به کارگیری آن توسط بیماران و نداشتن هزینه اضافی می‌تواند بهترین روش برای کاهش شاخص‌های سردرد میگرنی و بهبود آن باشد.»
پزشکان توصیه می‌کنند که بیماران دیابتی به عنوان روشی برای مدیریت سطح گلوکز خون خود، در فعالیت بدنی منظم شرکت کنند. افزایش سطح گلوکز خون می‌تواند افراد مبتلا به دیابت نوع ۲ را در معرض خطر بیماری قلبی، اختلال بینایی و بیماری کلیوی قرار دهد.
ایجاد وقفه در نشستن با دوره‌های کوتاه فعالیت، می‌تواند خطر عوارض مرتبط با بیماری قند، مانند حمله قلبی و سکته را کاهش دهد.
وزیر امور خارجه کشورمان طی بازدیدی از بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی امام علی(ع) نجف، با پرسنل درمانی گفتگو و در جریان فعالیت های این بیمارستان قرار گرفت.
معاون وزیر بهداشت عراق از صدور مجوز برای فعالیت کادر پزشکی ایران در بیمارستان نجف خبر داد.
اصغر شرفی، مربی اسبق تیم ملی گفت: متاسفانه در فوتبال ایران آن‌هایی که اهل فن هستند کاره‌ای نیستند اما آن‌هایی که هستند از فوتبال سررشته‌ای ندارند و دور و بر تیم ملی فعالیت می‌کنند تا صدایی از فوتبال درنیاید.
معاون درمان سازمان تامین اجتماعی از فعالیت بیش از 9 هزار تخت بیمارستانی تامین اجتماعی در کشور خبرداد.
جواهر فروش با اشاره به فعالیت متعدد مطب‌های غیرمجاز در اهواز بیان کرد: با وجود اطلاع رسانی گسترده نسبت به فعالیت مطب‌های غیرمجاز و معرفی مطب‌های مجاز در سطح اهواز، همچنان شاهد مراجعه مردم به مطب‌های غیرمجاز هستیم که فعالیت چنین مطب‌هایی عوارض جدی را برای بیماران و مردم در پی داشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ