طبق رای هیات منصفه دادگاهی در تگزاس، گوگل با استفاده از فناوری پخش از راه دور، حق امتیاز اختراع یک توسعه دهنده نرم افزار را نقض کرده و باید ۳۳۸.۷ میلیون دلار غرامت دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جواد نکونام در نشست خبری قبل از بازی با ملوان، همه جوره به انتقاد از وضعیت باشگاه و عدم جذب بازیکنان مورد نظرش پرداخت.
این ویژگی که به‌نوعی برای رقابت با هوش مصنوعی Copilot مایکروسافت طراحی شده است، می‌تواند مقالات رایگان را برای کاربران خلاصه کند.
هتل گوگل بخشی از پردیس جدید Bay View با مساحت 17 هکتاری است که پارسال افتتاح شد و می‌تواند میزبان 4 هزار کارمند باشد. گزارش حاضر می‌گوید حتی در این هتل وعده صبحانه به‌صورت رایگان به نیروهای این شرکت ارائه می‌شود.
سازمان ناظر رقابت استرالیا اعلام کرد ممکن است اپل و گوگل با قوانین جدیدی روبرو شوند که به توسعه دهندگان اجازه می دهد هزینه خرید در اپ را بدون پرداخت کمیسیون به فروشگاه های اپ دریافت کنند.
استاد هوش مصنوعی دانشگاه استنفورد و دانشمند ارشد علم داده مایکروسافت تازه‌ترین تحولات فناوری در حوزه هوش مصنوعی را تشریح کرد.
گوگل تصمیم دارد اخبار کانادایی را در پلتفرمش در این کشور مسدود کند.این درحالی است که کمپینی علیه قانون جدید این کشور برای الزام پرداخت حق الزحمه به ناشران اخبار محلی شدت گرفته است.
دادگاهی در روسیه گوگل را به دلیل ناتوانی در پرداخت جریمه های پیشین، دوباره ۴ میلیارد روبل( معادل۴۷ میلیون دلار) جریمه کرد.
طبق اطلاعات وب سایت نت بلاکس ،حداقل ۵ شرکت مخابراتی در روسیه دسترسی به سرویس گوگل نیوز را مسدود کرده اند.
هیات منصفه دادگاه فدرالی در دلاور اعلام کرد گوگل باید برای نقض ۲ حق امتیاز مرتبط با نرم افزارهای صوتی ۱۵.۱ میلیون دلار غرامت به شرکت هلدینگ پتنت «پرسونال آئودیو» پرداخت کند.
به گفته منابع آگاه گوگل مذاکرات اولیه با تهیه کنندگان داخلی را آغاز کرده تا بخشی از تولید موبایل های پیکسل را به هند منتقل کند.
طبق گزارش یک پنل دولتی در ژاپن، این کشور تصمیم دارد دوباره رقابت مربوط به پرداخت در اپ موبایل های هوشمند را که هم اکنون تحت سلطه اپل و گوگل است، احیا کند.
در حالیکه موعد تجدید قرارداد توییتر و «گوگل کلاود» در ماه جاری فرا می رسد، این شرکت از پرداخت صورتحساب های زیر مجموعه گوگل خودداری کرده است.
گوگل به ایالت واشنگتن ۳۹.۹ میلیون دلار غرامت برای تسویه شکایتی پرداخت می کند که طبق آن شرکت به گمراه کردن مشتریان درباره روش های ردیابی موقعیت مکانی آنها متهم شده است.
تولیدکنندگان محتوا در یوتیوب از تبلیغاتی که گوگل در ویدئوی آنها قرار می‌دهد، درآمد کسب می‌کنند و چند عامل از جمله تعداد بازدیدهای ویدئو، در میزان پولی که پرداخت می‌شود، تاثیر دارد.
گوگل برای حفظ وضعیت خود در بازار هند از دادگاه عالی این کشور خواسته حکم پرداخت جریمه ۱۶۱.۹ میلیون دلار و تغییر شیوه قراردادهای شرکت با سازندگان تجهیزات طرف ثالث را لغو کند.
گوگل باید ۹.۵ میلیون دلار برای تسویه شکایت دادستانی کل واشنگتن دی سی پرداخت کند.
پس از دستور رگولاتور آنتی تراست هند، گوگل سیاست پرداخت در اپ را برای توسعه دهندگان نرم افزار این کشور اجرا نمی کند.
دو داور بین المللی کاراته ایران از امروز در مسابقات قهرمانی دانشجویان جهان به قضاوت خواهند پرداخت.
دو داور بین المللی کاراته ایران از امروز در مسابقات قهرمانی دانشجویان جهان به قضاوت خواهند پرداخت.
در این مقاله به بررسی کامل مشخصات دو گوشی آیفون 14 پرو و گوگل پیکسل 6 پرو و مقایسه آنها با یک دیگر خواهیم پرداخت.
فناوری تبلیغاتی گوگل برای این شرکت دردسرساز شده و احتمال دارد به پرداخت غرامتی ۲۵ میلیارد یورویی در هلند و انگلیس منجر شود.
ناظر رقابت استرالیا اعلام کردطبق دستور دادگاه فدرال این کشور گوگل باید به دلیل گمراه کردن کاربران درباره جمع آوری داده های شخصی موقعیت مکانی آنها،۴۲.۷میلیون دلار جریمه پرداخت کند.
کمیسیون ارتباطات کره جنوبی(KCC) تحقیقاتی درباره اپراتورهای فروشگاه های اپ از جمله اپل و گوگل و وان استور به منظور بررسی نقض قوانین پرداخت در اپ آغاز می کند.
رگولاتورهای آنتی تراست اتحادیه اروپا از توسعه دهندگان اپ پرسیده اند آیا تهدید گوگل به حذف اپلیکیشن ها به دلیل استفاده از گزینه های پرداخت جایگزین به کسب وکار آنها لطمه زده است یا خیر.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ