سرمربی مس کرمان می گوید حضور تماشاگران استقلال در استادیوم آزادی، برای تیم ما نیز یک انگیزه است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
داوران فوتبال ایران در شغل اصلی خود آدم‌های موفقی هستند؛ مرور حرفه آنها جذابیت‌های ویژه‌ای دارد.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آن آدم‌های گنده که کشور‌های کوچولوی شان را هم گنده کرده‌اند، بره بریان بر سفره می‌گذارند. خوب می‌خورند و خوب هم کار می‌کنند، اما ما، هنوز برخی‌هامان گرفتار لقمه شماری سفره مردمند که کار لئیمان است. با مشربِ لقمه شماری برخی‌ها نمی‌توان فقر را خاک و در گام بعد خاک را از آلودگی آن پاک کرد.
کانال منتسب به حجت‌الاسلام پناهیان در تلگرام ویدئویی با متن زیر منتشر کرد: ماجرای عجیب آدم‌های مذهبی و انقلابی که در فضای مجازی، صفحات خوب و مفید رو در حد لایک و فالو کردن، حمایت نمی‌کنند!
کاپیتان سابق تیم ملی بوکس ایران گفت: متاسفانه آدم‌های داخل بوکس با هم دعوا دارند و مسئولان هم این رشته را نمی‌خواهند.
موقعی که من پول را قرض دادم فکر نمی‌کردم احتیاجی به چک و سفته باشد ولی ایشان خودش می‌داند این اتفاق بین‌مان افتاده و چرا من در مورد آدم‌های دیگر این حرف را نزدم؟
شرق نوشت: اگر بخواهیم به اعتراضات اخیر بازگردیم، با این رویکرد باید گفت آدم‌های کف خیابان دود نشده و به هوا نرفته‌اند. آن‌ها خواسته یا ناخواسته در پی اتصالات و انشعابات دیگری هستند که قدرتشان را بیشینه خواهد کرد و ماشین‌هایی با معنای دیگر به وجود خواهد آورد.
رئیس ستاد امر به معروف در واکنش به سوء قصد به برخی روحانیون، گفت: عموما این کارها را آدم‌های مرفه می‌کنند.
کاظم صدیقی درباره حمله‌های اخیر به روحانیون گفت: عموما این کار‌ها را آدم‌های مرفه می‌کنند. شرایط اقتصادی مردم را به زحمت انداخته است، اما همین مردم که در زحمت هستند ۱۳ آبان به صحنه آمدند، ۲۲ بهمن به صحنه آمدند، روز قدس به صحنه آمدند؛ این‌ها همین پابرهنه‌ها هستند که قدرت خرید ندارند. پس مشکل، مشکل حرام‌خوری است، مشکل عیاشی است.
بعضی از انسان‌ها به خاطر خوش شانس بودن خطر از بیخ گوششان میگذرد. مواقعی اتفاقاتی برایمان پیش آمده که با خود گفتیم: خطر از بیخ گوشمان گذشت. حال در این ویدئو، گلچینی از موقعیت‌هایی را تماشا کنید که خطر از بیخ گوش آدم‌ها گذر می‌کند.
نایب رئیس انجمن روانشناسی بالینی گفت: چرا آدم‌ها به دیدار هم می‌روند؟؛ به نظر می‌آید باید در این دنیای مدرن و شلوغ و دنیای مجازی حتما یک جایی را برای معاشرت با آدم‌ها و استفاده از تجربیات باز کرد.
رئیس جمهور روسیه اقدام نیروهای اوکراین در مین‌گذاری مراکز پزشکی در ماریوپل را به شدت مورد انتقاد قرار داد.
از بچگی مواد کشیدم. جایی که من زندگی کردم و با آدم‌هایی که من زندگی کردم خوشبختی معنایی ندارد. دنیای ما با دنیای آدم‌های دیگر فرق دارد.
تصویری از داخل یک واگن متروی تهران با عنوان «تنهاییِ دسته‌جمعیِ آدم‌ها!» در فضای مجازی پربازدید شده است. در جهان امروز، جمعیت انسان‌ها از هر زمان دیگری در طول تاریخ بیشتر شده است. شهر‌های شلوغ نشانه‌ی آشکاری از این افزایش چشمگیر جمعیت است. اما برخلاف گذشته، این جمعیت بزرگ نه تنها در ارتباط با یکدیگر نیستند بلکه بیش از پیش از هم دور افتاده‌اند.
یوسف‌آباد قدمتی دارد به اندازه خود تهران. از زمانی که دروازه‌های تهران یکی‌یکی تخریب شد، اینجا آباد و به نام یوسف مستوفی‌الممالک، آبادکننده آن، یوسف‌آباد نام گرفت.
مجتبی محرمی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس از اتفاقاتی برای دایی رخ داده انتقاد کرد و گفت: «بقیه مسافران چه گناهی کردند که باید اذیت شوند؟ این برخورد با آدم‌های غیرعادی هم زننده است، چه برسد به علی دایی!»
آیت الله جوادی آملی با بیان اینکه نباید مسئولیت اجرایی را به آدم‌های خوب بی عرضه و یا بداختلاسی داد، اظهار داشتند: حضرت امیر علیه السلام، کمیل را مسئول منطقه‌ای نمود، سربازان اموی به این منطقه حمله بردند و آنجا را غارت کردند، حضرت نامه‌ای به کمیل نوشته که در نهج البلاغه آمده، مضمون آن این است که برخی تنها به درد دعای کمیل می‌خورند، ولی توان اداره یک منطقه را ندارند! لذا باید از واگذاری مسئولیت به آدم‌های خوب بی عرضه در کشور جلوگیری شود و همچنین جلوی آدم‌های بداختلاسی و نجومی نیز گرفته شود.
آیت الله جوادی آملی با بیان اینکه نباید مسئولیت اجرایی را به آدم‌های خوب بی عرضه و یا بداختلاسی داد، اظهار داشتند: حضرت امیر علیه السلام، کمیل را مسئول منطقه‌ای نمود، سربازان اموی به این منطقه حمله بردند و آنجا را غارت کردند، حضرت نامه‌ای به کمیل نوشته که در نهج البلاغه آمده، مضمون آن این است که برخی تنها به درد دعای کمیل می‌خورند، ولی توان اداره یک منطقه را ندارند! لذا باید از واگذاری مسئولیت به آدم‌های خوب بی عرضه در کشور جلوگیری شود و همچنین جلوی آدم‌های بداختلاسی و نجومی نیز گرفته شود.
«سیلیکون ولی» پر است از قصه آدم‌های موفق، اما داستان «ساسان گودرزی» به هیچ‌وجه یک داستان معمولی نیست. او که متولد تهران است، در کودکی با خانواده‌اش به ایالات‌متحده مهاجرت کرد. در کمتر از شش ماه، پدرش از دنیا رفت و برادران بزرگ‌ترش ناچار بودند راهی برای حمایت مالی خانواده پیدا کنند. ساسان که در آن زمان فقط ۹ سال داشت می‌گوید نه تنها ناچار به یادگیری یک زبان جدید و فرهنگ غریبه شد، بلکه با رفتار‌های خصمانه و زورگویی در مدرسه نیز مواجه بود. همین باعث شد عشقش به یادگیری در نطفه خفه شود و با معدل پایین، دبیرستان را به پایان برساند. اما به مرور در محیط جدید، جا افتاد و پس از کسب مدرک فوق لیسانس مدیریت کسب‌وکار از مدرسه مدیریت «کیلاگ» و دهه‌ها تجربه در حوزه تکنولوژی، نهایتا در سال ۲۰۱۹ به جایگاه مدیرعاملی رسید؛ مدیرعامل غول نرم‌افزار «اینتوییت».
سرمربی تیم فوتبال پیکان می‌گوید حتی در زمان برگزاری جام جهانی نیز تمام فکر و تمرکز او روی تیمش خواهد بود.
، من گردن آدم‌های بی‌ربط را می‌شکنم و اجازه نمی‌دهم کشتی‌گیر ما پایش را کج بگذارد. من خودم جرئت نمی‌کنم بعد از این‌همه کار، تحلیل سیاسی بکنم
آیت الله سعیدی ضمن اظهار تأسّف به خاطر فوت خانمی که در تهران اتفاق افتاد اظهار کرد: در پیش آمد‌های مهم اجتماعی و سیاسی نباید جمهوری اسلامی، پلیس و نهاد‌های قانونی را بی‌دلیل و صرفاً بر پایه شایعات متهم به شکنجه و بی‌کفایتی برای حفظ جان شهروندان کرد و هم نوا با دشمنان در آتش فتنه، تحریک احساسات و جریجه دار کردن افکار عمومی مشارکت کرد.
رئیس فدراسیون کشتی گفت: هنوز هم می گویم حمال کشتی هستم و اگر کسی نقد دارد بیاید من را بزند!
امروز مطالبی همچون کدام نماد سود بیشتری به سهامداران داد؟، جزییات افزایش سرمایه چند شرکت بورسی و فرابورسی، حباب سکه رکورد زد، انتقال سهام عدالت متوفیان تا پایان شهریور، شرایط ثبت نام متقاضیان جدید یارانه، استعلام وضعیت دهک‌بندی چگونه است؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
نماینده ادوار مجلس با اشاره به نفوذ انقلابی‌نماها در فضای سیاسی کشور گفت: ممکن است این انقلابی‌نماها، آدم‌های نفوذی باشند و برای خدشه‌دارکردن اصول انقلاب در چهره بسیجی، حزب‌اللهی و... حرکت‌هایی کنند که انقلاب را خدشه‌دار کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ