کمیسیون فدرال تجارت آمریکا از دادگاهی در این کشور خواسته به طور موقت  ادغام شرکت اکتیویژن بلیزارد در مایکروسافت را مسدود کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در یک برنامه تلویزیونی مدعی شد که انتظار دارد تحقیقات جمهوری‌خواهان مجلس در مورد فعالیت‌های تجاری خارجی خانواده جو بایدن به مرحله استیضاح برسد.
نایب رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان در سخنانی از تلاش‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی جهت از بین‌بردن همگرایی در منطقه خبر داد.
در حالی که هیچ کدام از کشورهای منطقه و سایر منابع خبری اشاره‌ای به تنش در دریای عمان طی روز چهارشنبه نکرده‌اند، آمریکا مدعی تلاش ایران برای توقیف دو نفتکش شده است.
در پی ادعای نیروی دریایی آمریکا مبنی بر تلاش ایران جهت توقیف دو نفتکش در نزدیکی تنگه هرمز، یک منبع آگاه دفاعی این موضوع را تکذیب کرد.
در پی ادعای نیروی دریایی آمریکا مبنی بر تلاش ایران جهت توقیف دو نفتکش در نزدیکی تنگه هرمز، یک منبع آگاه دفاعی این موضوع را تکذیب کرد.
سخنگوی ائتلاف النصر عراق نسبت به اقدامات سفیر آمریکا در این کشور با هدف انتقال خانواده‌های داعشی به عراق هشدار داد.
نماینده آمریکا در امور قفقاز امروز با اتخاذ موضعی عوام‌فریبانه ادعا کرد که کشورش در برقراری صلح پایدار بین باکو و ایروان تلاش می‌کند!
کشتی‌گیر آمریکا که در وزن ۸۶ کیلوگرم رقیب تیلور بود، امسال در وزن دیگری برای دوبنده تلاش می‌کند.
برخی از اعضای گروه ۷ ائتلافی با هدف ایجاد زنجیره‌های تأمین برای سوخت هسته‌ای و خارج کردن روسیه از بازار انرژی هسته‌ای تشکیل داده‌اند.
وزارت خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد برای مقابله با راه‌های دورزدن تحریم‌ها علیه روسیه، در روزهای آینده مقامات این کشور راهی اروپاو آسیای مرکزی می‌شوند.
وزارت امور خارجه چین ضمن تأکید بر تلاش برای دستیابی به راه حل سیاسی بحران در شبه جزیره کره، از آمریکا خواست به سوء استفاده از مفهوم امنیت ملی پایان دهد.
اولین بار همین نشریه (دیلی تلگراف) در ۱۳ دی‌ماه در گزارشی ادعا کرد که طرح شناسایی سپاه بعنوان نهاد تروریستی، مورد حمایت سوئلا براورمن وزیر کشور و معاونش تام توگندهات یکی از حامیان اصلی گروهک تروریستی منافقین قرار گرفته است.
«حازم قاسم» ضمن تأکید بر تداوم حمایت و محافظت مقاومت از قدس و مسجد الاقصی گفت که آمریکا در حال تلاش برای پایان دادن به مقاومت مسلحانه در کرانه باختری است.
نماینده ویژه ایالات متحده آمریکا در امور  ایران در مصاحبه با بلومبرگ از تلاش آمریکا برای تداوم اعمال فشار به چین برای توقف خرید نفت از ایران سخن گفت.
نماینده ویژه ایالات متحده آمریکا در امور  ایران در مصاحبه با بلومبرگ از تلاش آمریکا برای تداوم اعمال فشار به چین برای توقف خرید نفت از ایران سخن گفت.
به گزارش منابع عراقی، آمریکا برای بی‌ثبات کردن امنیت عراق و احیای نسل جدید داعش در این کشور دست به کار شده است.
مقام ارشد روس گفت که به دلیل امتناع آمریکا از تلاش برای از سرگیری مذاکرات احیای برجام، تنش به طور قابل توجهی در حال افزایش است و می‌تواند ماهیت غیرقابل کنترل داشته باشد.
نشریه پولیتیکو به نقل از دو منبع از تلاش کمیته تحقیقات پیرامون حمله به ساختمان کنگره در ۶ ژانویه ۲۰۲۱ برای راگیری درباره طرحی جهت ایراد اتهامات کیفری علیه ترامپ خبر داد.
دادستان های آمریکایی با صدور احضاریه هایی سعی دارند راه را برای تصاحب اموال خارجی روسیه هموار کنند.
پایگاه خبری آکسیوس از تلاش آمریکا برای گشودن حریم هوایی عمان به روی شرکت های هواپیمایی رژیم صهیونیستی خبر داد.
وزارت دفاع آمریکا سعی کرد تا در خصوص توانمندی های دفاعی ایران و ساخت موشک فراصوت توسط کشورمان ایجاد تردید نماید.
تبریز- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با اشاره به تلاش آمریکا برای فرسایشی شدن مذاکرات برجام گفت: آمریکا به دنبال وقت کشی است.
مشاور عالی فرماندهی کل قوا گفت: تمام تلاش آمریکا در جهت تضعیف مؤلفه‌های قدرت ایران در عرصه هسته‌ای، موشکی و نفوذ منطقه‌ای، با شکست مواجه شده است.
وزارت خارجه آمریکا درپی پایان دور جدید مذاکرات وین، سعی کرد تا درباره احیای برجام توپ را به زمین تهران بیندازد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ