معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران خودرو، با تاکید بر بهره‌مندی از ظرفیت‌ دانش‌بنیان‌ها در طراحی و تولید محصولات جدید، ظرفیت تولید محصول پروژه K125 را سالانه ۱۰۰ هزار دستگاه عنوان کرد و گفت: محصول جدید کراس اوور ایران‌خودرو با تنوعی از موتور و گیربکس‌های جدید در مدل‌های مختلف روانه بازار خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس اداره اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به ماده ۲۹ قانون هوای پاک و میزان جریمه خودرو‌های متخلف گفت: تولید صدای نامتعارف یا ناهنجار از بوق‌های شیپوری، لوله اگزوز، سامانه صوتی یا بلندگوی منصوب در وسایل نقلیه مانند آن تخلفی است که در صورت ارتکاب از سوی رانندگان خودرو‌ها در مرتبه اول شامل ۱۰۰ هزار تومان جریمه نقدی، در مرتبه دوم ۲۰۰ هزار تومان و برای بار سوم ۳۰۰ هزار تومان خواهد شد.
تبریز- مدیر امور زراعت سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: این استان به رغم رعایت الگوی کشت سالانه با تولید حدود ۸۴ هزار تن پیاز، رتبه هشتم کشور را به خود اختصاص داده است.
معاون علمی رئیس جمهور گفت: برنامه ریزی کرده ایم سالانه سهم اقتصاد دانش‌بنیان از تولید ناخالص ملی یک درصد افزایش پیداکند و حداقل یک درصد نرخ بیکاری فارغ التحصیلان دانشگاهی کاهش یابد.
سرپرست وزارت جهادکشاورزی گفت: افزایش ظرفیت تولید گوشت مرغ به میزان ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تن در کشور به منظور توسعه بازارهای صادراتی هدفگذاری شده است.
شاهرود- مجری طرح کاشت یک میلیارد درخت با بیان اینکه کشور به کارگاه تولید نهال در حوزه منابع طبیعی تبدیل شده است، گفت: تولید سالانه ۲۵۰ میلیون اصله نهال در دستور کار است.
در طول سال سازمان انرژی اتمی ایران و شرکت‌های زیر مجموعه آن با برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری مبتنی بر سند راهبردی جامع صنعت هسته‌ای کشور مسیر جدیدی را در تحقیق و توسعه فناوری هسته‌ای ایجاد کردند.
رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور گفت: با توجه به اعتبارات مقابله با بیابان زایی اما سرعت تولید بیابان در کشور ۳ برابر بوده و سالانه یک میلیون هکتار بیابان در کشور تولید می شود.
رئیس سازمان شیلات ایران از انجام برنامه‌ریزی جهت تولید سالانه ۱۶۰ تُن میگو، ۵۰۰ هزار تُن انواع آبزیان از طریق پرورش در دریا و صید سالانه ۸۵۰ هزار تُن طی برنامه هفتم توسعه خبر داد.
مشهد ـ مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان رضوی گفت: در خراسان رضوی سالانه حدود یک میلیون تن علوفه از سطح مراتع تولید می‌شود.
مجری طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت گفت: نهالستان‌های کشور ظرفیت تولید سالانه حدود یک میلیارد نهال به صورت گلدانی را دارند.
این گوساله‌ها از یک نژاد گاو هلندی متولد شده‌اند و در طول زندگی خود می‌توانند 100 تن شیر تولید کنند.
براساس آخرین گزارش سالانه بریتیش پترولیوم (BP)، ایران با سوزاندن سالانه ۱۸.۵ میلیارد مترمکعب گازهای همراه، رتبه دوم جهان را در اختیار دارد.
اصفهان-معاون فنی اداره کل منابع طبیعی استان اصفهان گفت: این استان در طرح ملی تولید و کاشت یک میلیارد اصله نهال در مدت ۴سال با مشارکت ارگان‌ها سالانه ۷میلیون اصله درخت با نیاز آبی کم می‌کارد.
دیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: بر اساس برنامه باید سالانه ۱۵۰ هزار واحد ساخته شود اما در نظر داریم این میزان را تا ۲۰۰ هزار واحد افزایش دهیم.
رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور اعلام کرد: اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد اصله نهال در مدت ۴ سال، حداقل سالانه به تولید حدود ۲۱۰ میلیون نهال نیاز دارد.
معاون وزیر جهاد گفت: سالانه ۱۳۰ میلیون تن محصولات کشاورزی تولید می‌شود که اگر بخشی از ارزش ریالی آن به بخش کشاورزی و طرح‌های آن به خصوص حوزه آب و خاک بازگردد، کمبود اعتبارات جبران می شود.
میزان نیاز سالانه کشور به شکر بین یک میلیون و ۹۰۰ هزار تن تا ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تن است که حدود یک میلیون و ۶۰۰ هزار تن آن در داخل تولید می شود.
میزان نیاز سالانه کشور به شکر بین یک میلیون و ۹۰۰ هزار تن تا ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تن است که حدود یک میلیون و ۶۰۰ هزار تن آن در داخل تولید می شود.
قائم مقام هماهنگی و نظارت گروه صنعتی ایران خودرو در مراسم رونمایی و آغاز تولید پیکاپ اتوماتیک و افتتاح سالن تولید جدید در شرکت ایران خودرو دیزل، با اشاره به این که این سالن از ظرفیت تولید سالانه سه هزار دستگاه خودرو برخوردار است، افزود: ایران خودرو دیزل اهمیت بالایی برای گروه صنعتی ایران خودرو داشته و برنامه ریزی های بسیار خوبی برای رشد، توسعه و ارتقای جایگاه این گروه خودروساز در صنعت خودروی کشور انجام داده است.
تولید صنعتی هند در سپتامبر سالانه ۳.۱ درصد افزایش یافت.
تربت حیدریه ـ مدیر جهاد کشاورزی تربت حیدریه از تولید ۲۶ تن زعفران درشهر تربت حیدریه و بخش رخ این شهرستان خبر داد.
اردبیل- رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: بهره‌مندی از ظرفیت شهرک‌های گلخانه‌ای و تجهیز اراضی به سیستم آبیاری نوین تولیدات کشاورزی اردبیل را به ۵ میلیون تن در سال افزایش می‌دهد.
مدیرعامل شرکت بن رو از گروه خودروسازی سایپا گفت: تولید شرکت بن رو از ابتدای سال تاکنون به صورت کامل و با نرخ عبور مستقیم ۱۰۰ درصدی همراه بوده و تمامی خودروهای تولید شده مستقیما به بازار عرضه شده است.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو گفت: با توجه به ظرفیت‌های موجود، آمادگی داریم تا سالانه نسبت به تامین و تولید دوهزار دستگاه ون آمبولانس و بیش از ۱۰۰ دستگاه اتوبوس‌ آمبولانس اقدام کنیم.
چه کسانی می‌توانند نوبت چهارم واکسن کرونا را تزریق کنند؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ