وزارت خارجه آمریکا درپی پایان دور جدید مذاکرات وین، سعی کرد تا درباره احیای برجام توپ را به زمین تهران بیندازد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: تلاش می‌کنیم در سال جاری برای جبران کمبود نیروی انسانی آموزگاری در برخی از استان‌ها آزمون مجدد برگزار کنیم
رئیس جمهور ترکیه در کنفرانسی مطبوعاتی با همتای اوکراینی خود از پیوستن کی‌یف در ناتو حمایت کرد؛ زلنسکی در اظهاراتی جنجالی بار دیگر بر تلاش کی‌یف در الحاق مجدد شبه جزیره به اوکراین تاکید کرد.
طبقه‌بندی مجدد بحث برانگیز پلوتو به عنوان یک سیاره کوتوله و کاهش تعداد سیاره‌های منظومه شمسی از ۹ به ۸، ستاره‌شناسان را از تلاش برای کشف و کاوش آن منصرف نکرده است.
۲۴۹ قانون‌گذار مجلس نمایندگان آمریکا طی نامه‌ای به رئیس‌جمهوری این کشور از وی خواستند اقدام‌های بیشتری برای ممانعت از دستیابی ایران به توانایی تولید سلاح هسته‌ای انجام داده و در راستای اعمال مجدد تحریم‌های سازمان ملل علیه ایران تلاش کند.
سرمربی تیم ملی قطر بعد از قرعه کشی اعلام کرد تیمش در بین بهترین های آسیا قرار دارد و برای عنوان قهرمانی مجدد تلاش می کند.
با گذشت دو ماه از برگزاری انتخابات پرحاشیه فدراسیون دوچرخه سواری با طرح شکایت یکی از کاندیداها، این فدراسیون مجدداً وارد حاشیه شده و تلاش برای ابطال انتخابات در حال انجام است.
پس از اعلام رسمی رئیس‌جمهور آمریکا برای نامزدی در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴، هم‌حزبی مشهور او گفته در این انتخابات نامزد نمی‌شود و برای پیروزی مجددش، تلاش خواهد کرد.
پلیس پاکستان اقامتگاه نخست وزیر سابق این کشور را محاصره کرده و تلاش کرد او را بازداشت کند؛ اما طرفدارانش خانه او را حفاظت کرده و مانع تلاش های پلیس شده اند.
رئیس فدراسیون قایقرانی پس از کسب رأی اعتماد مجدد در مجمع امروز این رشته گفت: تلاش می‌کنیم تا در چهارسال آینده اتفاقات خوبی در این رشته رقم بخورد.
توانایی بارداری یوزپلنگ‌ها باید سال به سال بررسی شود چرا که در اسارت هم مراحل رشد و هم توانایی برای جفت‌گیری متفاوت از شرایط طبیعت است. تا جایی که ایران و فیروز توانایی بارداری داشته باشند، سعی می‌کنیم از آن‌ها موالیدی را به دست بیاوریم.
مهاجم جوان ذوب‌آهن تلاش زیادی برای گلزنی در شروع مجدد لیگ داشت.
خیابان‌های خالی، مغازه‌های بسته، صف‌های طولانی در مراکز آزمایش کرونا و صحنه‌های دیگر از چین که تلاش می‌کند با شیوع سریع کووید در شهر‌های سراسر آن کشور مبارزه کند.
بلینکن گفت: زمان کاهش تولید نفت، بی نهایت اشتباه بوده، این در حالی است که ما برای بازیابی رشد اقتصادی تلاش می کنیم.
معاون حقوقی و امور مجلس گفت: با توجه به نزدیکی زمان تدوین بودجه سال آینده باید تلاش کنیم سهم آموزش و پرورش در بودجه سال آینده به خوبی دیده شود.
ساکنان نوار غزه در تلاش برای یافتن قبر‌هایی برای دفن مردگان خود هستند. جنگ‌های مکرر تقاضا برای مسکن جدید و اسکان مجدد بی‌خانمان‌ها را افزایش داده است. بنابراین، ساخت قبرستان دیگر اولویت ندارد.
در پی الحاق چهار منطقه جنوب و شرق اوکراین به روسیه، سخنگوی کرملین هشدار داد که مسکو، تلاش مجدد اوکراین برای پیوستن به ناتو را به دقت زیر نظر دارد.
پوتین عقب نشینی نخواهد کرد. او در حال کالیبراسیون مجدد است. او در تلاش است تا از وضعیت به گوشه رانده شده فعلی خود خارج شود. او زمانی گفته بود: «اگر می‌خواهید پیروز شوید باید در هر مبارزه تا پایان بجنگید گویی این آخرین نبرد و نبردی سرنوشت ساز است. شما باید فرض کنید که هیچ عقب نشینی‌ای وجود ندارد».
در سایه تلاش برخی کشورهای مرتجع عربی برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، پاکستان بار دیگر با عادی سازی روابط با تل آویو مخالفت کرد.
روز نحست از رقابتهای لیگ جهانی کاراته در ترکیه با صعود دو کاراته کای ایران به دیدار نهایی پایان یافت.
روز نحست از رقابتهای لیگ جهانی کاراته در ترکیه با صعود دو کاراته کای ایران به دیدار نهایی پایان یافت.
جان کربی، هماهنگ‌کننده ارتباطات شورای امنیت ملی کاخ سفید اعلام کرد: رئیس جمهور گفته است که «بهترین راه برای دستیابی به این نتیجه از طریق یک فرآیند دیپلماتیک است» و به همین دلیل ۱۶ ماه است که در مذاکرات (احیای برجام) حضور داریم و برای اجرای مجدد این توافق و بازگرداندن تمام طرف‌ها به آن تلاش می‌کنیم.
حاصل تلاش کشتی‌گیران فرنگی ایران در هشت وزن قهرمانی جهان، تنها یک فینالیست بوده است. گرایی با درخشش مجدد خود دومین فینال پیاپی را تجربه می‌کند. شکست ساروی مقابل الکسانیان ارمنی هم دوستداران کشتی را ناراحت کرد
چین بر استفاده از زور در صورت لزوم تأکید کرد و گفت: ما با بیشترین صداقت کار خواهیم کرد و نهایت تلاش خود را برای دستیابی به اتحاد مجدد مسالمت آمیز به کار خواهیم بست.
رسانه اماراتی از تلاش مجدد استقلال برای جذب ستاره ایرانی شباب الاهلی خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ