امانی در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: در ۱۸ ماه گذشته نیز تذکرات و اعتراضاتی که ما در صحن شورا مطرح کردیم، هیچ‌گاه سیاسی نبوده و همه نقدها، کارشناسی و مدیریتی بوده است. درباره موضوع شرکت کنترل ترافیک نیز ما معتقدیم که این شرکت سابقه ۳۰ سال فعالیت دارد و در این بازه طولانی یکی از شرکت‌های موفق شهرداری تهران بوده است و نباید بدون انجام کار کارشناسی و مطالعه‌شده، پایه‌های این شرکت را متزلزل کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امانی طهرانی اظهار داشت: بررسی و تأیید شایستگی‌های عمومی و تخصصی داوطلبان به عهده وزارت آموزش و پرورش است همچنین جلب مشارکت وزارتخانه‌های بهداشت درمان و آموزش پزشکی، علوم تحقیقات و فناوری و سایر دستگاه‌ها و وزارتخانه‌های ذیربط ضروری است.
ناصر امانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران ضمن اعتراض به وضعیت قطعی آب برخی محلات پایتخت در ۱۰ روز گذشته، نسبت به سکوت اعضای شورا در این خصوص انتقاد کرد.
امانی عضو شورای شهر تهران گفت که اخبار مربوط به فساد ۲۰ هزار میلیاردی که در رسانه‌ها مطرح می‌شود مربوط به ادوار گذشته است و نه دوره ششم مدیریت شهری.
ناصر امانی عضو شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه شهردار تهران نیز در مصاحبه مطبوعاتی خود از این پرونده ۲۰ هزار میلیاردی سخن گفتند، افزود: آقای زاکانی با سخنان خود وجود چنین پرونده ای را تأیید کردند و ما منتظر هستیم که گزارشی را در این خصوص به شورای شهر ارائه بدهند و یا در راستای تنویر افکار عمومی، جزئیات بیشتری از این پرونده را منتشر کنند.
ناصر امانی درباره باغ ایتالیا گفت: این باغ مالک شخصی دارد و مربوط به شهرداری نیست و کاربری آن نیز باغ است و هر اقدامی صورت می‌گیرد، باید در چارچوب مقررات کاربری باغ باشد. تأکید داریم که ساخت‌وسازی در این باغ صورت نگیرد و شهرداری آن را تملک کند و برای سرانه‌های خدمات شهری در نظر بگیرد.
ناصر امانی، عضو شورای شهر تهران درباره روند جلسه تخصصی درباره انتقال شرکت کنترل ترافیک، تاکید کرد: «بنده با تشکیل چنین کمیته‌ای مخالف بودم و اعتقاد داشتم که شهرداری توضیحات خود را ارائه کند، اما شورای شهر باید حرف آخر را بزند. با این حال به احترام آقای چمران، پذیرفتیم که در این کمیته حضور پیدا کنیم. روز دوشنبه جلسه‌ای برگزار شد و شهرداری توضیحاتی داد. البته تنها دو نفر از معاونان شهرداری همراه مدیرعامل سازمان فاوا و مدیرعامل شرکت کنترل ترافیک نیز در جلسه حضور یافتند.»
امانی درمورد تعیین قیمت کرایه تاکسی و اتوبوس عنوان کرد: بحث تعیین کرایه اتوبوس و تاکسی به جلسه فردای شورای شهر تهران موکول شد.
امانی در گفت‌وگوی اختصاصی با شبکه العالم افزود: «پشت پرده این که لبنان کمک‌های ایران را دریافت نکرد، فشار‌های آمریکا بر این کشور بوده است.»
ناصر امانی، عضو شورای شهر تهران در واکنشی به زاکانی در توئیتر نوشته است: «شهرداری تهران دست از لجاجت بردارد.»
امانی به انتقادات اخیر مالک شریعتی واکنش نشان داد.
داریوش امانی گفت: همزمان با دهه مبارک فجر، پروژه‌های سازمان راهداری وحمل ونقل جاده‌ای با ۱۳۰هزارو ۷۵۶.۴ میلیاردریال اعتبارهزینه شده وبا ۲۰۶ هزارمیلیارد ریال ارزش ریالی به بهره‌برداری می‌رسد.
سرویس حساب امانی می تواند مسائل و چالش های زیادی را در حوزه کسب و کار دیجیتال را حل و فصل کند. اولین موضوع این است که مسئله عدم اعتماد برای خریدار و صاحب کسب و کار رفع می شود.
حساب امانی دو جنس کارکرد دارد. کارکرد قراردادهای تجاری و کارکرد قراردادهای مدنی. حساب امانی برای تسهیل شرایط حقوقی هر قرارداد بسیار کاربرد دارد. موضوعی که از طریق دادگاه در مدت یک تا دو سال انجام می شد، با استفاده از سازوکار سرویس امانی در مدت یک تا دو هفته حل و فصل می شود.
حساب امانی دو جنس کارکرد دارد. کارکرد قراردادهای تجاری و کارکرد قراردادهای مدنی. حساب امانی برای تسهیل شرایط حقوقی هر قرارداد بسیار کاربرد دارد. موضوعی که از طریق دادگاه در مدت یک الی دو سال انجام می شد، با استفاده از سازوکار سرویس امانی در مدت یک الی دو هفته حل و فصل می شود.
حساب امانی دو جنس کارکرد دارد. کارکرد قراردادهای تجاری و کارکرد قراردادهای مدنی. حساب امانی برای تسهیل شرایط حقوقی هر قرارداد بسیار کاربرد دارد. موضوعی که از طریق دادگاه در مدت یک الی دو سال انجام می شد، با استفاده از سازوکار سرویس امانی در مدت یک الی دو هفته حل و فصل می شود.
ناصر امانی عضو شورای شهر تهران گفت: شهردار تهران در شش ماه گذشته هر وقت در شورا گزارشی ارائه دادند یا در رسانه‌ها حضور پیدا می‌کردند، از موفقیت‌های حوزه مالی می‌گفتند و شما اگر حتی مراسم تودیع معاون قبلی مالی شهرداری را هم ملاحظه کنید، تماما در تأیید عملکرد وی سخن گفته‌اند، اگر واقعیت این است برای من به عنوان یک عضو کمیسیون بودجه شورا این سؤال مطرح است که مدیری که آن‌قدر موفقیت دارد که همیشه در رأس گزارش‌های عملکرد شهرداری بود، چرا تغییر پیدا کرده است؟ چه مشکلی وجود داشته که نتوانست کارش را ادامه دهد.
یک منبع آگاه در روابط عمومی دفتر حجت‌الاسلام‌‌ حسن روحانی، با تکذیب نامه رئیس‌جمهور سابق به آیت‌الله محقق داماد گفت: هدف از این تحرکات و عملیات‌های روانی پیش‌پا افتاده، انحراف افکار عمومی از واقعه‌ی دردناکی است که جان عزیز دختر ایران، مهسا (ژینا) امینی را گرفت و وطن را به سوگ نشاند.
آیت الله مصطفی محقق داماد نوشت:دروقوع این حوادث به دنبال خاطی گشتن وحتی به مجازات خاطیان رده‌های پایین بسنده کردن نه درد وسوزعمومی را تسکین می‌بخشد ونه امیدی به عدم تکرارنظیر ان ایجاد میکند. زیرا این حوادث معلول است وباید درجستجوی علت‌ها بود.
وزارت خزانه‌داری آمریکا امروز (چهارشنبه) اعلام کرد که ۳.۵ میلیارد دلار از دارایی‌های بلوکه شده بانک مرکزی افغانستان را به صندوقی امانی در سوئیس منتقل می‌کند.
مجتبی امانی سفیر جمهوری اسلامی ایران در بیروت نیز گفت که دولت ایران آماده است تا نه تنها در زمینه تامین سوخت، بلکه در تمامی امور مربوط به بخش انرژی به ویژه ساخت واحدهای تولیدی در میان مدت به لبنان کمک کند.
امانی در این دیدار ضمن تاکید بر حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران از لبنان خاطرنشان کرد که ایران آماده ارسال سوخت به لبنان به محض قبول دولت لبنان و ارسال هیات رسمی به تهران برای برنامه ریزی مستقیم در این خصوص است.
امانی، رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: پیگیر ابزارهای تشویقی برای حمایت از ناوگان حمل و نقل زائرین اربعین هستیم.
سفیر ایران در لبنان گفت: بازگشت سریع‌تر آوارگان سوری به وطنشان، باعث تقویت ثبات منطقه خواهد شد.
مجتبی امانی رئیس پیشین دفتر حفاظت منافع جمهوری اسلامی ایران در قاهره به عنوان سفیر جدید ایران در لبنان منصوب شد. او‌ جایگزین سید محمدجلال فیروزنیا شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ