با اعلام دادگاه CAS، باشگاه استقلال به پرداخت یک میلیون و 400 هزار دلار به استراماچونی محکوم شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های ترکیه گزارش دادند بر خلاف شایعات اخیر، تست پزشکی حکیم زیاش برای باشگاه گالاتاسرای موفقیت آمیز بوده و او برای قطعی کردن انتقالش به استانبول می‌رود.
گروه‌های مختلف روان‌شناسان نظریات متفاوتی دربارۀ خلق‌و‌خوی کودکان دارند. بعضی‌ها معتقدند محیطی که کودکان در آن رشد می‌کنند تنها عامل موثر در ویژگی‌های خُلقی آنهاست، برخی دیگر تربیت والدین را ملاک ارزیابی قرار می‌دهند و عده‌ای هم می‌گویند مزاجِ کودکانْ موروثی است و مؤلفه‌های دیگر تأثیر چندانی ندارند. کدام گروه درست می‌گوید؟ آیا کودکی که از نظر ژنتیکی مضطرب است تا پایان عمر مضطرب می‌ماند؟ آیا واکنش‌های والدین و نحوۀ تعامل کودک با محیط نقشی در خصوصیات بزرگسالی‌اش ندارند؟ آیا شیوه‌های مختلف «فرزندپروری» بی‌فایده هستند؟
رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: پس از سفر استانی رئیس قوه قضائیه و ابلاغ مصوبات سفر، انتقال زندانیان از ندامتگاه رجایی شهر کرج از روز سه شنبه ۱۰ مردادماه آغاز و تا پایان هفته گذشته نیز کلیه زندانیان منتقل شدند و به این ترتیب ندامتگاه رجائی شهر کرج به صورت کامل تخلیه و تعطیل شد.
کیلیان امباپه، برای اولین بار به محرومیتش از سوی باشگاه پاری سن واکنش نشان داد.
بعد از اخبار واگذاری‌های خانوادگی و انتقاد به عملکرد اداره اوقاف، بالاخره نمایندگان مجلس شورای اسلامی با درخواست تحقیق و تفحص از سازمان اوقاف و امور خیریه موافقت کردند. اوایل تیرماه هادی بیگی‌نژاد، نماینده ملایر، در گفتگو با اعتماد گفته بود: «به‌رغم گذشت یک سال از طرح درخواست تحقیق و تفحص از سازمان اوقاف، رئیس مجلس اجازه طرح موضوع را نمی‌دهد».
پس از کش‌وقوس‌های فراوان، رئیس جمهور آمریکا در تماس تلفنی با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از وی برای سفر به واشنگتن دعوت کرد.
بالاخره یک تیم، ژاپن را در لیگ والیبال ملتها برد
اگر تیم ملی ایران به آمریکا نمی‌رفت در صورت تصمیم کمیته انضباطی فدراسیون جهانی والیبال به طور کلی از رقابت‌های لیگ ملت‌ها کنار گذاشته می‌شد.
مدیران باشگاه اینتر پیشنهاد 60 میلیونی سران نیوکسل برای خرید بارلا را رد کردند.
برخی خبرها حاکی از آن است که قلعه نویی، لیست تیم ملی را آماده کرده و پس از برگزاری فینال جام حذفی، لیست اعلام می شود.
تیم فوتبال پیکان در ورزشگاه پاس قوامین از پرسپولیس میزبانی خواهد کرد.
مربی مس کرمان می‌گوید تیم‌شان بدشانس بوده که به گل‌های بیشتری مقابل فولاد دست پیدا نکرده است.
آ. ا. ک آتن در حضور یکی از دو ملی‌پوش ایرانی خود مقابل اوفی کرت به برتری رسید.
نمایندگان مجلس در نشست علنی روز یکم اسفند خود ضمن به سرانجام رسیدن طرح‌ شفافیت قوای سه گانه، تکلیف نحوه استخدام کارکنان دولت را مشخص کردند.نمایندگان در جریان رسیدگی به  طرح دوفوریتی شفافیت قوای سه گانه و دستگاه‌های اجرایی و سایر نهادها جهت تأمین نظر شورای نگهبان اصلاحاتی را انجام دادند اما در مورد موادی از این طرح بر نظر قبلی خود اصرار ورزیدند.
شهر تهران در سال 1401 تنها 2 روز پاک را تجربه کرده اما ممکن است در طول ساعات باقی مانده از چهارشنبه و یا پنجشنبه 13 بهمن ماه نیز شاهد هوای پاک باشیم.
شهر تهران در سال 1401 تنها 2 روز پاک را تجربه کرده اما ممکن است در طول ساعات باقی مانده از چهارشنبه و یا پنجشنبه 13 بهمن ماه نیز شاهد هوای پاک باشیم.
مشی حامیان روحانی همواره همین گونه بود که در چالش‌هایی که میان ایران و غرب به وجود می‌آمد، تحلیل را طوری ارائه می‌کردند که ایران مقصر باشد. فلاحت‌پیشه در گفتگو با ایسنا گفته که «ایران اشتباهات سیاسی کم نداشته است، یکی از این اشتباهات از دست دادن فرصت احیای برجام قبل از بحران اوکراین و وصل شدن پرونده ایران به موضوع اوکراین است. معتقدم اگر ایران به موضوع اوکراین ربط داده نمی‌شد، اجماع در پارلمان اروپا شکل نمی‌گرفت.»
بالاخره تیم ملی امید به حبیب کاشانی سپرده شد
فناوری هوش مصنوعی ایری (EERIE) به خانواده‌های داغدار اجازه می‌دهد تا دوباره با عزیزان مرده خود در چت‌های ویدیویی مجازی صحبت کنند. هوش مصنوعی ایری می تواند چیزهایی مانند صدا و حالات چهره را به لطف هوش مصنوعی که همیشه در حال بهبود است، بازسازی کند.
رقابت لیونل مسی و کریستیانو رونالدو در سال‌های اخیر باعث شده که فوتبال‌دوستان بیشترین لذت را از تماشای درخشش این دو بازیکن ببرند.
یحیی گل‌محمدی امروز درحالی که بازیکنان اصلی در ورزشگاه کاظمی ریکاوری می‌کردند به ورزشگاه تهرانسر رفت تا عملکرد دیگر شاگردانش را زیر نظر بگیرد. استایل خاص او و ماسکی که بر صورت داشت سوژه عکاس پرسپولیسی‌ها شد.
براساس آئین نامه داخلی مجلس دولت تا ۱۵ آذر مهلت داشت تا لایحه بودجه را به مجلس تحویل دهد اما متأسفانه حدود ۱۶ روز از این مهلت گذشته اما دولت لایحه‌ای را به مجلس تحویل نداده است .
بالاخره و پس از کش و قوس فراوان، رأی دادگاه پادوانی و استقلال منتشر و شکایت این بازیکن برزیلی رد شد.
پس از اینکه چندی پیش برخی از رسانه ها از معرفی وزیر پیشنهادی کار به مجلس خبر داده بودند و سخنگوی هیئت رییسه این موضوع را رد کرده بود امروز سخنگوی هیأت رئیسه مجلس از معرفی زاهدی‌وفا به عنوان وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای کسب رأی اعتماد به مجلس خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ