نماینده خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: نباید صحبت‌های ما نمایندگان به گونه‌ای باشد که باعث تزریق ناامیدی در کشور شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جواد نکونام می گوید که استقلال باید بهترین نقل و انتقالات را داشته باشد و این تیم بهترین بازیکنان را جذب کند.
مرتضی آقاتهرانی نوشت: ان شاءالله، اواخر تیرماه لایحه اصلاح‌شده را به فوریت به صحن می‌آوریم. صحبت‌ها مأیوس کننده نباشد، چرا که ما از فرصت تعطیلی ده روزه تابستانی مجلس به نفع اتقان این طرح استفاده خواهیم کرد. از جلسات با گروه تحقیقات مجلس، علما، پیشنهادات مردمی و نخبگانی استقبال خواهیم کرد تا که لایحه ای درخور به شورای نگهبان تحویل دهیم.
امانی در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: در ۱۸ ماه گذشته نیز تذکرات و اعتراضاتی که ما در صحن شورا مطرح کردیم، هیچ‌گاه سیاسی نبوده و همه نقدها، کارشناسی و مدیریتی بوده است. درباره موضوع شرکت کنترل ترافیک نیز ما معتقدیم که این شرکت سابقه ۳۰ سال فعالیت دارد و در این بازه طولانی یکی از شرکت‌های موفق شهرداری تهران بوده است و نباید بدون انجام کار کارشناسی و مطالعه‌شده، پایه‌های این شرکت را متزلزل کنیم.
جنگ با ایران جنگ ما نیست. ایران وطن ما است. اگر سربازان تالشی را بزور وادار به جنگ‌با ایران بکنند ما سلاح هایمان را به سمت کاخ ریاست جمهوری الهام علیف خواهیم گرفت
یحیی بعد از مدتها در نشست خبری حضور یافت و صحبت‌های مفصلی را انجام داد.
مدیرعامل باشگاه مس کرمان با اشاره به تلاش این باشگاه برای موفقیت در بخش پایه‌ها و آکادمیک، از توجه صدا و سیما به این موضوع تشکر کرد.
آقای رئیس‌جمهور می‌تواند با حضور در این جلسه شنونده صحبت‌ها و نظرات نمایندگان باشد. این مساله از این جهت حائز است که در حال حاضر یکی از دغدغه‌هایی که ما داریم این است که صحبت‌هایی که درخصوص سیاست‌های ارزی به آقای رئیس‌جمهور منتقل می‌شود به نوعی باشد که کامل و جامع الاطراف نباشد و شاید دیدگاه‌های متنوع و متفاوت را به اطلاع آقای رئیس جمهور نرسانند.
آقای رئیس‌جمهور می‌تواند با حضور در این جلسه شنونده صحبت‌ها و نظرات نمایندگان باشد. این مساله از این جهت حائز است که در حال حاضر یکی از دغدغه‌هایی که ما داریم این است که صحبت‌هایی که درخصوص سیاست‌های ارزی به آقای رئیس‌جمهور منتقل می‌شود به نوعی باشد که کامل و جامع الاطراف نباشد و شاید دیدگاه‌های متنوع و متفاوت را به اطلاع آقای رئیس جمهور نرسانند.
نمی‌توانم دائماً مسائل را لاپوشانی کنم. کاملاً مشخص بود. ما در ملا عام اینطور بازی کردیم و همه به‌وضوح می‌دیدند.
دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس پس از تساوی در دربی، مسبت به صحبت‌های درباره پاداش بازیکنان تیم ملی مطرح می‌شود، انتقاد کرد.
وزیر خارجه سوریه چند روز پیش مهمان من بود. به من گفت که دقیقا همان نسخه‌ای که الان در ایران دارند اجرا می‌کنند اول در دمشق اجرا شد. این اشتباهات محاسبه‌ای غربی‌هاست که فکر می‌کنند ایران مانند کشور‌های دیگر است. اینجا ایران است؛ مردان و زنان فرهیخته‌ای دارد. مگر اجازه می‌دهد به شما هر کاری بکنید.
یکی از کارمندان کمپ الریان در حاشیه تمرین امروز تیم ملی، صحبت‌های جالبی را در مواجهه با بازیکنان ایران انجام داد.
یکی از اتفاقات جالب اردوی اخیر تیم ملی حضور 11 بازیکن در رده سنی جوانان و امید در تمرینات بود.
بخشی از صحبت‌های الهه کولایی در نشست استادان دانشگاه تهران با رئیس این دانشگاه در خصوص حوادث اخیر را در این ویدئو مشاهده کنید.
آنته چاچیچ، سرمربی دینامو زاگرب، به صحبت‌های انتقادی اخیر مهاجم تیمش واکنش جالبی نشان داد.
یحیی گل‌محمدی می‌گوید این تیم تماشاگری در تبریز نداشته که به دلیل اتفاقات فصل گذشته محروم شود.
اساس پرونده ویلموتس به دلیل تحریم ما بوده که نتوانستیم به موقع پول را پرداخت کنیم. در شرح رای هم به صراحت به این موضوع اشاره شده است، همچنان هم تحریم هستیم و می‌خواهیم فیفا تحریم را بردارد
دستیار کی روش می گوید که در شرایط عادی، آنها باید از یک سال قبل هدایت تیم ملی ایران را برعهده می گرفتند اما کارلوس با بازیکنان آشنا است.
مربی تیم فوتبال پیکان در پاسخ به صحبت‌های ریکاردو ساپینتو و سایر استقلالی‌ها به اظهارنظری از امیر قلعه‌نویی اشاره کرد.
مربی تیم فوتبال پیکان برای دادن پاسخ صحبت‌های ریکاردو ساپینتو و سایر استقلالی‌ها به اظهارنظری از امیر قلعه‌نویی اشاره کرد.
آرمان شهدادنژاد، کاپیتان و دروازه‌بان باسابقه مس کرمان پس از تساوی مقابل گل‌گهر که با از دست رفتن پیروزی در دقایق پایانی مسابقه رقم خورد، در گفتگویی کوتاه با ورزش سه صحبت‌های جالبی داشت و به حواشی اخیر هم پاسخ داد که در ادامه می‌خوانید؛
وزیر راه و شهرسازی گفت: بیان دغدغه های رهبر انقلاب در بخش مسکن، مسئولیت ما را بیشتر کرد.
سرمربی مس کرمان می گوید حضور تماشاگران استقلال در استادیوم آزادی، برای تیم ما نیز یک انگیزه است.
ما آماده بازی با فولاد هستیم و همه تلاشمان را می‌کنیم تا در حضور هواداران ۳ امتیاز را بگیریم؛ چراکه این ۳ امتیاز بسیار ارزشمند است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ