جواهر فروش با اشاره به فعالیت متعدد مطب‌های غیرمجاز در اهواز بیان کرد: با وجود اطلاع رسانی گسترده نسبت به فعالیت مطب‌های غیرمجاز و معرفی مطب‌های مجاز در سطح اهواز، همچنان شاهد مراجعه مردم به مطب‌های غیرمجاز هستیم که فعالیت چنین مطب‌هایی عوارض جدی را برای بیماران و مردم در پی داشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مگر ابعاد بازار فیلترشکن در کشورمان چقدر است؟ این سوالی است که پاسخ دقیقی برایش در دست نیست و چه بسا طراحان تحقیق و تفحص در مجلس هم یکی از فاز‌های این طرح را یافتن پاسخ این سوال تعریف کرده باشند. سوالی که فعلا برای پاسخ دادن به آن ناگزیر از تکیه بر برخی احتمال‌ها هستیم که در وضعیت حداقلی هم، بازاری پر رونق را به تصویر می‌کشند.
در پی بهبود چشمگیر وضعیت اقتصادی چین در سه ماه نخست سال ۲۰۲۳ نهادهای جهانی پیش بینی‌های خود در مورد رشد اقتصاد چین برای سال ۲۰۲۳ را به رقم ۶.۴ درصد ارتقا دادند.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده بر موفقیت‌های چشمگیر زنان ایرانی در عرصه‌های مختلف و مسیر رو به رشد آنها در تعاملات اقتصادی تاکید کرد.
لیگ برتر بیست و دوم نسبت به فصل گذشته از نظر آمار گل‌های زده رشد فوق‌العاده‌ای داشت.
از میان 5000 ناشر فعال، 2700 ناشر در این دوره از نمایشگاه مطبوعات حضور یافتند تا میزبان جمعیت عظیمی باشند که به مصلی امام خمینی‌(ره) آمدند؛ جمعیتی که اگرچه مطابق آمارها خرید کتاب در میان آنها کم نبود اما حتی یک ارزیابی میدانی نیز این واقعیت را آشکار می‌کرد که بی‌شک شمار تماشاگران در میان‌شان بیش از دوه‌های پیشین است
شاه میرزایی معاون تجارت و خدمات وزارت صمت در حاشیه بازدید از غرفه گروه‌ بهمن در پنجمین نمایشگاه صنعت پخش بر رشد تولید خودروهای تجاری گروه بهمن تاکید کرد.
رشد تولید خودروهای تجاری گروه بهمن چشمگیر است
معاون برنامه‌ریزی جامع تولید گروه سایپا گفت: گروه خودروسازی سایپا در فروردین ماه سال جاری ۲۹ هزار و ۳۹۱ دستگاه خودرو تولید کرد که این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل رشد ۴۱ درصدی داشته است.
رئیس جمهور بلاروس اعلام کرد که دامنه همکاری های مسکو ومینسک در سالهای اخیر رو به گسترش بوده است.
امروز مطالبی همچون رشد چشمگیر ارزش سهام عدالت، اولین نرخ دلار در مرکز مبادله ارز و طلا کشف شد، خبر خوش خاندوزی برای بازار سرمایه، پیش بینی بورس فردا | دلایل صعود بورس امروز چه بود؟، پیش بینی قیمت بیت کوین و طلا تا قبل از جلسه‌ی بازار آزاد فدرال، خبر‌های مهم برای بورس فردا ۳ اسفند، فروش ربع سکه در بورس کالا متوقف شد، پژو ۲۰۷ در بورس کالا باچه قیمتی فروش رفت؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
در آغاز چهل و پنجمین سال حیات جمهوری اسلامی، در این گزارش تلاش شد که منصفانه نقاط ضعف و قوت ورزش ایران بعد از انقلاب بررسی و کارنامه ورزش کشور با دوران پهلوی مقایسه شود.
در آغاز چهل و پنجمین سال حیات جمهوری اسلامی، در این گزارش تلاش شد که منصفانه نقاط ضعف و قوت ورزش ایران بعداز انقلاب بررسی شود و کارنامه ورزش کشور با دوران پهلوی مقایسه شود.
قیمت نفت روز چهارشنبه در پی انتشار آماری که رشد چشمگیر ذخایر نفت و سوخت‌های آمریکا را نشان داد و عدم تغییر سیاست تولید اوپک پلاس، بیش از سه دلار در هر بشکه سقوط کرد.
اهواز- مشاور وزیر جهاد کشاورزی گفت: در یک سال اخیر در استان‌های ساحلی کشور رشد و رونق چشمگیری در حوزه شیلات صورت گرفته است.
با رشد روزافزون استفاده از اینترنت، قدرت کلان داده ها اکنون در تمامی ابعاد زندگی چشمگیر است و پیش بینی می شود حجم داده تولید، مصرف، کپی و ذخیره شده تا ۲۰۲۵ میلادی به ۱۸۱ زتابایت برسد.
وزارت اقتصاد اعلام کرد: با توجه به آمارهای سازمان امور مالیاتی در ۹ ماه سال جاری بیش از ۳۴۸ هزار میلیارد تومان مالیات وصول شده که ۳۸ هزار میلیارد تومان مربوط به آذرماه است.
امروز مطالبی همچون شرکت‌هایی که سود سهام عدالت را پرداخت نکرده اند کدامند؟ + فیلم، رشد چشمگیر ارزش سهام عدالت در معاملات امروز، ۱۰ خبری که می‌تواند بر روند بورس فردا تاثیر بگذارد، خبر‌های مهم برای شرکت‌های پتروشیمی، مجمع دسبحان ۱۴۰۱ | آیا افزایش سرمایه تصویب شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
عیسی زارع پور با اشاره به چشمگیر بودن سرعت ظهور و رشد سوپر اپلیکیشن‌ها در منطقه آسیا و اقیانوسیه با ارائه طیف متنوعی از خدمات، افزود: حمایت از این سوپراپلیکیشن‌ها و بهره‌گیری از ظرفیت‌های آن‌ها برای ارتقای سطح خدمات‌رسانی در کشور‌های عضو، زمینه مناسبی برای همکاری و هماهنگی در چارچوب مکانیزم‌های مورد نظر کمیسیون اقتصادی و اجتماعی سازمان ملل متحد بوده و نیز تامین منافع همگانی برای کشور‌های این منطقه را در بر خواهد داشت.
لیگ والیبال ایتالیا با رشد چشمگیر مخاطب، توانسته ۱۵.۴ میلیون هوادار را جذب خود کند.
لیگ والیبال ایتالیا با رشد چشمگیر مخاطب، توانسته ۱۵.۴ میلیون هوادار را جذب خود کند.
وزیر میراث فرهنگی گفت: تهران در حوزه گردشگری رشد چشمگیری داشته است و ۸۰ درصد مراکز اقامتی پایتخت در نوروز اشغال شده بودند.
سرمربی تیم ملی دوومیدانی نابینایان و کم‌بینایان با اشاره به رشد رکورد دوومیدانی‌کاران بعد از پارالمپیک توکیو، گفت: روند پیشرفت دوومیدانی‌کاران نابینا و کم‌بینا از نظر رکوردی چشمگیر و قابل توجه است.
حتما شما هم دیده‌اید یا شنیده‌اید (شاید هم خودتان داشته‌اید!) که برخی کودکان دوستی شبیه خودشان دارند؛ گاهی آرام‌تر، خونسردتر و البته حرف شنوتر و گاهی هم پرجنب و جوش‌تر. این دوست به آن‌ها گوش می‌دهد، با آن‌ها بحث می‌کند و بسیار به آن‌ها نزدیک است؛ آنقدر که گاهی به رها شدن کودک از ترس و بدخوابی هم کمک می‌کند.
شاخص کل بورس سه شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۶۸۶۸ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۶۸ هزار و ۸۷۱ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ