آرمان شهدادنژاد، کاپیتان و دروازه‌بان باسابقه مس کرمان پس از تساوی مقابل گل‌گهر که با از دست رفتن پیروزی در دقایق پایانی مسابقه رقم خورد، در گفتگویی کوتاه با ورزش سه صحبت‌های جالبی داشت و به حواشی اخیر هم پاسخ داد که در ادامه می‌خوانید؛
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان، هواداران را اصلی ترین سرمایه این باشگاه دانست و به خاطر نتایج اخیر از آنها عذرخواهی کرد.
هفته دوم دو تک‌گل سه امتیازی داشت که یکی از آنها در فضای کاملا خاص و متفاوت به ثمر رسید.
ژاوی و رافینیا، سرمربی و ستاره بارسلونا، به دلیل حوادث دیدار بارسا - ختافه که با اخراج هر دوی آنها همراه بود از حضور در دو بازی تیم‌شان محروم شدند.
سناتور باب کیسی هفته گذشته از دو لایحه جدید رونمایی کرد که هدف آنها حفاظت از کارکنان در مقابل کاربردهای هوش مصنوعی به شکل نظارت در محل کار و تصمیم گیری برای استخدام توسط ربات است.
دبیرکل فدراسیون فوتبال می‌گوید که آن‌ها دغدغه برگزاری دو هفته پایانی لیگ برتر را دارند.
دو دیدار از دیدارهای هفته بیست و هفتم لیگ برتر با حضور ناظر انضباطی برگزار می شود که یکی از آنها بدون شک مصاف پرسپولیس و استقلال است.
بعد از دو حضور پرشور تماشاگران تراکتور در ورزشگاه یادگار امام، آنها مقابل پرسپولیس از همراهی تیمشان محروم هستند.
با شکست دو تیم نفتی فوتبال ایران در هفته نوزدهم مقابل سرخابی‌ها حساسیت‌های دیدار هفته بعد آنها به اوج خواهد رسید.
هر دو طرف نبرد بزرگ هفته در نقش جهان معتقدند داور این مسابقه یک پنالتی برای آنها نگرفته است.
مدیر ارشد تیم جستجو و نجات بریتیش کلمبیا گفت: بدون دریافت این پیام اضطراری احتمالاً بیش از یک هفته زمان می‌برد تا آن‌ها بتوانند این دو زن را پیدا کنند.
کره‌شمالی یک کشور کاملا پاک است؛ فضای مجازی ندارد که هیچ، اینترنت هم ندارد و خیال نگران مسوولان را کاملا راحت می‌کند! بعد از دو هفته خانواده‌ها را بازگردانند و نظرشان را جویا شوند تا معلوم شود که زندگی بدون فضای مجازی برای آنها چگونه است.
حساب امانی دو جنس کارکرد دارد. کارکرد قراردادهای تجاری و کارکرد قراردادهای مدنی. حساب امانی برای تسهیل شرایط حقوقی هر قرارداد بسیار کاربرد دارد. موضوعی که از طریق دادگاه در مدت یک تا دو سال انجام می شد، با استفاده از سازوکار سرویس امانی در مدت یک تا دو هفته حل و فصل می شود.
حساب امانی دو جنس کارکرد دارد. کارکرد قراردادهای تجاری و کارکرد قراردادهای مدنی. حساب امانی برای تسهیل شرایط حقوقی هر قرارداد بسیار کاربرد دارد. موضوعی که از طریق دادگاه در مدت یک الی دو سال انجام می شد، با استفاده از سازوکار سرویس امانی در مدت یک الی دو هفته حل و فصل می شود.
در فاصله دو هفته مانده به زمان انتخابات کمیته ملی پارالمپیک هنوز در مورد پرونده ۲۱ کاندیدای این کمیته و صلاحیت آنها برای تصدی ۶ پست تعریف شده، تعیین تکلیف نشده است.
با گذشت بیش از دو هفته که نیروهای روسی مجبور به عقب‌‌نشینی از شهر خرسون شدند، نیروهای ویژه اوکراین اکنون در حال نبرد با روس‌‌ها در جزایر و باتلاق‌‌های جنوب غربی هستند و سعی می‌کنند آنها را از یک شبه‌‌جزیره استراتژیک حیاتی در دهانه رودخانه دنیپرو بیرون برانند. اینجا جایی است که به دریای سیاه می‌‌رسد.
کارگارن بخش انرژی فرانسه بیش از دو هفته است که دست به اعتصاب زده‌اند و خواهان افزایش دستمزد خود هستند، اما دولت تهدید کرده در صورت لزوم با استفاده از زور آنها را به سر کار برمی‌گرداند.
رئیس مجلس شورای اسلامی با تبریک هفته وحدت و هفته نیروی انتظامی با بیان اینکه رمز پیروزی ما، وحدت و یکپارچگی همه فرقه های مختلف در ایران عزیز است، گفت: در اینجا لازم می دانم بگویم آنهایی که به تعبیر مقام معظم رهبری، شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی هستند، هر دو، دو لبه یک قیچی بوده و به گونه ای عمل می کنند که مسلمانان را به جان یکدیگر بیاندازند و در حقیقت آب در آسیاب رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار می ریزند و آنها دشمنان قسم خورده ما هستند.
پس از آنکه دو هفته قبل، پیاده روی فضایی دو فضانورد روس به دلیل اختلالی زودتر از موعد پایان یافت، اکنون آنها دوباره یک پیاده روی دیگر انجام دادند که ۷ ساعت طول کشید.
تیم فوتبال پرسپولیس در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه میزبان صنعت نفت آبادان بود و برای اولین بانوان هوادار سرخپوشان برای حمایت از تیمشان در لیگ برتر وارد ورزشگاه آزادی شدند. پیش از این بانوان هوادار پرسپولیس در دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل کاشیما مجوز ورود به ورزشگاه آزادی را پیدا کرده بودند. حدود ۵۰۰ نفر از بانوان پرسپولیسی که بلیت دیدار پرسپولیس - صنعت نفت آبادان را داشتند، به ورزشگاه آزادی آمدند و در جایگاه‌های خود مستقر شدند. با این حال بانوان زیادی پشت در‌های ورزشگاه مانده بودند که بلیت نداشتند و به جایگاه‌های محدود اختصاص‌یافته به خانم‌ها اعتراض کردند. پس از این اتفاق، در‌های قسمت بانوان به روی آن‌ها باز شد تا تماشاگرانی که بلیت هم ندارند، وارد ورزشگاه آزادی شوند. دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و صنعت نفت آبادان در هفته جهارم لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه آزادی تهران با نتیجه دو بر صفر به سود تیم فوتبال پرسپولیس تهران به پایان رسید.
روی کین، ستاره سابق منچستریونایتد، می‌گوید بدون پیروزی ماندن لیورپول در سه هفته اول لیگ برتر به علت دو مشکل بزرگ است که شاگردان یورگن کلوپ با آنها دست و پنجه نرم می‌کنند.
به گفته دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی، تیم اعزامی این فدراسیون به بازی‌های اسلامی طی دو هفته گذشته در مراحل متعدد، ورزشکاران کاروان ایران را ویزیت کرده یا برای آنها جلسه فیزیوتراپی گذاشته‌اند.
مسئولان استقلال منتظر رسیدن ITC دو بازیکن تازه‌وارد خود هستند تا بتوانند مقابل ملوان از آنها استفاده کنند.
دیدار استقلال و سپاهان در هفته اول رقابتهای لیگ برتر جذابیت‌های زیادی دارد که فقط یکی از آنها تقابل زودهنگام و رو در رو یاغیان دو تیم است.
در ترکیب تیم منتخب هفته نخست لیگ ستارگان قطر نام دو بازیکن ایرانی به چشم می‌خورد؛ امید ابراهیمی و کنعانی زادگان دو بازیکن ایرانی هستند که نام آن‌ها در این ترکیب ۱۱ نفره قرار داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ