وزیر خارجه سوریه چند روز پیش مهمان من بود. به من گفت که دقیقا همان نسخه‌ای که الان در ایران دارند اجرا می‌کنند اول در دمشق اجرا شد. این اشتباهات محاسبه‌ای غربی‌هاست که فکر می‌کنند ایران مانند کشور‌های دیگر است. اینجا ایران است؛ مردان و زنان فرهیخته‌ای دارد. مگر اجازه می‌دهد به شما هر کاری بکنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آنتوان گریزمان شرایط این روزهای ژوائو فلیکس را خوب درک می کند و به او توصیه کرد سکوت کرده و تمریناتش را جدی بگیرد.
آنتوان گریزمان شرایط این روزهای ژوائو فلیکس را خوب درک می کند و به او توصیه کرد سکوت کرده و تمریناتش را جدی بگیرد.
نوری شاهین، بازیکن سابق رئال، معتقد است که آردا گولر نیاز به توصیه و نصیحت او ندارد.
علیرضا نیکبخت واحدی، بازیکن پرحاشیه سال‌های دور فوتبال ایران که چند ماهی هست در قامت مربی در لیگ دسته ۳ به فوتبال برگشته، در این لیگ هم جنجال‌ساز شد و یک عکاس را در ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد با مشت زد! جالب اینکه نیکبخت در توجیه حرکات زشت و مضروب کردن عکاس، مدعی شده عکاس‌ها نباید وقتی بازیکنم را تنبیه می‌کنم از من عکس بگیرند! / آخرین خبر
وزیر بهداشت با تاکید بر تداوم مراقبت‌های کرونایی گفت: توصیه من به مردم این است که حداقل سالی یک بار واکسن کرونا را تزریق کنند، همانطور که هرساله شاهد انجام واکسیناسیون آنفلوآنزا برای افراد پرخطر در شهریور و مهر هستیم.
وزیر میراث فرهنگی گفت: من از ادبیاتی که در مورد خر سواری مطرح کردند نمی‌خواهم استفاده کنم، ولی بعضی از این بنا‌ها تبدیل به سگدونی شده است. من در صفحه خودم جا‌هایی را نشان دادم که یک بنایی ۱۰۰ ساله است و یک زمانی کاروانسرا بوده یا محلی بوده در کوچه پس کوچه‌های شهر‌های مختلف، درب را که باز کرده‌ایم سگ‌ها پارس کرده‌اند و مجبور شدیم برویم پشت بام همسایه و از آنجا محل را ببینیم. نباید اینطور باشد مدیران ما نباید صرفاً شرایط را توصیف کنند، مدیران ما باید راه حل بدهند.
من به مردم توصیه می‌کنم از دادستان‌هایی که بی‌قاعده دستور پلمب مغازه را می‌دهند و حتی قضاتی که دستور ضبط ماشین را می‌دهند، به دادسرای انتظامی و قضات شکایت کنند. باید همه ما قبول کنیم قانون چه ازسوی شهروندانِ قانون‌مدار و چه ازسوی حکومت، در برخورد با شهروندانی که قانون را نقض می‌کنند؛ خط قرمز است. اگر ما این نقطه محوری را پذیرفتیم آن‌وقت دیگر نیازی به درگیری نداریم چراکه فصل‌الخطاب ما قانون است. باید برای جلوگیری از اقدامات خودسرانه و هرج‌ومرج همه را به قانون ارجاع دهیم.
سرمربی ایرانی تیم فوتبال اتحاد کلبا گفت: به بازیکنانم گفتم که بازی زیبا کافی نیست و نتیجه مهمتر است.
ژاوی سیمونز می گوید اعتماد به نفس حال حاضرش در فوتبال را مدیون توصیه های کیلیان امباپه و نیمار است و به خصوص یک حرف ستاره فرانسوی را از یاد نمی برد.
رادان، فرمانده فراجا گفت: من و همکارانم آرامش و آسایش خود را فدای آرامش و آسایش مردم می‌کنیم. حضرت آقا از من خواستند جلب رضایت خدا و مردم را پیشه کارم کنم.
امانوئل پتی، ستاره سابق تیم ملی فرانسه، رفتار اخیر هواداران پاری‌سن‌ژرمن با لیونل مسی را محکوم کرد.
توصیه حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی به رسانه‌ها را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
مارکو سیلوا، سرمربی فولام، که خودش امشب در بازی مقابل یونایتد به دلیل اعتراض به داور اخراج شد از الکساندر میتروویچ که او هم در این مسابقه اخراج شد خواست احساساتش را کنترل کند.
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: توصیه من به رانندگان این است که در صورتی که الزام ندارد از تردد در خیابان‌ها جلوگیری کنند و اگر مجبور به تردد شدند تجهیزات زمستانی همراه خود داشته باشند.
عباس آخوندی نوشت: وقتی که حضرات سیاست نگاه به شرق را مطرح کردند، من در موقع مسئولیت نبودم. لیکن، به دلیل وظیفه ملی از تعدادی از دوستان که فکر می‌کردم در تصمیم‌گیری‌ها و یا دستِ کم در توجیه قضایا موثرند از جمله آقایان مصباحی مقدم، احمد توکلی و مرتضی نبوی وقت گرفتم و خدمتشان رسیدم و گفتم، داستان از این قرار است. این اتکا به چین، امری موهوم است. لیکن، گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله من/ آنچه البته به جایی نرسد فریاد است. و امروز باید شاهد پرده افتادن از چنین سیاستی باشیم.
وزیر خارجه سوریه چند روز پیش مهمان من بود. به من گفت که دقیقا همان نسخه‌ای که الان در ایران دارند اجرا می‌کنند اول در دمشق اجرا شد. این اشتباهات محاسبه‌ای غربی‌هاست که فکر می‌کنند ایران مانند کشور‌های دیگر است. اینجا ایران است؛ مردان و زنان فرهیخته‌ای دارد. مگر اجازه می‌دهد به شما هر کاری بکنید.
برخی توصیه کردند امروز دانشگاه نیایم و یا حداقل دانشگاه تهران نیایم، ولی من گفتم که دنبال تعطیلی علم و دانشگاه نیستم بلکه به دنبال گشایش هستم
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: من به جریان‌های سیاسی به کما رفته توصیه می‌کنم که سرنوشت لیدرهای سیاسی خود را یکبار دیگر مورد توجه قرار دهند و از دستگاه قضایی همانطور که رئیس قوه قضاییه تاکید کردند ما هم می‌خواهیم که ابعاد دقیق این پرونده شفاف بیان شود.
رهبر انقلاب فرمودند: من به شما جوان‌های عزیز توصیه میکنم قدر هیئت‌هایتان را بدانید. من همیشه به جوان‌ها می‌گویم قدر جوانی‌تان را بدانید.
ناتان ردموند، کاپیتان سابق ساوتهمپتون، مدعی شد دیوید بکام به او برای امضای قرارداد با بشیکتاش توصیه هایی داشته است.
نماینده ادوار مجلس گفت: امروز تکیه‌گاه مردم قوانین است و قوانین نباید خیلی زود بشکند. توصیه من به مجلسی‌ها این است که روی قوانینی که خود تصویب کرده‌اند، ایستادگی کنند. اینکه دولت‌ها نتوانند قوانین را اجرا کنند و بعد بیایند قوانین را تغییر دهند، اتفاق خوبی برای نظام پارلمانی ایران نیست.
حشمت‌الله فلاحت‌پیشه در مورد پرداخت غرامت ایران در جنگ تحمیلی گفت: برخی مسئولان کشور آمدند و توجیهاتی را مطرح کردند. من یادم است که یکی از وزرای خارجه سابق که نام نمی‌برم گفت یک صندوقی تشکیل دهید و کشورها در آن پول بگذارند و بعد از آن صندوق این غرامت داده شود و می‌خواست توجیه کند. در صورتی که واقعیت قضیه این است که [غرامت ایران] نه حق آن سیاستمدار است نه دیپلمات؛ حق ملت است. / اعتماد آنلاین
بازسازی تصویر تخریب‌شده چین پس از قرنطینه
در سال‌های گذشته پرسپولیس همیشه ازسیستم ۴-۴-۲ استفاده کرده، اما این فصل وضعیت خط حمله سرخپوشان و همچنین جذب سروش رفیعی باعث شده تا ارنج قرمز‌ها تبدیل به یکی از علامت سوال‌های این تیم باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ