طی دو ماه اخیر، کانون صنفی کارگران مجتمع گاز پارس جنوبی سه درخواست برگزاری تجمع صنفی کارگران در محدوده محصور مجتمع گاز پارس جنوبی به استانداری و شورای تامین استان بوشهر ارسال کرد تا با بهره‌مندی از ظرفیت قانونی و موکد در اصل ۲۷ قانون اساسی که حق تشکیل تجمعات آزاد، بدون حمل سلاح و همسو با مبانی اسلام را برای شهروندان ایران مجاز شمرده، صدای اعتراض و انتقاد از بی توجهی پیمانکاران به تاکیدات قانون کار و قانون مناطق ویژه اقتصادی را به گوش مسئولان مجتمع گاز پارس جنوبی برساند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دادستانی فرانسه از بازداشت چند افسر پلیس این کشور در رابطه با مرگ یک شهروند فرانسوی در جریان اعتراضات اخیر خبر داد.
حسین ماهینی می‌گوید ۵ روز بازداشت برایش ۱۵ سال بوده است.
رسانه‌های پاکستانی از بازداشت ۵ تبعه این کشور به جُرم سفر به سرزمین‌های اشغالی خبر می‌دهند.
مظنون تیراندازی مرگبار در ایالت تگزاس آمریکا که به مرگ ۵ نفر منجر شده بود، در خانه‌ای نزدیک به صحنه جرم بازداشت شد!
در ادامه اعتراضات علیه اصلاحات قانون بازنشستگی در فرانسه، حدود ۳۰۰ معترض در روز کارگر بازداشت شدند.
پلیس فرانسه می‌گوید که ۱۳ نفر را در جریان تظاهرات اتحادیه‌های کارگری علیه اصلاحات قوانین بازنشستگی دولت دستگیر کرده است.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری پنج نفر درحال جابه‌جایی ۱۰۰ کیلوگرم مواد محترقه در ایستگاه متروی مولوی خبر داد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از کشف ۱۰۰ کیلوگرم موادمحترقه در مترو و بازداشت ۵ نفر خبر داد.
‎وی با اشاره به کشف ۵ عدد، مُهر جعلی ادارات دولتی از مخفیگاه متهمان تاکید کرد: تاکنون ۱۰۸ نفر از شهروندان قرچک و ۱۵۰ نفر از شهروندان اسلامشهر شکایت‌های خود را نسبت به این کلاهبرداران ثبت کرده‌اند‎.
دادستانی آلمان امروز اعلام کرد که ۵ مظنون به ربایش وزیر بهداشت و قتل محافظانش بازداشت شده و تفهیم اتهام شده اند.
مرضیه امیری روزنامه‌نگار حوزه اقتصادی و کارگری بعد از گذشت ۴۷ روز بازداشت با قرار وثیقه از زندان آزاد شد.
منابع عبری در گزارش هایی به ناتوانی رژیم صهیونیستی در بازداشت مجری عملیات قدس با وجود گذشت ۵ روز از آن، اذعان کرده اند.
دادستان کل بلغارستان اعلام کرد که ۵ تَن در خصوص بمب‌ گذاری در استانبول متهم شناخته شده و بازداشت شدند.
رئیس دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی درخصوص ایجاد فضای اعتراض و گفتگو برای دانشجویان در محیط دانشگاه اظهار کرد: این دانشگاه از جمله دانشگاه‌هایی است که بیشترین فضا را برای اعتراض دانشجویان فراهم کرده است. سند ما هم روزی است که آقای علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت به دانشگاه ما دعوت شدند. بهترین سالن آمفی تئاتر دانشگاه را برای این نشست انتخاب کردیم و تلاش کردیم حسن نیت خود را نشان دهیم. به تمامی دانشجویان از جمله دانشجویان همسو و غیر همسو با جریانات اخیر نیز اعلام کردیم که در نشست حضور پیدا کنند.
باشگاه اسیر فلسطین اعلام کرد که نظامیان صهیونیست از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون حدود ۵۳۰۰ فلسطینی را بازداشت کرده اند.
«فدریکو ویِنا» قاضی فدرال اعلام کرد که شواهد و مدارک کافی برای بازداشت و پیگرد قضایی علیه خدمه هواپیمای امتراسور به جرم تامین مالی فعالیت‌های تروریستی وجود نداشته است.
مسئولان ترکیه، ۵ سرکرده گروه تروریستی داعش که به گفته آنها درصدد انجام عملیات تروریستی در خاک این کشور بودند را بازداشت کردند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ دستگیری مرد کرو لال هنگام ربودن دختر ۶ ساله/ بازداشت قاتل عبدالباقی/ سرگذشت تلخ دختر ۱۳ ساله!/ گاز چاه جان ۴ کارگر را گرفت/ اعترافات وحشتناک زنی که بهار ۳ ساله را کشت/ پایان خونین فرار با پراید سرقتی/ دستبرد ۲۰ هزار دلاری با قهوه ترک!/ اعتراف عامل شلیک در بزم شبانه
مسئولان رژیم صهیونیستی اعلام کردند که بازداشت بسام السعدی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین را ۵ روز دیگر تمدید کرده اند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ عروس چشم به راه!/ مرگ ۴ کارگر فصلی در واژگونی مینی‌بوس/ دستبرد ۳۰۰ میلیون تومانی به حساب دوست قدیمی/ کارگر ساختمانی به قتل با بیل اعتراف کرد/ بازداشت عامل پیش فروش آپارتمان با بیش از ۱۰۰ شاکی/ حبس و ترک ایران مجازات سارقان خانه/ سرقت مسلحانه برای دوربین مخفی!/ بخشیدن ۲ جان به خاطر رضای خدا
سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق از بازداشت ۵ تروریست تکفیری داعشی در استان سلیمانیه خبر داد.
شاخص کل بورس دوشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۵۳۸۰ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۷۹ هزار و ۴۹۲ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ را بخوانید.
از زمانی که این پرونده شکل گرفت، تیم های منسجمی در قوه قضائیه و وزارت امور خارجه برای حمایت از این تبعه ایرانی شکل گرفت، چراکه واقعا یک پرونده کاملا سیاسی و ناعادلانه ای شکل گرفته بود. علاوه بر قوه قضائیه، وزارت امورخارجه هم از طریق سفارتخانه ها و هم از طریق مقامات مختلف ستاد وزارت خارجه و سفارت سوئد، پیگیری های مختلفی انجام دادند.
فرد بازداشت شده، پیش از روز کارگر در ملاقات با دو جاسوس فرانسویِ اقداماتشان را هماهنگ کرده بود.تلفیق تجمعات کارگری و معلمین و تبدیل آنها به بی نظمی و اغتشاشات سراسری، یکی از مأموریت های این فرد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ