وزیر امور خارجه بهره‌مندی ایران و ونزوئلا از منابع سرشار انرژی، ظرفیت‌های مکمل و مشترک اقتصادی و تجاری و وجود اراده‌ جدی را ضامن اجرای توافق راهبردی ۲۰ ساله و تحقق عملی منافع دو ملت دانست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پژوهشگاه ICT در بازدید از خانه نوآوری و فناوری ایران خواستار بهره‌مندی از تجربیات iHiT برای راه اندازی نمایشگاه دائمی و شو روم فاوا کشور شد.
وزیر امور خارجه گفت: همسایگان ایران از ظرفیت اقتصادی، تجاری و سیاسی پراهمیتی بهره‌مند هستند.
وزیر خارجه کشورمان بهره‌مندی ایران و ونزوئلا از منابع سرشار انرژی، ظرفیت‌های مکمل و مشترک اقتصادی و تجاری و وجود اراده‌ی جدی را ضامن اجرای توافق راهبردی ۲۰‌ساله و تحقق عملی منافع دو ملت دانست.
وزیر خارجه کشورمان گفت: بهره‌مندی حداکثری از منافع خلیج فارس در گرو امنیت، همگرایی و مشارکت دسته‌جمعی کشورهای ساحلی این پهنه‌ آبی پرافتخار خواهد بود.
طی دو ماه اخیر، کانون صنفی کارگران مجتمع گاز پارس جنوبی سه درخواست برگزاری تجمع صنفی کارگران در محدوده محصور مجتمع گاز پارس جنوبی به استانداری و شورای تامین استان بوشهر ارسال کرد تا با بهره‌مندی از ظرفیت قانونی و موکد در اصل ۲۷ قانون اساسی که حق تشکیل تجمعات آزاد، بدون حمل سلاح و همسو با مبانی اسلام را برای شهروندان ایران مجاز شمرده، صدای اعتراض و انتقاد از بی توجهی پیمانکاران به تاکیدات قانون کار و قانون مناطق ویژه اقتصادی را به گوش مسئولان مجتمع گاز پارس جنوبی برساند.
والدپنیاس علی‌رغم بهره‌مندی از ملی‌پوش ایرانی خود مقابل بارسلونا شکست خورد.
این معافیت‌های تحریمی که بخش باقیمانده از توافق هسته‌ای ۲۰۱۵ است، اجازه ادامه همکاری هسته‌ای ایران و روسیه در سایت‌های هسته‌ای ایران همچون فردو و نیروگاه هسته‌ای بوشهر را می‌دهد. از این‌رو، منتقدان می‌گویند که با ارائه این مجوز دولت بایدن به تهران اجازه توسعه برنامه هسته‌ای‌اش را می‌دهد و به مسکو نیز امکان بهره‌مندی اقتصادی از طریق تجارت با سازمان‌های تحت کنترل دولت، همچون روس اتم را می‌دهد.
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: رشد و ارتقای توان عملیاتی و دستیابی به نیرویی در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ملزم بهره‌مندی از تجربیات پیشکسوتان این نیرو است.
مرکز تحقیقات پژوهشگاه فضایی ایران به منظور هم‌افزایی و بهره‌مندی از ظرفیت کسب‌‎وکارهای حوزه سنجش از دور، خانه سنجش از دور را راه‌اندازی می‌کند.
وزیر نیرو گفت: کارخانه‌های تولید تجهیزات و قطعات صنعت برق در کشور از ظرفیت خوبی برخوردارند، تا جایی که در این زمینه صادرات خدمات فنی و مهندسی نیز صورت می گیرد.
رئیس‌جمهور ونزوئلا از پیشنهاد ایجاد یک اتحاد سیاسی با حضور چین و روسیه خبر داده است. یک بلوک بین‌المللی با حضور کشور‌های آمریکای لاتین و حوزه کارائیب که با روسیه و چین رابطه تنگاتنگ دارند و می‌تواند دلالت‌های قابل‌توجهی در حیاط خلوت آمریکا به دنبال داشته باشد. این پیشنهاد در شرایطی مطرح شده که هیچ اسمی از ایران که دارای روابط سیاسی و اقتصادی قابل‌توجه با کاراکاس است، برده نشده است. کارشناسان بهره‌مندی از قدرت اقتصادی و سیاسی چین و روسیه و تمایل برای حضور در حوزه‌های نفوذ ایالات متحده در سطح جهانی را اصلی‌ترین دلیل شکل‌گیری این ایده از سوی نیکلاس مادورو رئیس‌جمهور ونزوئلا می‌دانند.
رئیس قوه قضاییه گفت: مسئولان و مراجع ذیربط قضایی با توجه به در پیش بودن ولادت با سعادت حضرت زهرا (س) تمهیدات لازم را برای آزادی و بهره‌مندی از ارفاقات قانونی در قبال آن دسته از زندانیان واجد شرایط فراهم آورند.
رئیس قوه قضاییه گفت: مسئولان و مراجع ذیربط قضایی با توجه به در پیش بودن ولادت با سعادت حضرت زهرا(س) تمهیدات لازم را برای آزادی و بهره‌مندی از ارافاقات قانونی در قبال آن دسته از زندانیان واجد شرایط فراهم آورند.
شارلروا با بهره‌مندی از دو بازیکن ایرانی خود به برتری مقابل یوپن رسید.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از اجرای پروژه بزرگ تامین مالی زنجیره تامین قطعه (+SCF) در ساپکو خبر داد و خاطرنشان کرد: بر اساس این پروژه، تمامی مجموعه‌های موجود در زنجیره تولید قطعه تامین مالی می‌شوند و با بهره‌مندی از تمام ظرفیت های ایران خودرو و بانک تجارت و در صورت توافق، حدود ۴۵ هزار میلیارد تومان برای این پروژه اختصاص خواهد یافت.
مدیر پژوهش و فناوری شرکت ملی گاز ایران بر میدانی‌ عمل کردن شرکت‌های فناور تأکید کرد و حرکت صنعت گاز در مسیر هوشمندسازی را از جمله اقدام‌های ارزشمند در عرصه فناوری دانست.
رئیس قوه قضاییه به مراجع و مراکز ذیربط قضایی دستور داد، به شکرانه عنایت پروردگار و مسرت و سرور ملی حاصل از ظفرمندی تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران، نسبت به آن دسته از زندانیان که شرایط بهره‌مندی از ارفاقات قانونی را دارا هستند، نهایت مساعدت و معاضدت انجام گیرد.
رئیس قوه قضاییه به مراجع و مراکز ذیربط قضایی دستور داد به شکرانه عنایت پروردگار و مسرت و سرور ملی حاصل از ظفرمندی تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران، نسبت به آن دسته از زندانیان که شرایط بهره‌مندی از ارفاقات قانونی را دارا هستند، نهایت مساعدت و معاضدت انجام گیرد
رئیس قوه قضاییه به مراجع و مراکز ذیربط قضایی دستور داد به شکرانه عنایت پروردگار و مسرت و سرور ملی حاصل از ظفرمندی تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران، نسبت به آن دسته از زندانیان که شرایط بهره‌مندی از ارفاقات قانونی را دارا هستند، نهایت مساعدت و معاضدت انجام گیرد
سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران و بنیاد ملی نخبگان تفاهم‌نامه همکاری با موضوع بهره‌مندی از ظرفیت‌های علمی نخبگان و استعدادهای برتر در توسعه نوآوری در پژوهش‌های علمی و صنعتی منعقد کردند.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس در دیدار با نایب رئیس مجلس مشورتی جمهوری خلق اندونزی، گفت:ایران و اندونزی مشترکات زیادی دارند که باید از این فرصت در جهت توسعه همکاری‌های اقتصادی بهره‌مند شوند.
کودکان مهاجر افغان در ابعاد مختلف برای دستیابی به حقوق ابتدایی خود در ایران دچار مشکل هستند؛ برای تحصیل با موانع و مشکلات فراوانی دست‌به‌گریبان‌اند و بعضا شاهدیم بسیاری از سال‌ها مانند امسال، تعداد زیادی از کودکان افغانستانی موفق به ثبت‌نام در مدارس نمی‌شوند؛ اکثریت آنان به دلیل فقر خانواده، در دسترسی به نیاز‌های اولیه خود دچار کمبود‌هایی هستند و به دلیل همین مسئله، ناگزیر می‌شوند از سنین کودکی به کارکردن روی بیاورند؛ بسیاری از آن‌ها به دلیل عدم برخورداری از بیمه‌های درمانی و هزینه بالای خدمات پزشکی، با محرومیت‌هایی در بهره‌مندی از خدمات بهداشتی مواجه‌اند.
الاهلی قطر علی‌رغم بهره‌مندی از دو ستاره ایرانی خود دیدار مقابل السد را واگذار کرد.
«گسترش و توسعه پیوندهای نظامی عرب-اسرائیلی احتمالا رهبری ایران را متقاعد خواهد ساخت تا برنامه اتمی خود را در سطوح پیشرفته کنونی حفظ کند و در آینده از مزایای امنیتی آن بهره‌مند شود. اگر تهران این ارزیابی را داشته باشد که با، یا بدونِ یک توافق اتمی، همکاری نظامی منطقه ای جهت مقابله با توانمندی های این کشور رو به افزایش خواهد بود، احتمالا به این جمع بندی می رسد که احیای برجام عملا حامل خطرها و ریسک های امنیتی گسترده تری برای این کشور است».

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ