بولی برای متقاعدکردن برایتون در فسخ قرارداد پاتر مبلغ شگفت‌انگیز ۲۱.۵ میلیون پوند معادل ۲۶ میلیون دلار به مالکین این باشگاه پرداخت کرده تا به این ترتیب رکورد گران‌ترین غرامت برای جذب یک سرمربی در تاریخ فوتبال به این مربی انگلیسی اختصاص پیدا کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: خرید تضمینی گندم از کشاورزان کشور از مرز ۱۰۰ هزار میلیارد تومان عبور کرد.
کلیه، مغز استخوان و یک‌چهارم کبد و هر چیز دیگر در بدن انسان زنده را که بشود پیوند زد می‌توان از ۱۰۰ میلیون تومان تا یک میلیارد تومان در بازار سیاه اهدای اعضا، خرید و فروش کرد.
اصفهان- رئیس شورای شهر اصفهان گفت:تلاش می‌شودکه خط دو مترو تکمیل و سپس به خط یک متصل شود و هزینه هر کیلومتر ساخت مترو یک هزار و۳۰۰ میلیارد تومان است.
برای خرید یک خانه ۹۰ متری در شمال و شرق تهران حد اقل باید ۴ میلیارد تومان پول داشت.
برای خرید یک خانه ۹۰ متری در شمال و شرق تهران حد اقل باید ۴ میلیارد تومان پول داشت.
برای خرید یک خانه ۱۰۰ متری در محدوده بریانک باید حداقل ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان پرداخت کرد.
برای خرید یک خانه ۱۰۰ متری در محدوده ونک باید حداقل ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان پرداخت کرد.
امروز مطالبی همچون خبر خوش برای متقاضیان خرید دلار سهمیه ای، قیمت پراید عجیب شد!، فرصت مناسب برای خرید بیت کوین، بورس هم رکوردشکنی خواهد کرد؟، ده خبر مهم بورسی برای معاملات فردا ۷ اسفند، صندوق سهامی سرو ۱۰۰۰ میلیاردی شد، پالایش به ۱۶ هزار تومان خواهد رسید؟، کدام نماد‌ها مجمع افزایش سرمایه دارند؟، خبر مهم برای پالایشی ها، پتروشیمی‌ها و معدنی ها؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
برای خرید یک خانه ۱۰۰ متری در محله میرداماد باید حداقل ۹ میلیارد تومان پرداخت کرد.
برای خرید یک خانه ۱۰۰ متری در محله پاسداران باید حداقل ۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان پرداخت کرد.
برای خرید یک خانه ۱۰۰ متری نوساز در محله مرزداران باید حداقل ۸ میلیارد تومان پرداخت کرد.
برای خرید یک خانه ۱۰۰ متری در سعادت آباد باید حداقل ۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان پرداخت کرد.
طبق بررسی های صورت گرفته برای خرید یک خانه ۱۰۰ متری در محدوده میدان ولیعصر باید ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان پرداخت کرد.
یک خانه ۱۰۰ متری در محله شمس آباد حدود ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است.
مشهد ـ رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: در سال جاری ۱۵۰۰ میلیارد تومان برای مسکن بهزیستی اختصاص داده شد که در ۲۰ سال گذشته بی سابقه است.
بیرجند- معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: هزار میلیارد تومان در این سفر برای پروژه‌های عمرانی، ۲۰۰ میلیارد برای مباحث فرهنگی و صد میلیارد تومان در حوزه بانوان استان تعریف و نهایی خواهد شد.
سخنگوی صمت با اشاره به پرداخت ۲۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات برای خرید لوازم خانگی ایرانی، گفت: این تسهیلات در ۳ قالب ۳۰، ۵۰ و ۱۰۰ میلیون تومان با سود ۱۸ درصد و بازپرداخت ۳ ساله ارائه می شود.
مدیر توانمندسازی صندوق نوآوری و شکوفایی از امضای بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان قرارداد فروش محصولات دانش بنیان در پاویون های نمایشگاه‌های داخلی و خارجی خبر داد.
معاون وزیر صمت گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال ۱۳۰۰ هزار میلیارد تومان فروش اینترنتی داشته باشیم که ۱۷ درصد از کل فروش در روش‌های مختلف در کشور را شامل می‌شود.
یک مقام مسئول در وزارت صمت گفت: ۱.۲۳۷ هزار میلیارد تومان تجارت الکترونیکی در سال ۱۴۰۰ داشتیم که ۸۶۶ هزار میلیارد تومان آن مرتبط به خرید اینترنتی بوده از درگاه پرداخت اینترنتی انجام شده است.
ششم دی سال گذشته برای اولین بار طرح پرداخت تسهیلات خرد بدون ضامن از سوی وزارت اقتصاد به 13 بانک دولتی ابلاغ شد؛ یعنی تسهیلاتی با مبالغ زیر ۱۰۰ میلیون تومان و بر اساس اعتبارسنجی. بانک صادرات ایران نیز در مدت اجرای این طرح تا پایان مردادماه 1401، حدود 120 هزار فقره تسهیلات بدون ضامن به مبلغ 26 هزار و 300 میلیارد ریال پرداخت کرده است.
مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران از واریز مبلغ ۶۵۹ میلیارد تومان کل باقی‌مانده مطالبات کلزاکاران کشور خبر داد.
WATCH 3 Pro 2022 هوآوی به سیستم ناوبری ساعت مستقل خود توسعه یافته هوآوی مجهز شده است. این سیستم به دوچرخه سواران و دوندگان درون شهر امکان ردیابی مکان فعلی خود را می‌دهد. این ساعت هوشمند از عملکرد ECG پشتیبانی خواهد کرد. این عملکرد وضعیت سلامت کاربران که شامل ضربان قلب و سطح فشار خون است را با سرعت و دقت بالا ردیابی می‌کند.
به گفته رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس؛ تعیین تکلیف جاماندگان سهام عدالت یکی از اقدامات کوتاه مدت در نیمه دوم امسال خواهد بود

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ