پزشکان توصیه می‌کنند که بیماران دیابتی به عنوان روشی برای مدیریت سطح گلوکز خون خود، در فعالیت بدنی منظم شرکت کنند. افزایش سطح گلوکز خون می‌تواند افراد مبتلا به دیابت نوع ۲ را در معرض خطر بیماری قلبی، اختلال بینایی و بیماری کلیوی قرار دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تعداد فزاینده‌ای از زنان در تلاش هستند تا با وجود مخالفت برخی از مردان، راه خود را به برترین ورزش سنتی سوئیس وارد کنند.
روغن سیاه دانه به عنوان یک مکمل غذایی و نیز در طب سنتی برای درمان برخی از مشکلات بهداشتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. استفاده‌های رایج آن شامل درمان عفونت‌های ریوی، آسم، آلرژی‌ها، التهاب مفاصل، مشکلات گوارشی و افزایش سیستم ایمنی می‌باشد. همچنین، روغن سیاه دانه به عنوان محصولی طبیعی برای مراقبت از پوست و مو نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.
این متخصص زنان، زایمان و نازایی با بیان اینکه مصرف تزریقی و یا دوز بالای خوراکی برای افراد دچار کمبود ویتامین D یا سو جذب باید طبق دستور پزشک تجویز شود، گفت: البته آمپول‌های خوراکی نیز در دنیا وجود دارد که بهتر است.
این بارش که بر اثر برخورد ذرات به جا مانده از دنباله‌دار سوئیفت تاتل/۱۰۹ P با جو زمین رخ می‌دهد، امسال دارای دو زمان اوج است که یکی ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح روز یکشنبه، ۲۲ امرداد و زمان اوج دیگر در ساعت ۱۱ و ۲۸ دقیقه صبح همین تاریخ است.
قهرمان سابق دوومیدانی ایران که انتخابش به عنوان وزیر موجی از امیدواری را بین اهالی ورزش ایجاد کرده بود، با عملکردی ضعیف امیدها را به یاس تبدیل کرد و در بدترین زمان ممکن رفتنش را علنی کرد.
توکلی زاده گفت: قرار است قبل از شروع ماه محرم بزرگترین دوشنبه ورزشی در شهر برگزار شود و برای این کار باید بهترین مکان‌های شهر تهران را انتخاب کرد. در فضا‌هایی مانند میدان آزادی، پل طبیعت و دریاچه شهدای خلیج فارس در یک زمان مشخص این رویداد برگزار شود.
گاهی بدن انسان بنا به دلایل مختلف نمی‌تواند مواد مغزی را با تغذیه جذب کند، در این شرایط برای پیشگیری از بروز بیماری‌ها و ضعف سیستم ایمنی بدن مصرف برخی مکمل‌ها یا ویتامین‌ها توصیه می‌شود.
برخی افراد به دلیل داشتن حساسیت نسبت به لاکتوز، نمی‌توانند لبنیات مصرف کنند و باید کلسیم موردنیاز بدن خود را با استفاده از قرص کلسیم تامین کنند. اما بهترین زمان مصرف قرص کلسیم چه موقعی است؟
ویتامین D محلول در چربی است، به این معنی که در آب حل نمی‌شود، بنابراین برای اطمینان از جذب شدن این ویتامین، باید آن را با غذا‌های پرچرب مصرف کنید. مهم است که ویتامین D را در برنامه روزانه خود، در کنار صبحانه یا شاید میان وعده قبل از خواب بگنجانید (تا زمانی که در خواب شما اختلال ایجاد نکند.)
منبع خوب آهن در گوشت‌هاست به ویژه گوشت‌های قرمز. اگر ماست را با فاصله از مصرف گوشت‌های قرمز مصرف کنیم می‌تواند کمک کند تا میزان جذب آهن از گوشت‌های قرمز مخصوصا در خانم‌ها بهتر باشد.
ماست ذهن را هوشیار و شفاف می‌کند، با مصرف این فرآورده لبنی، قدرت تمرکز شما بالاتر می‌رود.
مصرف کلسیم در ساعات شب و همراه با وعده غذایی شام، باعث می‌شود که خواب بهتر و لذت‌بخش‌تری را تجربه کنیم. ماده کلسیم، حاوی نوعی اسید آمینه به نام تریپتوفان است که به بهبود خواب افراد کمک می‌کند.
اقداماتی مانند تمرینات قدرتی تعادل هورمونی بهتری را ایجاد می‌کنند که به طور خاص برای مردان و زنان با افزایش سن بسیار مهم هستند. فشار وارد شده به بدن در حین دویدن باعث می‌شود که آن تمرین برای افراد بالای ۴۰ سال ورزش سختی باشد.
برای اینکه بتوانم دوباره همین مدال را بگیرم یا به مدال بهتری برسم، باید امکانات را 3-2برابر قبل کنم. درحالی‌که فراهم کردن شرایط قبل هم خیلی برایم سخت بود چه برسد به اینکه بخواهم چندبرابرش کنم
بهروز عطایی، سرمربی هراز آمل معتقد است تیمش در زمان خوبی دچار افت شده است.
نکته بسیار مهمی که در مورد ورزش کردن وجود دارد، توجه به «ساعت» است؛ اینکه در ساعت‌های متفاوت، بدن انسان در چه شرایطی قرار دارد و بهترین زمان برای انواع تمرین چه ساعتی است؟
فرشته کریمی، ستاره‌ی فوتسال زنان ایران و سفیر دختران فوتبالی در پروژه‌ی جام جهانی جزیره کیش، بعد از شکست این پروژه، در گفت‌و گو با خبرنگار ''ورزش سه'' به ابهامات بسیاری پاسخ داد.
عملکرد کم‌نقص خط دفاعی تیم ملی فوتبال ایران یکی از بدترین روزهای ورزشی گرت بیل را رقم زد.
عملکرد کم‌نقص خط دفاعی تیم ملی فوتبال ایران یکی از بدترین روزهای ورزشی گرت بیل را رقم زد.
تمرینات تناوبی به اندازه ورزش مداوم برای افزایش جریان خون مغز در افراد مسن در طول دوره‌های فعالیت مؤثر است و زمانی که افزایش جریان خون کلی در طول دوره‌های تمرین و استراحت اندازه‌گیری شد، محققان دریافتند موثرتر از ورزش مداوم است.
حدود ۲ ساعت بعد از ورزش زمانی طلایی برای بازگرداندن ذخیره گلیکوژنی تخلیه شده بدن است، بنابراین لازم است در سریع‌ترین زمان ممکن تجدید ذخایر گلیکوژنی صورت گیرد و شناخت مواد غذایی با شاخص گلایسمی بالا کمک می‌کند تا فرد ورزشکار در ساعات اولیه بعد از ورزش، انتخاب‌های بهتری جهت بازگرداندن ذخایر گلیکوژنی از دست رفته خود داشته باشد.
برای مقابله با قاتلان بزرگ سکته مغزی، بیماری قلبی و سرطان‌های مختلف ورزش منظم یک اقدام پیشگیرانه هوشمندانه است. اما کدام نوع فعالیت بدنی بهترین است و چه مدت زمانی باید آن را انجام دهیم؟
به گفته کارشناسان، دو دقیقه پیاده روی بعد از غذا به مبارزه با دیابت کمک می‌کند، زیرا به ماهیچه‌ها کمک می‌کند تا سوخت غذا را جذب کنند. محققان می‌گویند شروع به پیاده روی ۶۰ تا ۹۰ دقیقه پس از غذا خوردن بهترین بازه زمانی برای ورزش و فعالیت فیزیکی است؛ این زمانی است که سطح قند خون به اوج می‌رسد.
محققان می‌گویند شروع به پیاده روی ۶۰ تا ۹۰ دقیقه پس از غذا خوردن بهترین بازه زمانی برای ورزش و فعالیت فیزیکی است؛ این زمانی است که سطح قند خون به اوج می‌رسد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ