بررسی قرارداد و عملکرد فنی مهاجم برزیلی پرسپولیس نشان می‌دهد سرخ‌ها برای یک مهاجم با عملکرد گلزنی ضعیف، یک میلیون و ۱۰۰ هزار دلار باید پرداخت کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امروز و روز گذشته شرکت‌های متعددی طی انتشار اطلاعیه‌های مختلف سهامداران را نسبت هریک از مراحل فرآیند افزایش سرمایه خود مطلع کردند که در ادامه به تشریح جزئیات چندی از این اطلاعیه‌ها پرداخته شده است
باشگاه پرپسولیس با انتشار جزئیات توافق با لئاندرو پریرا شفاف سازی کرد.
وزارت اطلاعات در اطلاعیه ای ضمن انتشار جزئیات جدید در مورد ابعاد هتاکی به قرآن، تاکید کرد: آمران و عاملان این جنایت سازمان‌یافته نیز بنا بر سنت محتوم الهی، تاوان عمل خود را خواهند پرداخت.
وزارت اطلاعات در اطلاعیه ای ضمن انتشار جزئیات جدید در مورد ابعاد هتاکی به قرآن، تاکید کرد: آمران و عاملان این جنایت سازمان‌یافته نیز بنا بر سنت محتوم الهی، تاوان عمل خود را خواهند پرداخت.
بررسی‌های اولیه دانشمندان روی این فسیل‌ها نشان داده بود که V. rhodanica موجودی کوچک شبیه اختاپوس با هشت بازو، اندام‌های مکنده و دندانه‌هایی موسوم به «سیری» است.
چندروز گذشته شرکت‌های متعددی طی انتشار اطلاعیه‌های مختلف سهامداران را نسبت هریک از مراحل فرآیند افزایش سرمایه خود مطلع کردند که در ادامه به تشریح جزئیات چندی از این اطلاعیه‌ها پرداخته شده است.
به گزارشِ یک روزنامه ایتالیایی، هدف دیدار افسرانِ اطلاعاتی موساد و ایتالیا، محدود کردن فناوری نظامی ایران بوده و ۱۳ نفر از ۲۱ مامورِ حاضر در قایق، عضو موساد بوده‌اند.
انتشار گزارش مالی باشگاه اینتر، جزییات بیشتری از همکاری شکست خورده این باشگاه با شرکت DigitalBits را روشن کرد.
قرارگرفتن متقاضی در لیست انتظار براساس زمانبندی اعلامی، تعهدی را برای خودروساز به منظور تحویل خودرو ایجاد نمی‌نماید و این تعهد صرفاً پس از انجام مرحله سوم و براساس انعقاد قرارداد فروش متقاضی با خودروساز و براساس مفاد قرارداد منعقده شکل می‌گیرد.
مدیر روابط عمومی شرکت بهره‌برداری متروی تهران درباره جزییات انتشار دود از قطار‌های نسل یک گفت: این نقص فنی در برخی از قطار‌های قدیمی رخ می‌دهد مشکلی برای سلامتی و ایمنی مسافران ایجاد نمی‌کند و شایعات اخیر مبنی بر انتشار دود مسمومیت‌زا در مترو قویا تکذیب می‌شود.
چندروز گذشته شرکت‌های متعددی طی انتشار اطلاعیه‌های مختلف سهامداران را نسبت هریک از مراحل فرآیند افزایش سرمایه خود مطلع کردند که در ادامه به تشریح جزئیات چندی از این اطلاعیه‌ها پرداخته شده است
رسانه های فلسطین با انتشار عکس ها و فیلم هایی، جزییات جدیدی از حمله هوایی صهیونیست‌های اشغالگر به نوار غزه را رسانه ای کردند.
چند روز گذشته شرکت‌های متعددی طی انتشار اطلاعیه‌های مختلف سهامداران را نسبت هریک از مراحل فرآیند افزایش سرمایه خود مطلع کردند که در ادامه به تشریح جزئیات چندی از این اطلاعیه‌ها پرداخته شده است
امروز شرکت‌های متعددی طی انتشار اطلاعیه‌های مختلف سهامداران را نسبت هریک از مراحل فرآیند افزایش سرمایه خود مطلع کردند که در ادامه به تشریح جزئیات چندی از این اطلاعیه‌ها پرداخته شده است.
بوریس جانسون به رئیس‌جمهور روسیه هشدار داده بود که "تحریم‌های سخت" غربی در راه خواهد بود و اگر به اوکراین حمله کند، ناتو حمایت‌هایش را افزایش خواهد داد.
انتشار فیلم و تصاویری از یک شعبه بانک در استان قم که در حال ارائه خدمات به یک خانم با حجاب نامتعارف است و سپس انتشار خبر برکناری رئیس شعبه بانک از سوی استاندار قم خبرساز شد.
بانک مرکزی در بخشنامه ای به بانک ملی ایران جزییات و ضوابط اجرایی انتشار «اوراق گواهی ارزی بانک مرکزی» را اعلام کرد.
فرابورس دیروز میزبان پذیره‌نویسی سهام در دست انتشار تأمین سرمایه کیمیا با نماد «تکیمیا» بود که در نخستین روز از پذیره‌نویسی شاهد به فروش رفتن ۸ میلیارد سهم این شرکت و پایان پذیره نویسی بودیم. جزییات این پذیره نویسی را در این مطلب می خوانیم.
لوپاریزین پس از انتشار جزئیات قرارداد جدید کیلیان امباپه با پی اس جی، در مورد قرارداد لیونل مسی و نیمار نیز گزارشی جداگانه منتشر کرد.
وزیر کشاورزی در آغاز آئین رونمایی از نقشه راه تأمین مالی زنجیره‌ای در بخش کشاورزی گفت: سرعت تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی در کشور اعجاب برانگیز است.
شاخص‌های سهام ایالات­‌متحده با کاهش شدید سهام‌های فناوری به دلیل افزایش بازدهی خزانه‌داری باز شدند اما گلدمن ساکس با از دست‌دادن انتظارات سود با نزول سهام در بین بانک‌های بزرگ ظاهر شد.
نایب رییس کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ از مصوبه این کمیسیون برای الزام شرکت های بورسی به واریز ‌سود از طریق سجام خبر داد و گفت که طبق این مصوبه از ابتدای سال آینده، شرکت‌های بورسی در صورت تخلف از سجام، باید سود را با جریمه ۲۰درصدی به مردم بپردازند
رئیس کل سازمان خصوصی‌سازی آن‌قدر از اجرای فرایند واگذاری دو باشگاه پرطرفدار پایتخت اطمینان دارد که تهدید کرد در صورت عدم اجرای آن از سمت خود کناره‌گیری خواهد کرد.
پایگاه خبری گرداب اعلام کرد با مجموعه اقدامات فنی و اطلاعاتی چند ماهه پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه، ادمین‌های کانال‌های نیمه‌محرمانه، سرائر و سایه‌نویس به اتهام انتشار اسناد طبقه‌بندی شده و تشویش اذهان عمومی دستگیر شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ