اعضای هیات منصفه به این نتیجه رسیدند که جین کارول نویسنده ۷۹ ساله آمریکایی توانسته است ادعای خود در خصوص شکایت از چهل و پنجمین رئیس جمهور (سابق) آمریکا را به دلیل تجاوز جنسی به او در یک فروشگاه در سال ۱۹۹۶ ثابت کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دونالد ترامپ با انتشار پیامی ویدیویی با حمله به بی‌کفایتی جو بایدن، به اروپا هشدار داد که در صورت پیروزی در انتخابات، کشورهای اروپایی باید هزینه نظامی واشنگتن به اوکراین را پرداخت کنند.
دی‌سانتیس در بخشی از این مصاحبه با روزنامه اسرائیل‌هیوم به موضوع ایران پرداخته و ضمن انتقاد از سیاست‌های «جو بایدن»، رئیس‌جمهور فعلی آمریکا گفته که «خوب بودن با ایرانی‌ها جواب نمی‌دهد.»
هیلاری کلینتون به تبلیغ کلاه‌هایی پرداخته که رویشان در تمسخر ترامپ نوشته شده "پس ایمیل‌هاش چی میشه".
مشاور امنیت ملی دونالد ترامپ رئیس‌جمهور سابق آمریکا در مصاحبه‌ای به بیان دیدگاه رهبران جهان درباره ترامپ پرداخت.
رودی جولیانی وکیل سابق دونالد ترامپ به آزارو اذیت جنسی یک زن در دوران همکاری با ترامپ و پرداخت غرامت ۱۰ میلیون دلاری متهم شد.
نیویورک پست در گزارشی، به این موضوع پرداخت که شاید یکی از نقاط قوت موفقیت‌های کنونی ران دسانتیس، فرماندار فلوریدا که سودای ریاست‌جمهوری آمریکا را نیز در سر دارد، نه‌تن‌ها دستاورد‌های شخصی‌اش که همسر خوش‌پوش او باشد که در ضمن، هوش و درایت سیاسی بالایی هم دارد.
به نوشته ریانووستی، وکیل ترامپ اظهار داشت: «این قطعا فقط درباره پرداخت حق‌السکوت است. این همان چیزی است که این پرونده را از بسیاری جهات واقعاً مضحک کرده است. در واقع این یک پرونده [کیفری]نیست و هیچ جرمی اتفاق نیافتاده است. این یک پیگرد سیاسی است».
جو تاکوپینا، وکیل ترامپ جمعه گذشته اعلام کرد که احتمال وقوع معامله مشابهی در پرونده جنایی پرداخت حق‌السکوت به استورمی دنیلز «صفر» است. تاکوپینا درباره کیفرخواست جدید ترامپ به شبکه خبری ان‌بی‌سی گفت که او پیش از محاکمه هیچ توافقی نخواهد کرد: «این‌بار اتفاق نخواهد افتاد. هیچ جرمی رخ نداده است.» وکیل ترامپ همچنین می‌گوید که به محض علنی‌شدن کیفرخواست آن را برای به چالش کشیدن «هر موضوع احتمالی» موشکافی می‌کنند.
قوی‌ترین دلیل علیه ترامپ، زمان پرداخت حق السکوت است. این پول در ۲۷ اکتبر ۲۰۱۶، درست چند روز قبل از انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۱۶، به وکیل بازیگر فیلم های مستهجن منتقل شده بود.
مردی که با زدن یک نقاب خود را به جای دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا معرفی می‌کند در خارج از برج ترامپ در شهر نیویورک به هدایت خودرو‌ها در خیابان پرداخت. هیئت منصفه دادگاهی در منهتن نیویورک روز پنجشنبه رای داد که دونالد ترامپ در پرونده پرداخت حق السکوت به استورمی دانیلز، یک بازیگر فیلم‌های مستهجن، رسما متهم شود. ترامپ در واکنش، رای این هیئت منصفه را انتقام‌گیری سیاسی در جهت تاثیر گذاشتن بر انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ دانسته است. رئیس جمهور سابق آمریکا قرار است سه‌شنبه آینده خود را به دادگاه معرفی کند. ترامپ نخستین رئیس جمهوری سابق آمریکا است که دادگاهی اتهامات کیفری علیه او را بررسی می‌کند.
هیأت منصفه عالی منهتن، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا را به جرم پرداخت حق السکوت متهم کرد. ترامپ نخستنی رئیس جمهور تاریخ آمریکا خواهد بود که به جرائم کیفری متهم می‌شود.
ترامپ اولین رئیس جمهور سابق آمریکا خواهد بود که به جرائم کیفری - به دلیل پرداخت حق‌السکوت ۱۳۰ هزار دلاری به یک بازیگر فیلم‌های مستهجن - متهم می‌شود.
دادستان‌های نیویورک قصد دارند ترامپ را به دلیل پرداخت پول به یک بازیگر فیلم‌های غیراخلاقی برای سکوت، متهم کنند به همین دلیل رئیس‌جمهور سابق آمریکا گفته که روز سه‌شنبه بازداشت می‌شود. همین موضوع دست‌مایه کنایه‌های آتشین جیمی فالن دموکرات علیه دونالد ترامپ شده است.
ترامپ مدعی شد که طی شکایتی علیه او مبنی بر این‌که به یک بازیگر فیلم‌های مستهجن مبالغی را به‌عنوان حق‌السکوت پرداخت کرده است، بازداشت می‌شود.
رئیس جمهور سابق آمریکا به دلیل طرح اتهامات بی اساس علیه رقیب انتخاباتی خود در سال ۲۰۱۶ به پرداخت جریمه نقدی محکوم شد.
سازمان ترامپ رییس جمهور پیشین آمریکا به پرداخت ۱.۶ میلیون دلار جریمه محکوم شد.
رئیس جمهور سابق آمریکا از دولت این کشور خواسته تا نیمی از هزینه‌ انتصاب «بازرس ویژه» مدنظر وی در تحقیقات اسناد توقیفی از خانه‌اش، از جیب مالیات‌دهندگان آمریکایی پرداخت شود.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: ارتباط دادن موضوع بولتون به بحث مذاکرات و توافق احتمالی هم که خیلی به آن پرداخته می‌شود، خیلی جایگاهی ندارد.
وب‌سایت فرانس‌ ۲۴ در گزارشی به این مسئله پرداخته که نگهداری اسناد «فوق‌محرمانه» چه عواقب حقوقی برای رئیس‌جمهور آمریکا خواهد داشت؟
اعضای هیئت رئیسه مهدی تاج با تقدیم شکایت خود به دادگستری تهران خواستار پرداخت غرامت از سوی دولت ترامپ به فدراسیون فوتبال ایران هستند!
هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در دوره ریاست مهدی تاج، با استناد به تحریم‌های آمریکا در دوره ریاست جمهوری دونالد ترامپ که از عوامل دخیل در پرداخت نشدن به موقع قرارداد مارک ویلموتس بوده، از این کشور و رئیس جمهور سابق آمریکا در دادگستری تهران شکایت کردند.
تاج و رفقایش با استناد به تحریم‌های آمریکا در دوره ریاست جمهوری ترامپ که از عوامل دخیل در پرداخت نشدن به موقع قرارداد ویلموتس بوده، از این کشور و رئیس جمهور سابق آمریکا در دادگستری تهران شکایت کردند!
اعضای سابق هیات رئیسه فدراسیون فوتبال بعد از اعلام رای پرونده «مارک ویلموتس» که منتهی به پرداخت غرامت از سوی ایران شد، از «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا شکایت کردند.
خوشبختانه در صورت تشخیص این بیماری درمان‌هایی موثری شامل درمان‌های دارویی و جراحی برای آن وجود دارند که با مراجعه به متخصص زنان و زایمان برای بیماران تجویز می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ