رئیس قوه قضاییه به مراجع و مراکز ذیربط قضایی دستور داد به شکرانه عنایت پروردگار و مسرت و سرور ملی حاصل از ظفرمندی تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران، نسبت به آن دسته از زندانیان که شرایط بهره‌مندی از ارفاقات قانونی را دارا هستند، نهایت مساعدت و معاضدت انجام گیرد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال پیشنهاد حضور چند مربی قدیمی برای هدایت تیم جوانان را نپذیرفت.
رئیس کمیته عمران شورای شهر گفت: بهتر است در قالب یک دو فوریت شهرداری را ملزم کنیم که در یک بازه شش ماه تا یکسال پله برقی‌های مکانیزه را جمع آوری و به جای آن رمپ یا انواع دیگر پله برقی‌هایی که معلولان هم بتوانند از آن استفاده کنند، بیاوریم.
عضو هیات رئیسه و خزانه‌دار اتاق اصناف ایران پیشنهاد داد: کارمزد تراکنش دستگاه‌های کارتخوان باید بین سه ضلع مثلت مردم، اصناف و بانک تقسیم شود.
ماجدی عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: باید کسی مدیریت استقلال را بر عهده بگیرد که بتواند کمک کند و باری از دوش استقلال بردارد.
این عضو کمیته فنی استقلال ادامه داد: ما همه جوانب را باید در نظر بگیریم. من نظرم این است که تا ۲۴ ساعت آینده باید تصمیم‌گیری شود چون دیر شده و در حال از دست دادن زمان هستیم. در هر صورت ما هم به یک جمع‌بندی در جلسه رسیده‌ایم.
قائم مقام حزب موتلفه اسلامی برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات آتی یک پیشنهاد به شورای نگهبان ارائه کرد.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: لازم است روش کنکور را به قبل از سال ۵۰ برگردانیم؛ در سال ۴۸ سوالات کنکور تستی نبود بلکه به شکل تشریحی بود. ما باید این نوع کنکور را احیا کنیم.
عضو مجمع روحانیون مبارز گفت: برخی دورهمی اصولگرایان را به مشارکت ترجیح می‌دهند.
یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها با تاکید بر ضرورت ساماندهی تعطیلات در سطح کشور گفت: باید در وهله اول یک زبان واحد برای تعطیلات آخرهفته در سطح کشور تعریف شود و سپس در مسیر رفع اختلاف بین روزهای تعطیلی با سایر کشورهای دنیا گام برداشت.
عضو شورای شهر تهران گفت: پیشنهاد افزایش 40 درصدی بهای کرایه مترو داده شده است.
عضو شورای شهر تهران گفت: پیشنهاد می‌شود که ۲ خیابان در تهران به نام اسماعیل احمدی و آتش نشان دارابی نامگذاری شود.
به پیشنهاد معاونت ریاست‌جمهوری در امور زنان و خانواده، ایران عضو سازمان توسعه زنان سازمان همکاری اسلامی می‌شود.
علی خسروی، عضو کمیته داوران فدراسیون فوتبال، معتقد است محاسبه دقیق وقت‌های اضافه می‌تواند از وقت‌کشی بازیکنان جلوگیری کند.
نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مجلس ابتدا بودجه را تصویب کند و بعد با فرصت برنامه هفتم را بررسی کند.
عضو هیئت مدیره انجمن تولید کنندگان فولاد گفت: مصرف گاز در ایران، ۳ برابر الگوی متوسط جهانی است اما مقصر این موضوع مردم نیستند، متهم ردیف اول رعایت نکردن مبحث ۱۹ مقررات ملی ساختمان است.
رئیس قوه قضاییه به مراجع و مراکز ذیربط قضایی دستور داد، به شکرانه عنایت پروردگار و مسرت و سرور ملی حاصل از ظفرمندی تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران، نسبت به آن دسته از زندانیان که شرایط بهره‌مندی از ارفاقات قانونی را دارا هستند، نهایت مساعدت و معاضدت انجام گیرد.
رئیس قوه قضاییه به مراجع و مراکز ذیربط قضایی دستور داد به شکرانه عنایت پروردگار و مسرت و سرور ملی حاصل از ظفرمندی تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران، نسبت به آن دسته از زندانیان که شرایط بهره‌مندی از ارفاقات قانونی را دارا هستند، نهایت مساعدت و معاضدت انجام گیرد
عضو شورای عالی محیط زیست می‌گوید علاوه بر سازمان جنگل‌ها، سازمان‌های شیلات، وزارت نیرو، شهرداری‌ها و برنامه و بودجه باید تدریجی در سازمان حفاظت از محیط زیست ادغام شوند.
عضو شورای شهر تهران گفت:با وجود اینکه واردات خودرو مجاز شده است پینشهاد من این است که سهمی از این خودروها به تاکسی ها تخصیص داده شود.
چند روز پس از تأکید رهبر انقلاب بر اینکه بحث بر سر حجاب نیست، امروز ⁧ هاشمی گلپایگانی⁩ باز همان فایل را با راهکاری از جنس قرار دادن مردم مقابل هم، باز کرد. این موتور تولید نفرت که در ماههای اخیر به سود پروژه قطبی‌ساز دشمن پمپاژ کرد، طبیعی و صرفا از سر نادانی است؟ قرار نیست خاموش شود؟
پیشنهاد ایجاد شبکه پارک‌های علم و فناوری بین المللی کشورهای عضو اتحادیه حاشیه اقیانوس هند در راستای تبادل نظر و همکاری‌های فناوری و انتقال تکنولوژی به تصویب رسید.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: پیشنهاد‌های جدیدی از طرف اروپا به جمهوری اسلامی رسیده و پیشنهاد‌های ما نیز به طرف اروپایی ارائه شده است.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: وقتی دولت ارز ۴۲۰۰ تومانی را حذف می‌کند نمی‌شود انتظار داشت که تنها ۴ قلم کالا گران شود، هرکسی که این حرف را گفته اشتباه کرده است.
مدیرعامل ساتکاب گفت: از شرکت‌های دانش بنیان تولید کننده کالا یا ارائه کننده خدمات حوزه صنعت آب و برق که در حوزه بومی‌سازی صاحب ایده یا نوآوری هستند حمایت می کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ