قاضی صلواتی خطاب به متهم شارمهد گفت: تقوی در شمال تهران مبلغ ۲۰۰ هزار دلار برای تهیه بمب به نفرات شما داد و مبلغ یک میلیون دلار هم توسط خانمی به نام اعظم، برای تهیه بمب و سلاح پرداخت شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دادگاهی در استرالیا به متا پلتفرمز (مالک فیس بوک) دستور داده برای جمع آوری اطلاعات کاربران از طریق یک اپ موبایل ۱۴ میلیون دلار آمریکایی غرامت پرداخت کند.
دادگاهی در استرالیا به متا پلتفرمز (مالک فیس بوک) دستور داده برای جمع آوری اطلاعات کاربران از طریق یک اپ موبایل ۱۴ میلیون دلار آمریکایی غرامت پرداخت کند.
طبق رای هیات منصفه دادگاهی در تگزاس، گوگل با استفاده از فناوری پخش از راه دور، حق امتیاز اختراع یک توسعه دهنده نرم افزار را نقض کرده و باید ۳۳۸.۷ میلیون دلار غرامت دهد.
بنا بر اعلام مرکز امور حقوقی بین‌المللی معاونت حقوقی رئیس‌جمهوری، تاکنون نزدیک به ۲۰ رأی آمریکایی، مشابه پرونده فوق، که توسط صد‌ها تبعه آن کشور با ادعای واهی سعی در شناسایی و اجرای آن در کشور‌های اروپایی داشته‌اند، نه تنها با تلاش این مرکز بی‌نتیجه مانده و هیچ کدام از احکام مزبور در کشور‌های اروپایی مورد شناسایی و اجرا قرار نگرفته است، بلکه بعضاً منجر به محکومیت خواهان‌های آمریکایی به پرداخت خسارت و هزینه‌های قضایی قریب به یک میلیون پوند، به نفع دولت ایران گردیده است.
بعدها مشخص شد پرداخت یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون دلاری از بدهی که شاید یکی از دلایل قطع گاز ترکمنستان به ایران در گذشته بود به صورت تهاتری بوده است. در این معنا که ایران مستقیما پولی در اختیار ترکمنستان قرار نداده است بلکه عراق بدهی ایران به ترکمنستان را از منابع ناشی از صادرات گاز ایران به بغداد پرداخته است. از این رو ادعای مالک شریعتی در ارتباط با تسویه بدهی با ترکمنستان بدون برجام؛ یک پروپاگاندای رسانه‌ای است.... هر چند ظریف، ظریفانه عمل می‌کند تا به کسی بر نخورد و با وقار تمام بسیاری از نقدها، دروغ ها و تهمت‌ها را تحمل می‌کند اما مخالفانش دست بردار نیستند و حتی به نقل از وی تلاش می‌کنند دیگران را علیه او به واکنش وادار کنند.
بررسی قرارداد و عملکرد فنی مهاجم برزیلی پرسپولیس نشان می‌دهد سرخ‌ها برای یک مهاجم با عملکرد گلزنی ضعیف، یک میلیون و ۱۰۰ هزار دلار باید پرداخت کنند.
رودی جولیانی وکیل سابق دونالد ترامپ به آزارو اذیت جنسی یک زن در دوران همکاری با ترامپ و پرداخت غرامت ۱۰ میلیون دلاری متهم شد.
اعضای هیات منصفه به این نتیجه رسیدند که جین کارول نویسنده ۷۹ ساله آمریکایی توانسته است ادعای خود در خصوص شکایت از چهل و پنجمین رئیس جمهور (سابق) آمریکا را به دلیل تجاوز جنسی به او در یک فروشگاه در سال ۱۹۹۶ ثابت کند.
بررسی‌ها نشان می‌دهد با ۵۰۰ میلیون تومان پول پیشو پرداخت ماهانه ۱۰۰۰ دلار می‌توان یک واحد آپارتمان لاکچری در مناطق مختلف تهران رهن کرد.
بولی برای متقاعدکردن برایتون در فسخ قرارداد پاتر مبلغ شگفت‌انگیز ۲۱.۵ میلیون پوند معادل ۲۶ میلیون دلار به مالکین این باشگاه پرداخت کرده تا به این ترتیب رکورد گران‌ترین غرامت برای جذب یک سرمربی در تاریخ فوتبال به این مربی انگلیسی اختصاص پیدا کند.
براساس اعلام سرویس فدرال ضد انحصار روسیه (FAS) اپل جریمه ای ۹۰۶ میلیون روبلی (۱۲.۱۲ میلیون دلار) برای یک پرونده آنتی تراست در این کشور پرداخت کرده است.
این برنامه با مشارکت ۳۰ متخصص سلامت و از سوی الیور زولمن، یک پزشک ۲۹ ساله که خود را «دکتر جوانسازی» می‌نامد، رهبری می‌شود. به گفته این تیم، بدن جانسون امسال با هزینه‌کرد ۲ میلیون دلار می‌تواند در مسیر کشف راز تغییر سن قرار بگیرد.
یک داور ملی کاراته می‌گوید دو سال است که مبلغ ۱۱۰ میلیون تومان در زمانی که دلار ۲۰ هزار تومان بود به حساب فدراسیون برای اعزام به قزاقستان و ازبکستان جهت کسب ارتقا داوری واریز کرده است اما فدارسیون به دلایل نامعلوم او را اعزام نکرد و بعد از دوسال نیز حاضر به پرداخت پول او نیست.
یک زن میلیارد معروف آمریکایی به جرم کلاهبرداری به پرداخت ۴۰۰ میلیون دلار جریمه و ۱۱ سال زندان محکوم شده است.
یک فعال سعودی با انتقاد از میزبانی عربستان از خواننده زن لبنانی، تاکید کرد که دولت ریاض میلیون ها دلار پرداخت می کند تا رؤیای این خواننده لبنانی برای هتک حرمت خاک حرمین شریفین محقق شود.
یک مجری معروف رادیو در آمریکا به خاطر اظهارنظر ضد دولت آمریکا، در دادگاه به پرداخت ۹۶۵ میلیون دلار جریمه نقدی محکوم شد.
تیم ملی فوتبال ایران اردوی آمادگی خود را بعد از عقد قرارداد با شرکتی اتریشی، در اتریش برگزار کرد و بابت این اردو ۴۰۰ هزار دلار پرداخت، اما از ۸۰۰ هزار دلاری که قرار بود بابت تبلیغات محیطی و بلیت‌فروشی دو بازی با اروگوئه و سنگال از این شرکت دریافت کند، تنها ۱۵۰ هزار دلار را گرفته و این شرکت ۶۵۰ هزار دلار مابقی را به فدراسیون فوتبال ایران پرداخت نمی‌کند.
یک ارزیابی اطلاعاتی آمریکا اعلام کرد: روسیه از سال ۲۰۱۴ به طور مخفیانه حداقل ۳۰۰ میلیون دلار به احزاب سیاسی و نامزد‌های خارجی در بیش از ۲۲ کشور در تلاش برای به دست آوردن نفوذ در آن‌ها پرداخت کرده است.
توئیتر در ماه ژوئن با پرداخت ۷ میلیون دلار غرامت به افشاگری که رئیس شرکت تسلا از وی برای متهم کردن توئیتر استفاده کرده بود، موافقت کرد.
با اعلام دادگاه CAS، باشگاه استقلال به پرداخت یک میلیون و 400 هزار دلار به استراماچونی محکوم شد.
عباس عبدی نوشت: فراموش نکنیم برخی مدارس غیرانتفاعی موجود در ایران از نظر آموزشی در سطح بهترین مدارس جهان هستند، لذا سالانه ده‌ها میلیون تومان شهریه می‌گیرند که چندان فرقی با مدارس مشابه خارج ندارد، ولی تاسیس دانشگاهی که در سطح دانشگاه‌های درجه یک باشد، طبعا با شهریه سالانه کمتر از ۰۰۰/۵۰ دلار یا ۵/۱ میلیارد تومان سالانه ممکن نیست و این رقمی است که کشش پرداخت آن در ایران وجود ندارد، لذا ترجیح می‌دهند پس از کارشناسی فرزندان خود را راهی دیار غرب کنند، ضمن اینکه افول سطح آموزشی دانشگاه‌های دولتی نیز از همین فرآیند تاثیرپذیرفته است.
وکیل سابق جمال خاشقچی که در امارات در بازداشت به سر می بُرد پس از پرداخت یک میلیون دلار این کشور را به مقصد آمریکا ترک کرد.
معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران خودرو، با تاکید بر بهره‌مندی از ظرفیت‌ دانش‌بنیان‌ها در طراحی و تولید محصولات جدید، ظرفیت تولید محصول پروژه K125 را سالانه ۱۰۰ هزار دستگاه عنوان کرد و گفت: محصول جدید کراس اوور ایران‌خودرو با تنوعی از موتور و گیربکس‌های جدید در مدل‌های مختلف روانه بازار خواهد شد.
مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی سال‌ها پیش در خصوص بدعهدی‌های روسیه و چین برای ایران گفت: در سفری که به چین داشتم، در حضور رئیس جمهور،قراردادی در مورد ساخت یک نیروگاه بستیم. ۶۰ میلیون دلار هم پیش پرداخت کردیم. ولی وقتی آمریکایی‌ها روابطشان با چین بهتر شد چین از همکاری با ایران در امور هسته‌ای منصرف شد. از همکاری غربی‌ها در نیروگاه بوشهر مایوس بودیم. تکنولوژی روسی هم نمی خواستیم. در قرارداد ما هست که باید تکنولوژی غربی را در ایران وارد کنند.البته روس‌ها در زمان‌بندی، تخلّف کردند و تاخیر انداختند و پول بیشتری هم گرفتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ