یحیی بعد از مدتها در نشست خبری حضور یافت و صحبت‌های مفصلی را انجام داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رقابت های دو و میدانی قهرمانی بانوان کشور
رقابت های دو و میدانی قهرمانی بانوان
سرجی روبرتو، کاپیتان بارسلونا، معتقد است که این تیم بهترین تیم دنیاست و توان رقابت برای قهرمانی در تمامی مسابقات را دارد.
ورزشکاران 30 کشور در نوزدهمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا بزرگسالان و دومین دوره رقابت‌های پاراکاراته به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.
با اعلام سیدبندی احتمالی لیگ قهرمانان آسیا، پرسپولیس در گلدان شماره یک این رقابت ها قرار خواهد گرفت.
در مراسم تجلیل از اعضای تیم ملی کشتی آلیش بانوان، مبلغ ١.٥ ميليارد ریال به قهرمانان آسیا اهداء شد.
مهدی طارمی اعلام کرد بابت اولین پوکر دوران بازیگری اش خوشحال است و البته دوست دارد با قهرمانی پورتو، آقای گل پرتغال شود.
سرپرست مس کرمان امیدوار است در یک قضاوت عادلانه شرایط تیمش برای رقابت برابر سپاهان فراهم شود.
با پیروزی تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان تعیین تکلیف قهرمان بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر به هفته آخر کشیده شد. استقلال با وجود پیروزی برابر مس شانس قهرمانی را از دست داد.
رقابت های انتخابی اسنوکر بزرگسالان و زیر ۲۱ سال در سه مجموعه جهت دعوت به اردوی تیم ملی آغاز شد.
رقابت های انتخابی اسنوکر بزرگسالان و زیر ۲۱ سال در سه مجموعه جهت دعوت به اردوی تیم ملی آغاز شد.
میرل رادوی، سرمربی رومانیایی الطایی معتقد است الهلال با تساوی برابر این تیم از کورس قهرمانی خارج شده است.
سایپا در هفته بیست و یکم رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور نمایش خوبی در برابر پارس جنوبی داشت و این تیم را با نتیجه 3-1 شکست داد.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، می‌گوید از این که می‌تواند با پپ گواردیولا در کورس قهرمانی لیگ برتر رقابت کند بسیار خوشحال است.
ملی پوش اسنوکر ایران از روز چهارشنبه مسابقات خود را در رقابتهای «شوت اوت» در شرایطی آغاز می کند که مدافع عنوان قهرمانی این تورنمنت مهم است.
ملی پوش اسنوکر ایران از روز چهارشنبه مسابقات خود را در رقابتهای «شوت اوت» در شرایطی آغاز می کند که مدافع عنوان قهرمانی این تورنمنت مهم است.
هندبالیست تیم ملی مردان ایران با ارزیابی رقبای کشورمان در رقابت های قهرمانی جهان گفت: دو تیم اسپانیا ومونته نگرو حداقل ۱۰ سال از تیم ما جلوتر هستند و کار ما بسیار سخت است.
برنامه رقابت وزنه‌برداران ایران در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۲ کلمبیا مشخص شد.
با شکست دو نماینده ایران در روز پایانی رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان، پرونده تیم اعزامی ایران در این دوره از مسابقات با سه مدال برنز بسته شد.
سرخیو بوسکتس، کاپیتان تیم ملی اسپانیا، معتقد است هیچ تیمی از نظر کیفی بالاتر از اسپانیا نیست و قادر به رقابت با همه مدعیان هستند.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی امید را به مردم عزیز ایران تبریک می گویم.
مسابقات شمشیربازی قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا با کسب سه مدال برنز برای ایران به پایان رسید.
محمد حسین محمدیان در دیدار رده‌بندی وزن ۹۷ کیلوگرم ماگومدوف از آذربایجان در شرایطی که دیدار ۴ بر ۴ مساوی بود، ضربه فنی شد و از رسیدن به مدال بازماند.
در دیدار فینال مسابقات قهرمانی کشتی آزاد قهرمانی جهان؛ حسن یزدانی در فینال وزن ۸۶ کیلوگرم برابر دیوید تیلور با نتیجه ۷ بر ۱ شکست خورد و به مدال نقره رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ