وزیر راه و شهرسازی گفت: بیان دغدغه های رهبر انقلاب در بخش مسکن، مسئولیت ما را بیشتر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل شمس آذر می گوید برخی از مدیران سایپا آنقدر مصاحبه کرده و در تلویزیون حضور پیدا می کنند که گویا می خواهند در انتخابات مجلس شرکت کنند.
ملی‌پوش قایقرانی پس از کسب مدال نقره در مسابقات یونیورسیاد گفت: تلاش می‌کنم در بازی‌های آسیایی این مدال نقره را تبدیل به طلا کنم.
تمرین پرسپولیس پس از برگزاری آخرین دیدار تدارکاتی پیش فصل پیگیری شد.
جواد نکونام و فرهاد کاظمی شب گذشته در هیات عزاداری با یکدیگر همکلام شدند و به نظر می‌رسد درباره مسائل روز استقلال به گفت و گو پرداختند.
مربی فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازگشتم به تیم دست من نیست که انجامش دهم.
بعد از انتشار صحبت‌های مربی یوونتوس در جشن 100 سالگی این باشگاه، خشم هواداران از این مربی افزایش پیدا کرد.
سرمربی تیم فوتبال استقلال که خودش را مدیون هواداران می‌داند و مدام از آنها «دم» می‌زند با وجود این که بر «شفاف‌سازی»تاکید کرد اما نگفت که چه کسی به او گفته استقلال را پنجم کند.
آرتور که سابقه بازی کنار لیونل مسی، رونالدو نیمار را داشته، در مورد خصوصیات هر کدام حرف زد.
گلر جدید تاتنهام در مصاحبه‌ای با صفحه رسمی باشگاه از انگیزه‌های خود برای حضور در لندن گفت.
دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال هلند گفت: هر دو تیم ایران و هلند بهترین نمایش خود را در زمین نشان دادند و بازی سخت و نزدیکی باهم داشتند.
محمدامین حزباوی در مراسم بدرقه‌ای که باشگاه فولاد برای مدافع خود در نظر گرفته بود، از فولادی‌ها خداحافظی کرد.
سرمربی جدید آلومینیوم اراک ابراز امیدواری کرد بتوانند نتایج خوبی در فصل جدید بگیرند.
حمید سجادی در گفتگو با خبرنگاران از ضرورت اجرای قانون در خصوص نحوه پرداخت دستمزد مربیان داخلی در باشگاه استقلال و سایر باشگاه ها صحبت به میان آورد.
حشمت‌الله فلاحت‌پیشه نماینده پیشین مجلس و تحلیلگر سیاسی به خبرآنلاین می‌گوید: صحبت‌های رهبری توصیه بود و معنایش یک چهارچوب جدید برای دیپلماسی هسته‌ای‌ است در حدی که جمهوری اسلامی ایران بتواند برنامه‌های صلح‌آمیز هسته‌ای خود را نیز پیش ببرد. لذا مناقشات هسته‌ای با غرب خارج از رقابت جناحی قرار می‌گیرد.
بلافاصله پس از پایان صحبت‌های رهبری و در شرایطی که مسیر خروج مسوولان مسدود شده بود، چند نفر خود را به حسن روحانی رسانده و به او توهین و فحاشی کردند.
صحبت‌های دختر شهید مدافع حرم عبدالمهدی کاظمی از دیدارش با رهبر انقلاب را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
صحبت‌های دختر جوانی که رهبر انقلاب در نمایشگاه کتاب از غرفه‌اش دیدن کردند، شنیدنی است. یکی از غرفه‌دارانی که رهبر انقلاب در جریان بازدید از نمایشگاه کتاب با آنها صحبت کردند، دختر جوانی بود که حجاب سفت و محکمی هم نداشت. خاطره او را از این اتفاق ویژه در این مصاحبه می‌شنوید. / باشگاه خبرنگاران جوان
صحبت‌های دختر جوانی که رهبر انقلاب در نمایشگاه کتاب از غرفه‌اش دیدن کردند، شنیدنی است. یکی از غرفه‌دارانی که رهبر انقلاب در جریان بازدید از نمایشگاه کتاب با آنها صحبت کردند، دختر جوانی بود که حجاب سفت و محکمی هم نداشت. خاطره او را از این اتفاق ویژه در این مصاحبه می‌شنوید. / باشگاه خبرنگاران جوان
صحبتهای رهبر انقلاب اسلامی در دیدار جمعی از بانوان برگزیده سراسر کشور را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
امام جمعه مسجد مکی درباره واقعه ۸ مهرماه زاهدان، گفت: هیچ کس از ما نمی‌دانست و آمادگی هم نداشت که حادثه و اتفاقی پیش می‌آید ما نماز خواندیم و صحبت‌های ما هم در آرامش انجام شد و بعد از اتمام نماز معمولا اینجا اهل سنت نوافلی می‌خوانند و برخی در چهار رکعت اول بوده و برخی چهار رکعت را تمام کرده بودند که صدای تیراندازی به صورت مسلسل شنیده شد و ادامه پیدا کرد و مردم سراسیمه شده بودند.
محمود محمدی عراقی، عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: در جلسه ضیافت اعضای مجلس خبرگان که آقای رئیس جمهور هم حضور داشتند، مطلبی که تقریبا در صحبت‌های همه اعضا تکرار می‌شد این بود که هنوز نتایج برنامه‌های اقتصادی در سفره مردم خودش را نشان نداده و مردم مشکل دارند.
فیلم کامل صحبتهای رئیس جمهور در دیدار اعضای هیات دولت با رهبر معظم انقلاب را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
رهبری در ابتدای شهریور ۱۳۶۹ مدال فتح را به سینه ایشان نصب کردند و در مراسمی چنین فرمودند: «یکی از چیز‌هایی که ما همیشه به عنوان فضایل برجسته جناب آقای هاشمی در ذهن داشتیم و مشاهده می‌کردیم، حضور فداکارانه و مدبرانه‌ای ایشان در صحنه‌های جنگ تحمیلی بود
قیمت طلا امروز جمعه با تداوم تضعیف دلار افزایش یافت و باعث شد که قیمت طلا در مسیر دومین افزایش هفتگی متوالی قرار گیرد زیرا شرط‌ بندی برای سیاست‌های پولی تهاجمی‌تر فدرال رزرو وجود دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ