دستیار کی روش می گوید که در شرایط عادی، آنها باید از یک سال قبل هدایت تیم ملی ایران را برعهده می گرفتند اما کارلوس با بازیکنان آشنا است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نمی‌شود برگزاری جام‌جهانی در قطر یا احتمال حضور کریستیانو رونالدو در النصر عربستان را دید، اما به مخاطب فرمان داد که راه را بر مقایسه ببندد و این شرایط را در کنار وضعیت فوتبال ایران قرار ندهد.
رقابت رده‌بندی بازی‌های جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر با برگزاری دیدار کرواسی ـ مراکش امروز (۲۶ آذرماه) در شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی پیگیری می‌شود.
خبرنگار اعزامی روزنامه هاآرتص در گزارشی به بررسی موضوع حمایت شدید هواداران فوتبال از فلسطین، در جریان برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اشاره کرده است.
مرگ پله حین برگزاری جام‌جهانی قطر؟
سرنوشت گروه F جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر امشب با برگزاری ۲ دیدار پایانی مشخص شد و تیم‌های ملی مراکش و کرواسی به مرحله حذفی راه پیدا کردند.
سرنوشت گروه F جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر امشب با برگزاری ۲ دیدار پایانی مشخص شد و تیم‌های ملی مراکش و کرواسی به مرحله حذفی راه پیدا کردند.
بازی تیم‌های ملی آلمان و کاستاریکا که پنجشنبه در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برگزار می‌شود نخستین بازی در یک جام جهانی مردان خواهد بود که یک تیم داوری زن قضاوت آن را انجام می‌دهند.
سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران در گفتگو با تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر از وی به دلیل برگزاری مناسب رقابت های جام جهانی ۲۰۲۲ قدردانی کرد.
سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران در گفتگو با تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر از وی به دلیل برگزاری مناسب رقابت های جام جهانی ۲۰۲۲ قدردانی کرد.
در آستانه دیدار دوم تیم ملی فوتبال در جام‌جهانی، وزیر ورزش مجدد عازم محل برگزاری این رقابت‌ها شد.
۶۴ دیدار در جام جهانی قطر برگزار می‌شود تا قهرمان بزرگترین رویداد فوتبالی جهان در سال ۲۰۲۲ مشخص شود.
شما یک جنگ جهانی دیگر می‌خواهید؟ شاید شما چنین چیزی بخواهید اما من دنبال چنین چیزی نیستم. ما باید مردم را گردهم بیاوریم. اگر بتوانیم در ایران تورنمنتی برگزار کنیم، پس باید این کار را انجام دهیم چون ممکن است باعث تغییر چیزی شود
اعضای تیم ملی فوتبال که به منظور شرکت در جام جهانی 2022 راهی قطر شده‌اند، بعدازظهر امروز (سه‌شنبه) نخستین تمرین روی چمن خود را در دوحه برگزار کردند. این تمرین با کلیه نفرات برگزار شد و طارمی، آزمون و سایر لژیونرها در آن حضور داشتند.
همراه اول همگام با تیم ملی کشورمان، با طراحی «بسته‌های رومینگ ویژه جام جهانی»، و «بسته مکالمه رومینگ» به استقبال برگزاری این رویداد جهانی به میزبانی قطر رفت.
فیفا تیم ملی دانمارک را از پوشیدن پیراهن تمرینی با شعار حمایت از حقوق بشر در دوره برگزاری جام جهانی 2022 به میزبانی قطر محروم کرد.
جام جهانی قطر از ۲۹ آبان در قطر برگزار می‌شود. این نخستین میزبانی خاورمیانه از مسابقات جام جهانی است اما رسانه‌های اروپایی و آمریکایی مدعی اند قطر در پروژه های ساخت ورزشگاه‌های این مسابقات جان ۱۵هزارنفر کارگر از کشورهای آسیای شرقی و جنوب آسیا و همچنین آفریقایی‌ها را گرفته است
ایران در ایام برگزاری جام‌جهانی در هتل الریان مستقر است. اگر وارد سایت این هتل یا یکی از سایت‌های رزرو هتل شوید و الریان را جست‌وجو کنید، متوجه خواهید شد بین ۱۵ تا ۲۵ نوامبر (۲۴ آبان لغایت ۴ آذر) اتاق موجود است. تیم‌ملی احتمالا ۲۴ آبان وارد قطر می‌شود و تا زمانی که حذف نشود، در آنجا باقی می‌ماند. یعنی همین حالا هرکسی با داشتن کارت اعتباری، می‌تواند حداقل ۱۰‌روز را در هتل تیم‌ملی و بیخ گوش آن‌ها سپری کند.
مربی آرژانتینی سویا به شدت مخالف برگزاری جام جهانی در قطر است و گفت که انتخاب قطر به خاطر پول بود.
طبق اعلام کمیته برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، طی چند سال گذشته سه نفر در محل ساخت ورزشگاه‌های کشور میزبان جام جهانی قطر در ساعات کاری جان خود را از دست داده‌اند.
به گزارش عفو بین‌الملل، در حالی که یک ماه تا بازی افتتاحیه جام جهانی ۲۰۲۲ باقی مانده است، نقض حقوق بشر در قطر در مقیاس قابل توجهی ادامه دارد.
مسئولان کشور قطر قوانین انضباطی جدیدی را برای آن دسته از هوادارانی که در مدت زمان برگزاری جام جهانی به این کشور سفر خواهند کرد، در نظر گرفته‌اند.
دولت قطر برای برگزاری بدون مشکل جام جهانی مجبور شده افرادی که از سربازی اجباری معاف شده بودند را به خدمت برگرداند!
دولت قطر برای برگزاری بدون مشکل جام جهانی مجور شده افرادی که از سربازی اجباری معاف شده بودند را به خدمت برگرداند!
با تصمیم فیفا زمان دیدار افتتاحیه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر تغییر کرد و این دیدار یک روز زودتر از موعد برگزار می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ